Whisky Boy Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Wszystko sie zgadza ale z tym spalaniem to chyba przegjołeś :crossy: nigdy nie udało mi się przejechać na zbiorniku więcej niż 155 - 160 km. Przy 4l/100 zrobiłbyś prawie 300 . Tym bardziej przy twojej masie , chyba że troszke zapodajesz nogami :P Stary, to ty przegiąłeś. Czytaj dokładnie, później komentuj. Ok. 4l/100 km to nie =4l. Wszystko zależy od prędkości jazdy. Pojedziesz za wolno spali 5l, pojedziesz za szybko spali 6l. Przy średniej , oszczędnej jeździe spali 4l. I tyle ........ A przy twoich osiągach 160 km ( 6,8l /100km ) powinieneś odwiedzić mechanika, chyba że manetkę skręciłeś z kierownicą ( a może zamontuj sobie obrotomierz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuba1 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Musisz mieć racje w końcu mieszkasz bardziej na zachód , my ćwoki z centralnej w ogóle nie używamy manetek ciągniemy za linke :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr MaGiK Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) da sie zejsc shadolka do okolo 4 l / 100km bez najmniejszego problemu , ja mam 4 biegi i spalanie mam od okolo 4 do okolo 6 l / 100km w zaleznosci od jazdy w skrajnych przypadkach dochodze do 7l/100km a na baku zrobie lekko ponad 200 km Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez Mr MaGiK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuba1 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Widocznie mam ch*jowy egzemplarz , ale ciśnienie jest jak w nówce więc może faktycznie wina gażników albo regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr MaGiK Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) a masz go od nowosci czy uzywany nabyles , bo moze ktos przed toba sie bawil i cos zmienil? moze jakies dysze w gazniku czy cos tam , nie wiem albo moze zmien stacje benzynowa , niektore stacje jak zapodadza benzyne to spalanie wzrasta o kilka procent Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez Mr MaGiK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compucar Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mój czterobiegowiec równiez pali od 4 do 5L a mam go od nowego więc nic nie było grzebane. Jak go dobrze rozkręcę, potrafi zamknąc licznikowe 100 mil/godzinę, choc wtedy głowa mi się do tyłu wygina. Moim zdaniem bezpieczna prędkośc przelotowa tym moto to 120km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr MaGiK Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 zgadzam sie w 100% :clap: najprzyjemniej sie jezdzi do 120km/h powyzej juz nie jest tak fajnie tym motocyklem :/ trzeba z nim walczyc heh tak to ujme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Czy ktosz was może mi podać konkrety na temat przeróbki przeniesienia napędu pasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr MaGiK Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Konkretów narazie nie , ale szukam takich opcji :D równiwz chce to przerobic , jak sie dowiem to dam znac , narazie wiem tylko tyle ze mozna tylko trzeba znalezc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Ciągle szukam kitu do przeróbki VT z łańcucha na pasek , ale bezskutecznie , chyba była to niesprawdzona informacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compucar Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Informacja była absolutnie sprwadzona. Miałem do niedawna taki moto, więc grzebałem w Sieci na jego temat. Był na bank zestaw z pasem napędowym do VT600 za 599 lub 699 baksów. Niestety nie skopiowałem skrótu. Ale jak dobrze poszukacie, na pewno sie znajdzie - najpewniej w Stanach.Niestety gdy teraz o tym myślę to pomysł zakupu tego patentu do tego motocykla z pewnych względów uważam za nietrafiony - wszystko co do niego dokupiłem niejako sprezentowałem nowemu nabywcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 W moim przypadku ,jest to opłacalne i mogę zapłacić nawet wiecej niż 600 USD , moto jes małżonki i napewno szybko nie bedzie zmieniane a łańcuch należy do moich obowiazków , chetnie sam sobie pomoge :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Na wstepie nadmienie, ze mechanik ze mnie jak z "koziej dupy traba".Kompletnie sie na tym nie znam i stad moje lamerskie pytania... z gory sorki. Mam Honde VT600 rocznik 1996, 40 500km. Chcialbym ja usprawnic i wyglancowac.Z tym drugim to nie bedzie wielki problem bo juz mniej wiecej wiem gdzie, co i jak. Mam kilka pytan natury techniczno-przerobkowej: 1. Mam dosc slabe hamulce przednie i myslalem o ich przerobce. Poza przewodami w stalowymoplocie ponoc mozna zmienic uklad na taki od nakeda. Jaki polecilibyscie do tego motoru?A moze wystarczy tylko zmienic szczeki hamulcowe i klocki? Czy trzeba tez tarcze?Ile to moze kosztowac co mi zaproponujecie? 2. Moja maszynka ma 39 KM i jest sprowadzona ze Szwajcarii. Wiem, ze europejskiemotorki sa zazwyczaj dlawione w porownaniu do wersji USA czy innych.Czy juz w 1996 dlawiono motorki w Europie? Jesli tak to co zrobic aby moja odblokowacna ewentualna jej faktyczna moc silnika? 3. Chcialbym zamontowac obrotomierz. Problem w tym, ze mi nie podobaja sie te co saw katalogach tunningowych i nie pasuja one wielkoscia do predkosciomierza oryginalnego.Zatem moze wymienic i predkosciomierz? Tylko na jaki aby miec predk. i obrotomierz w2 identycznych, ladnych i blyszczacych puszeczkach umieszczonych obok siebie na kierownicy?I ile mogloby to kosztowac oczywiscie? Zapewne bede mial dalsze pytania wiec wtedy rowniez do szacownego grona sie zglosze.Poki co z gory dziekuje za cierpliwosc i zamieszczone odpowiedzi! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Nikt nic nie poradzi, doradzi czy podpowie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 1. Mam dosc slabe hamulce przednie i myslalem o ich przerobce. Poza przewodami w stalowymoplocie ponoc mozna zmienic uklad na taki od nakeda. Jaki polecilibyscie do tego motoru?A moze wystarczy tylko zmienic szczeki hamulcowe i klocki? Czy trzeba tez tarcze?Ile to moze kosztowac co mi zaproponujecie? na pewno wymien sobie przewod na taki w oplocie, ja zaowilem z allegro (wpisz w wyszukiwarke HEL), jest on angielskiej produkcji, bardzo dobrej jakosci, mozna sobie wybrac kolory, po zalozeniu roznica jest odczuwalna. Wymien tez plyn na nowy i zainwestuj w klocki, ja mam takie przyzwyczajenie z samochodow i uzywam klockow EBC, niestety tarox nie robi do motocykli na inne pytania nie odpowiem, bo nie wiem za wiele w tych tematach :flesje: Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.