ninjabike Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 1 mam pytanko kiedy sprawdzac stan oleju gdy silnik jest zimny czy cieply wiem ze po rozgrzaniu olej zwiekasza sfoja objetosc ale kiedy mam sprawdzic czy jest go tyle ile powinno jak silnik jest cieply czy jak zimny????2 Mam problem pewien nie wiem co z moim silnikiem 4T sie zrobilo odpala luks nie kopci zaworki no wiadomo zawsze cos szumi na obroty sie wkreca ogulnie jest wszystko lalunia ale jak dodam mu gazu na maxa to zaczyna przerywac a z tumnika wylatuje czarny dym po nieprzepalonym paliwie a gdy jade to wogule na wysokich obrotach nie ma mocy znaczy sie nawet na nie nie wchodzi tylko napierdziela w tlumik jak ujme gazu jest wszystko gitarka jak dodam znowu tak od 1/2 pochylenia przepustnicy sa problemy juz w 2 motorze mam to samo wczesniejszy sprzedalem teraz ten co to moze byc filtr powietrza gaznik swieca elektronika raczej go nie przegrzalem wiec z pierscieniami powinno byc wszystko ok prosze o pomoc bo nie wiem co robic jakies fachowe rady by mi sie przydaly... ;) ;) :cool: A chodzi o Honde NX Dominator 650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacube Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 tez mialem taki problem ze sprawdzaniem oleju, ogolnie rzecz biorac:- sprawdzaj po rozgrzaniu silnika do normalnej temperatury (czesc oleju napelnia uklad smarowania i dopiero wtedy wiadomo ile tak naprawde zostalo w na dole w karterach)- moto postawione na obu kolach tak jak w czasie jazdy, na poziomej powierzchni- korek: w niektorych moto tylko wkladasz korek z bagnetem, wyciagasz i masz poziom oleju, w innych jeszcze wkrecasz, wykrecasz i dopiero wtedy patrzysz (=>instrukcja, na pewno ktos tu ma takie info) pozdroKuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 tez mialem taki problem ze sprawdzaniem oleju, ogolnie rzecz biorac:- sprawdzaj po rozgrzaniu silnika do normalnej temperatury (czesc oleju napelnia uklad smarowania i dopiero wtedy wiadomo ile tak naprawde zostalo w na dole w karterach)- moto postawione na obu kolach tak jak w czasie jazdy, na poziomej powierzchni- korek: w niektorych moto tylko wkladasz korek z bagnetem, wyciagasz i masz poziom oleju, w innych jeszcze wkrecasz, wykrecasz i dopiero wtedy patrzysz (=>instrukcja, na pewno ktos tu ma takie info) pozdroKubatylko ze jest pewien problem bo dominatory maja obiek oleju w ramie i bagnet tez maja w ramie i dlatego nie wiem kiedy najilepiej czasami jak jest zimny i stoi z jakis tydzien to na bagnecie jest centymert jak sie przejade jakies 20 km to mam ponad polowe ciekawe kiedy go mam zmienic a moze ktos wi ile do dominatora wchodzi oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Kup sobie serwisowke kolego, tam jest wszystko napisane.Masz motocykl z sucha miska olejowa, w ktorym olej sprawdza sie po rozgrzaniu silnika. Z tego co piszesz zalewa ci silnik benzyna na wyzszych obrotach, moze byc to sprawa gaznika, ale nie tylko wiec musisz sie na cos zdecydowac, albo wizyta w serwisie, albo zaczynasz sie uczyc mechaniki motocyklowej i kupowac narzedzia. To drugie moze byc duzo dluzsze, trudniejsze i bardziej kosztowne niz to pierwsze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Kup sobie serwisowke kolego, tam jest wszystko napisane.Masz motocykl z sucha miska olejowa, w ktorym olej sprawdza sie po rozgrzaniu silnika. Z tego co piszesz zalewa ci silnik benzyna na wyzszych obrotach, moze byc to sprawa gaznika, ale nie tylko wiec musisz sie na cos zdecydowac, albo wizyta w serwisie, albo zaczynasz sie uczyc mechaniki motocyklowej i kupowac narzedzia. To drugie moze byc duzo dluzsze, trudniejsze i bardziej kosztowne niz to pierwsze. Adam M.nie no motorek zrobilem wszystko wyczyscilem i jest gitarka bo0 bylem pewny ze to cos z gaznikiem i filtrem powietrza ;) ale teraz dobrze chodzi tylko jak ujmuje mu gazu to kopci spalanym olejem bo jest siwy dym i zawory daly znac o sobie z lekka to kopcenie to wina uszczelnienia zaworkow co to moze byc ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 nie no motorek zrobilem wszystko wyczyscilem i jest gitarka bo0 bylem pewny ze to cos z gaznikiem i filtrem powietrza ;) ale teraz dobrze chodzi tylko jak ujmuje mu gazu to kopci spalanym olejem bo jest siwy dym i zawory daly znac o sobie z lekka to kopcenie to wina uszczelnienia zaworkow co to moze byc ??? Wszystko wskazuje na to, że uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Wszystko wskazuje na to, że uszczelniacze.a ile moze kosztowac naprawa tego i jak to sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Chyba nikt ci nie opisze tego tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Robi sie bardzo prosto: - zdejmujesz glowice, rozbierasz ja, rozpinasz zawory, zamieniasz stare uszczelniacze na nowe, przy okazji mozna zawory dotrzec.Portem skladasz glowice, zakladasz ja na cylinder zmieniajacc przy okazji uszczelke pod glowica na nowa ( to samo z uszczelka pod dekiel zaworow ).Ustawiasz rozrzad, ustawiasz luzy zaworowe, zakladasz pokrywy i po sprawdzeniu ze wszystko gra odpalasz.Zycze powodzenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Robi sie bardzo prosto: - zdejmujesz glowice, rozbierasz ja, rozpinasz zawory, zamieniasz stare uszczelniacze na nowe, przy okazji mozna zawory dotrzec.Portem skladasz glowice, zakladasz ja na cylinder zmieniajacc przy okazji uszczelke pod glowica na nowa ( to samo z uszczelka pod dekiel zaworow ).Ustawiasz rozrzad, ustawiasz luzy zaworowe, zakladasz pokrywy i po sprawdzeniu ze wszystko gra odpalasz.Zycze powodzenia. Adam M.hehe nie no proste bajka sam sobie rozbiore ale zeby mi to ktos potem zlorzyl heh no ale dzieki za wyjasnie nia a moze orientujesz sie ile taka przyjemnosc kosztuje w serwisie ??pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Nie jestem pewien czy "sobie rozbierzesz" tak zeby niczego nie uszkodzic i zeby potem moc to zlozyc do kupy.Jesli chodzi o cene to pytasz o serwis polski czy kanadyjski, bo ja pisze z Kanady.U mnie troche to kosztuje ( kilkaset $ ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 a moze orientujesz sie ile taka przyjemnosc kosztuje w serwisie ?? Przypuszczam, że od 500 do 1000 w zależności od serwisu (robocizna + częsci).Najlepiej jakby się wypowiedzieli Panowie serwisanci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.