eloelo Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 zestaw nowych 1500 ale to glupi by takie kupil do dt 125 albo innego takiego hardcorowego motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crisscross Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Ale co twoje pieniądze :>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Piękna ta tska jest, baaardzo mi sie podoba, :) dla gościa za pomysł i wykonanie ;) , apropo przeróbki na sm to bły kiedyś na forum zdjęcia hma przerobionego na sm, właśnie z felgami od jawy :biggrin: Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez DziDzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 No ja nie wiem może sie nie znam ale nie widze problemu przerobienia kazdego enduro na SM....drugi zestaw kół moze byc bez opon...bierzemi z nich piasty....natępnie kupujemy felgi 17" i szprychy do tych felg...składamy do piast (oczywiscie kwestia kupienia odpowiedniej średnicy szprych do piast) skłądamy nastenie kupujemy opony 17" zakładmay na felgi...całe kola zakladamy na moto i mamy SM ;].....ja nie widze problemu teoretycznego....moze gdzieś po drodze powstał by jakis problem ale w tej chwili go nie widze.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 No ja nie wiem może sie nie znam ale nie widze problemu przerobienia kazdego enduro na SM....drugi zestaw kół moze byc bez opon...bierzemi z nich piasty....natępnie kupujemy felgi 17" i szprychy do tych felg...składamy do piast (oczywiscie kwestia kupienia odpowiedniej średnicy szprych do piast) skłądamy nastenie kupujemy opony 17" zakładmay na felgi...całe kola zakladamy na moto i mamy SM ;].....ja nie widze problemu teoretycznego....moze gdzieś po drodze powstał by jakis problem ale w tej chwili go nie widze.... jedyny problem to $ Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 jedyny problem to $ AAAAA no chyba ze tak :) ale $ to zawsze problem niestety.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 $ przede wszyskim... :crossy: ale obawialbym sie te ze np cos pomieszam przy wkrecaniu szprych... wez je potem ustaw i ponaciagaj od poczatku zeby kolo jak jajo nie chodzilo... choc moze sie myle i to nietrudne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Hmm. No mozna zrobic tak jak ktos juz na forum kiedys mowil. Felga od Jawy - nowa z 70zlSprychy na kolo 18 - z 2zl sztuka Tylnie kolo zostawiamy tak jak jest i tylko z przedniego wyjmuje piaste. Zanosimy do kogos kto umie przeplatac (nawet sklep rowerowy jakis) felge, sprzychy i piaste.Zakladamy oponki i mamy kola szosowe, co prawda nie oryginalne SM, bo '18 , ale co szosowe to szosowe.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crisscross Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 No dobra, niech ktoś podliczy koszty konkretnie: felg, szprych, opon i robocizny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 No dobra, niech ktoś podliczy koszty konkretnie: felg, szprych, opon i robocizny.sam nie potrafisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 (edytowane) wiec tak jak kolega mowil muszisz kupic felge od jawy to jest 70 zlpotem komplet szprych musisz policzyc ile masz i pomnozyc to przez 2 i wtedy bedziesz mial cene (wiem ze w czestochowie kolesie robia szprychy na wymiar) potem oponki no to zalezy jakie jak chcesz zwykle szosowe np. mitasa to sa po 170 zl tyl a przod troszke tanszy bo po 140 zl a jak chcesz prawdzie torowe sliki to kusisz liczyc jakies 400 zl od opony no i robocizna za przeplecenie jednego kola w serwisie rowerowym biora 40-50 zl (bo to jest kolo motyklowe i podejrzewam ze bedziesz jeszcze musial kupic specjalny klucz do szprych motocyklowyck ktory koszstuje okolo 30 zl )no i za zalozoenie opon jakies 20 zl wiec sumujac bedzie to jakies :na tanich oponach przyjmujac ze masz 36 szprych = okolo 550 zlna prawdziwych slikach i przyjmujac ze masz 36 szprych = okolo 1070 zl wybor nalezy do ciebie jak chcesz to zrobic p.s.przypominam ze przydaloby sie jeszcze kupic wieksza przedia tarcze hamulcowa i lepszy zacisk hamulcowy (najlepiej 4-6 tloczkowy ;])i kupic inna twrdzsza zawieche albo ja przerobic na twardzsa ( zmienic olej na bardziej gesty lub wstawic nowe twardze sprezyny ) pozdrawiam Czarek Edytowane 17 Sierpnia 2006 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.