Radziey Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Witam. Moze temat juz byl poruszany ale nie mam czasu by przeszukac forum. Mam proste pytanie. Pierwszy raz daje kola do zmiany opon i wywazenia. Nie wiem tylko czy obrecz tylnia dac razem z tarcza i zebatka czy odkrecic je przed wywazaniem? Nie wiem czy to ma jakis wplyw na wywazenie, prosze o podpowiedz jak najlepiej przygotowac kola do wywazenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Powinny być tak wyważane jak chodzą w motocyklu czyli cały komplet.W końcu taka jest idea wyważania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Powinny być tak wyważane jak chodzą w motocyklu czyli cały komplet.W końcu taka jest idea wyważania.Masz racje. Przecież jak wyważysz koło bez zębatki a przecież musisz jeździć z zębatką więc ją zakładasz i w tym momencie koło jest nie wyważone. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Masz racje. Przecież jak wyważysz koło bez zębatki a przecież musisz jeździć z zębatką więc ją zakładasz i w tym momencie koło jest nie wyważone. POZDRO Masz troche racji, ale bez zebatki tez bedzie dobrze, bo przeciez zebatka sama w sobie jest wywazona i jak wywazysz kolo, a pozniej dolozysz wywazona zebatke, to tez bedzie dobrze. Przeciez nie wywazasz od nowa kola przy zmianie napedu. Osobiscie wywazalem bez zebatki i nie bije w calym zakresie predkosci w mojej F3ce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Masz troche racji, ale bez zebatki tez bedzie dobrze, bo przeciez zebatka sama w sobie jest wywazona i jak wywazysz kolo, a pozniej dolozysz wywazona zebatke, to tez bedzie dobrze. Przeciez nie wywazasz od nowa kola przy zmianie napedu. Osobiscie wywazalem bez zebatki i nie bije w calym zakresie predkosci w mojej F3ceMoże i tak ale jeszcze niewidziałem żeby ktos zdejmował specjalnie zębatke do wyważenia koła. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Może i tak ale jeszcze niewidziałem żeby ktos zdejmował specjalnie zębatke do wyważenia koła. POZDRO Ja zdjalem cale to mocowanie zebatki, ktore osadzone jest na takich gumowych klockach, bo obawialem sie, ze po drodze do zakladu oponiarskiego gdzies to pogubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Dzieki za informacje, domyslalem sie ze z czy bez nie robi roznicy ale zawsze lepiej sie upewnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 czesc z calym szacunkiem ale opcja szukaj nie jest skomplikowana a warto z niej kozystac zeby nie smiecic a co do tematu to czy z zembatka czy bez to nie ma roznicy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.