Arek00 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 (edytowane) 21 sierpnia mam egzamin na kat. A. Wczoraj byłem w ośrodku egzaminacyjnym w płocku i zauważyłem że mają hondę CBF 250. Jak się w tym motorze włącza światła? znalazłem coś takiego: fotka1 fotka2 ale nie widzę tam żadnego włącznika... Rozumiem że po lewej stronie nad włącznikiem kierunkowskazów jest przełącznik świateł drogowe-mijania? Na kursie jeżdżę hondą rebel 250 i kierunkowskazy włącza się tak że trzeba przesunąć dźwignię w lewo lub prawo, kierunkowskaz wtedy działa cały czas i żeby go wyłączyć trzeba wcisnąć przełącznik, czy tu jest tak samo? Na którym biegu robić ósemki? (na kursie hondą rebel robię na dwójce). A może ktoś zdawał w płocku tym motocyklem i może powiedzieć jak on chodzi? Edytowane 30 Lipca 2006 przez Arek00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Z tego co widze na tych fotkach nie jest to honda cbR tylko CB i CBF, swiatla w najnowszych modelach wlaczaja sie automatycznie wiec masz problem z glowy, teraz gdy ósemka jest poszerzona powinno sie to dac zrobic na 2-gim biegu, wczesniej bylo to niemozliwe, z kierunkowskazami masz dokladnie to samo co na kursie zeby wyl wciskasz przycisk kierunkowskazy (w kazdym modelu juz tak jest) Pozdr i powodzenia Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek00 Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Chodziło mi oczywiście o CBF. Dzięki za info o światłach. Rozumiem że wkładam kluczyk, przekręcam go na ignition (co od razu włącza światła) i mogę go odpalić tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 teraz gdy ósemka jest poszerzona powinno sie to dac zrobic na 2-gim biegu, wczesniej bylo to niemozliwe ??Ja na starej 8 na cbf 250 kręciłem na 2ce jedną ręką - da się bez problemu,każdy kursant z Promotoru może potwierdzić :biggrin: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redik Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 ??Ja na starej 8 na cbf 250 kręciłem na 2ce jedną ręką - da się bez problemu,każdy kursant z Promotoru może potwierdzić :clap: pozdrawiam a mozecie jakos lopatlogicznie mi wyjasnic jaka jest przewaga krecenia na 2 niz na 1? Ja rozumiem ze na 2 przy dodawaniu gazu mniej chyba szarpie ale z drugiej strony chyba przy odpowiednio wyregulowanych obrotach mozna na 1 przejechac bez gazu... czy cus... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 chyba przy odpowiednio wyregulowanych obrotach mozna na 1 przejechac bez gazu... czy cus...Chyba raczej na podkreconych obrotach, a bardzo czesto sie zdaza ze sa wrecz obnizone. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redik Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Chyba raczej na podkreconych obrotach, a bardzo czesto sie zdaza ze sa wrecz obnizone. no dobra, czyli i na jedynce i na dwojce bez majdrania przy manetce gazu zgasnie. Ale zaleta 2ki jest to, ze mna za bardzo nie szarpnie. tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 i na 2 smigasz szybciej niz na 1 co czasem okazuje się zbawienne na 8 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrf Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Ja robilem osemke na jedynce i raz jak mna zachwialo to dodalem gazu... A, ze osemka szeroka jest tak wiec nie ma co sie obawiac :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 ja podczas egzaminu na 8 za pierwszym razem musiałem się podeprzeć nogą, bo bym zaliczył glebę, ale za 2 podejściem robiłem już 8 z gazem i poszło 5 ósemek bezbłędnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek00 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 kolejne pytanie odnośnie tej hondy: chodzi mi o pozycje kranika paliwa oraz jak się włącza rezerwę. pytam ponieważ przedwczoraj na egzaminie kolega otworzył kranik a egzaminator głośnym tonem kazał mu przekręcić z powrotem że niby tak jest dobrze. (oczywiście motocykl potem mu zgasł i nie zdał) tutaj jest fotka z prawej strony. wlew oleju jest po lewo poniżej napisu honda na silniku tak? czy do korka jest przymocowany bagnet do sprawdzania poziomu oleju? wiem że banalne pytania ale nie chciałbym nie zdać z powodu jakiejś głupoty. jeżeli zdawaliście na tym motocyklu i mieliście jakieś pytania odnoście budowy czy eksploatacji to dajcie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.