Skocz do zawartości

Shadow VT 600 - wrażenia i opinie


Bye
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko sie zgadza ale z tym spalaniem to chyba przegjołeś :crossy: nigdy nie udało mi się przejechać na zbiorniku więcej niż 155 - 160 km. Przy 4l/100 zrobiłbyś prawie 300 . Tym bardziej przy twojej masie , chyba że troszke zapodajesz nogami :P

 

Stary, to ty przegiąłeś. Czytaj dokładnie, później komentuj. Ok. 4l/100 km to nie =4l. Wszystko zależy od prędkości jazdy. Pojedziesz za wolno spali 5l, pojedziesz za szybko spali 6l. Przy średniej , oszczędnej jeździe spali 4l. I tyle ........ A przy twoich osiągach 160 km ( 6,8l /100km ) powinieneś odwiedzić mechanika, chyba że manetkę skręciłeś z kierownicą ( a może zamontuj sobie obrotomierz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie zejsc shadolka do okolo 4 l / 100km bez najmniejszego problemu , ja mam 4 biegi i spalanie mam od okolo 4 do okolo 6 l / 100km w zaleznosci od jazdy w skrajnych przypadkach dochodze do 7l/100km a na baku zrobie lekko ponad 200 km

Edytowane przez Mr MaGiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz go od nowosci czy uzywany nabyles , bo moze ktos przed toba sie bawil i cos zmienil? moze jakies dysze w gazniku czy cos tam , nie wiem albo moze zmien stacje benzynowa , niektore stacje jak zapodadza benzyne to spalanie wzrasta o kilka procent

Edytowane przez Mr MaGiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój czterobiegowiec równiez pali od 4 do 5L a mam go od nowego więc nic nie było grzebane. Jak go dobrze rozkręcę, potrafi zamknąc licznikowe 100 mil/godzinę, choc wtedy głowa mi się do tyłu wygina. Moim zdaniem bezpieczna prędkośc przelotowa tym moto to 120km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Informacja była absolutnie sprwadzona. Miałem do niedawna taki moto, więc grzebałem w Sieci na jego temat. Był na bank zestaw z pasem napędowym do VT600 za 599 lub 699 baksów. Niestety nie skopiowałem skrótu. Ale jak dobrze poszukacie, na pewno sie znajdzie - najpewniej w Stanach.

Niestety gdy teraz o tym myślę to pomysł zakupu tego patentu do tego motocykla z pewnych względów uważam za nietrafiony - wszystko co do niego dokupiłem niejako sprezentowałem nowemu nabywcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Na wstepie nadmienie, ze mechanik ze mnie jak z "koziej dupy traba".

Kompletnie sie na tym nie znam i stad moje lamerskie pytania... z gory sorki.

 

Mam Honde VT600 rocznik 1996, 40 500km. Chcialbym ja usprawnic i wyglancowac.

Z tym drugim to nie bedzie wielki problem bo juz mniej wiecej wiem gdzie, co i jak.

 

Mam kilka pytan natury techniczno-przerobkowej:

 

1. Mam dosc slabe hamulce przednie i myslalem o ich przerobce. Poza przewodami w stalowym

oplocie ponoc mozna zmienic uklad na taki od nakeda. Jaki polecilibyscie do tego motoru?

A moze wystarczy tylko zmienic szczeki hamulcowe i klocki? Czy trzeba tez tarcze?

Ile to moze kosztowac co mi zaproponujecie?

 

2. Moja maszynka ma 39 KM i jest sprowadzona ze Szwajcarii. Wiem, ze europejskie

motorki sa zazwyczaj dlawione w porownaniu do wersji USA czy innych.

Czy juz w 1996 dlawiono motorki w Europie? Jesli tak to co zrobic aby moja odblokowac

na ewentualna jej faktyczna moc silnika?

 

3. Chcialbym zamontowac obrotomierz. Problem w tym, ze mi nie podobaja sie te co sa

w katalogach tunningowych i nie pasuja one wielkoscia do predkosciomierza oryginalnego.

Zatem moze wymienic i predkosciomierz? Tylko na jaki aby miec predk. i obrotomierz w

2 identycznych, ladnych i blyszczacych puszeczkach umieszczonych obok siebie na kierownicy?

I ile mogloby to kosztowac oczywiscie?

 

Zapewne bede mial dalsze pytania wiec wtedy rowniez do szacownego grona sie zglosze.

Poki co z gory dziekuje za cierpliwosc i zamieszczone odpowiedzi! ;)

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. Mam dosc slabe hamulce przednie i myslalem o ich przerobce. Poza przewodami w stalowym

oplocie ponoc mozna zmienic uklad na taki od nakeda. Jaki polecilibyscie do tego motoru?

A moze wystarczy tylko zmienic szczeki hamulcowe i klocki? Czy trzeba tez tarcze?

Ile to moze kosztowac co mi zaproponujecie?

 

 

na pewno wymien sobie przewod na taki w oplocie, ja zaowilem z allegro (wpisz w wyszukiwarke HEL), jest on angielskiej produkcji, bardzo dobrej jakosci, mozna sobie wybrac kolory, po zalozeniu roznica jest odczuwalna. Wymien tez plyn na nowy i zainwestuj w klocki, ja mam takie przyzwyczajenie z samochodow i uzywam klockow EBC, niestety tarox nie robi do motocykli

 

na inne pytania nie odpowiem, bo nie wiem za wiele w tych tematach :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...