wernerii Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 MAM PYTANIE .ROZKRECILEM SILNIK I POJAWIŁ SIE TAKI PROBLEM .MAM USZKODZONA USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ NA SKRAJNYM LEWYM CYLINDRZE(CZTERY CYLINDRY)DWA WEWNETRZNE TLOKI SĄ ZARZUCONE NAGAREM DOSYC OSTRO,POZOSTAŁE DWA SA OK.PYTANIE CZY KTOŚ SIE ORIENTUJE CO NALEZY W TYM PRZYPADKU ZROBI(SZLIF,WYMIANA PIERSCIENI I OCZYWIŚCIE USZCZELKI) I JAKI TO BEDZIE KOSZT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Witam.Trzeba by było dokonać odpowiednich pomiarów – luzów poniedzy tłokiem a cylindrem.Często wystarcza wymiana pierścieni tłokowych i uszczelniaczy zaworowych.Podaj rok produkcji motocykla i przebieg Remont silnika to bardzo duzy koszt:Komplet uszczelek -500-800 złPierścienie – 140-200 zł komplet na jeden tłokTłoki – o ile są nadwymiary – około 300 -500 zł jedenWał korbowy – nie ma nadwymiarów, można dokonać ewentualnie pomiarów i wsadzić o jedną grupe selekcyjna nizej. Ale w przypadku dużego przebiegu nie ma to sensu.Wał około 5000 złJedna półpanewka to około 30-40 złA jest tego 5 łożysk głównych czyli 10 półpanewek i 4 korbowodowe czyli 8 pół panewek co razem daje około 700 zł Ale może wystarczy wymienić same pierścienie i uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.