Skocz do zawartości

KAWASAKI Z 1000


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MAM PYTANIE .ROZKRECILEM SILNIK I POJAWIŁ SIE TAKI PROBLEM .MAM USZKODZONA USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ NA SKRAJNYM LEWYM CYLINDRZE(CZTERY CYLINDRY)DWA WEWNETRZNE TLOKI SĄ ZARZUCONE NAGAREM DOSYC OSTRO,POZOSTAŁE DWA SA OK.PYTANIE CZY KTOŚ SIE ORIENTUJE CO NALEZY W TYM PRZYPADKU ZROBI(SZLIF,WYMIANA PIERSCIENI I OCZYWIŚCIE USZCZELKI) I JAKI TO BEDZIE KOSZT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Trzeba by było dokonać odpowiednich pomiarów – luzów poniedzy tłokiem a cylindrem.

Często wystarcza wymiana pierścieni tłokowych i uszczelniaczy zaworowych.

Podaj rok produkcji motocykla i przebieg

 

Remont silnika to bardzo duzy koszt:

Komplet uszczelek -500-800 zł

Pierścienie – 140-200 zł komplet na jeden tłok

Tłoki – o ile są nadwymiary – około 300 -500 zł jeden

Wał korbowy – nie ma nadwymiarów, można dokonać ewentualnie pomiarów i wsadzić o jedną grupe selekcyjna nizej. Ale w przypadku dużego przebiegu nie ma to sensu.

Wał około 5000 zł

Jedna półpanewka to około 30-40 zł

A jest tego 5 łożysk głównych czyli 10 półpanewek i 4 korbowodowe czyli 8 pół panewek co razem daje około 700 zł

 

Ale może wystarczy wymienić same pierścienie i uszczelniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...