szramer Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 bo jakbym wiedział, że bedą takie jazdy to mogłem od razu kupić całe tuningowe sprzęgło Barnetta do mojego modelu raczej zestawy Barnetta nie sa zalecanedo streetracingu predzej do drag racingu ;) w usa do gixerów pakuja serie :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 zmieniałem sprzegło w srad 750 97 r z opisu sprzęgło identyczne olej identyczny tarcze EBC wzmocnione (szersze okł. niz w orginale ) przekładki niezmienione sprężyny niezmienione przebieg 40tys stare tarczki skatowane od stawiania na koło. Nowy olej tarczki niemoczone. Tam można pomylić się z tymi grubszymi przekładkami jak również odwrotnie zamontować sprężyny tależowe . Aha zieniłem też linke sprz. ogolnie cięzko chodzi koledzy śmieją się że pakuje na lewa dłoń. niespotkałem motocykla w którym tak dużej siły trzeba użycc do wysprzęglenia. zrobiłem już 5 tys i żadnych oznak ślizgania a na kole dalej latam.Nie rozumiem po co są tam te trzy małe śrubki one nic nie trzymają kompletna lipa. I jeszcze jedno w 600jest o jedną tarczke mniej niż u mnie sprawdze którą mam obie serwisówki. Sorryyy pomyłka olej to mobil motocyklowy 4 T półsyntetyk no to widać, że EBC jednak daje radę....Przekładki te grubsze można dowolnie montować między 3 a 6 pozycją licząc o dekla i fabryka podaje, że może być ich od 0 do 3 tak, żeby cały komplet miał odpowiednią grubość - ja mam dwie. Przy odwrotnie zamotnowanych sprężynach, to akurat sprzęgło raczej nie ma prawa banglać. Na preclach jakiś gostek napisał mi, że miał podobnie i była to wina popychacza :wink: ale czekam na konkretne wyjaśnienie bo nie bardzo wiem co miał na myśli :). Linkę też całą wymontuję i sprawdzę, chociaż nie zauważyłem jakiś oznak jej nieprawidłowej pracy. raczej zestawy Barnetta nie sa zalecanedo streetracingu predzej do drag racingu :) w usa do gixerów pakuja serie ;) o tym, że polecją serię to już się naczytałem ale jak zwykle po... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Sprawdź dokładnie ustawieie mechanizmu wyciskowego (to co się ustawia z lewej strony motocykla). Od tego bym zaczął całe grzebanie. A najlepiej tak jak powiedziałem - pofatyguj się do mnie, chętie to zobaczę na żywo. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Sprawdź dokładnie ustawieie mechanizmu wyciskowego (to co się ustawia z lewej strony motocykla). Od tego bym zaczął całe grzebanie. A najlepiej tak jak powiedziałem - pofatyguj się do mnie, chętie to zobaczę na żywo. Pawel zjawiam się po weekendzie :P sam nic nie będę dotykać bo Ty pamiętasz jak było regulowane więc łatwiej Ci będzie stwierdzić czy coś się zmieniło w regulacji przez te 1500 km. pees. na razie według moich ustaleń jest duża szansa włożenia do niego sprzęgła nawet z K4 ;) bo jeżeli się nie znajdzie jakaś ewidentna przyczyna... to wolę już zainwestować w całe sprzęgło od jakiejś świeżyzny z normalnymi sprężynami gdzie możliwość " regulacji " jest trochę większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Te SRADy były dzielone na wersje V, W, X i każde miały różne grubości przekładek - minimalnie się różniły - może masz nie takie jak trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 (edytowane) Te SRADy były dzielone na wersje V, W, X i każde miały różne grubości przekładek - minimalnie się różniły - może masz nie takie jak trzeba... wszystko się zgadza tylko wersje V, W i X , Y są bliźniacze. Od 97 - 00 zmieniały się grubości tarcz i przekładek jak również grubość całego " pakietu " i " DISK, CLUTCH PRESSURE ". W 97 - 98 powinno być 40.368 +/- 0.3 mm a w 99 -00 już 45.585 +0.1/-0.5 mm. Według EBC moje tarcze SRC58 pasują do GSXR 600 V/W/X/Y 97-00. Więc sama grubość przekładek i ich zróżnicowanie ma na celu dobranie takich, żeby cały pakiet miał odpowiednią grubość. Mój stary pakiet miał grubość około 40.0 mm a nowy założony 40.2 mm więc idealnie mieści się w przedziale, co więcej założone są dokładnie takie grubości przekładek jak zaleca fabryka i w odpowiedniej ilości.... ..a się ślizga ;) pees. rozumiem, że u Tomka bangla na razie :biggrin: pees2. wszystko do sprawdzenia łącznie z cenami na :D http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm - rewelacyjna stronka :) Edytowane 30 Lipca 2006 przez TUREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Nie bangla, bo właśnie on kupił przekładki od innej wersji niż potrzebuje jego motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.