BaRy Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 Witam,moge kupic motocykl Enduro jakąś 500 ale jest problem bo jest wysoki i ma wysoko siedzenie a ja jestem niski jakieś 164 cm i nie dosiadł bym takiej bestii.I tu pytanie czy można jakoś przerobić siedzenie, zawieszenie lub koła abym mógł pojeździć na takiej maszynie??? Jeśli ktoś coś wie lub ma jakiś pomysł to prosze o rade. BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfinx Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 Napisz jaki motor.Najtaniej to kupic buty na wysokim abcasie :lol: 164 moze sprawiac problem nawet przy mniejszym motorku, ale jak lekki to musisz sie tylko przyzwyczaic do dotykania ziemi tylko jedna noga. Jeszcze raz, napisz jaki motorek a cos sie wymysli. Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 22 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 Dzięki za odpowiedzniestety ta technika była mi już znana ponieważ od najmłodszych lat pasjonowały mnie motocykle i pierwszy pędziwiatr Motorynke dostałem a raczej kupiłem za kase z komuni. Była raczej w kiepskim stanie i zanim zaczeła jeździć minoł rok ale wtedy nie sięgałem w ogóle do ziemi, dlatego odpalałem ją wciskałem 1 stawałem lewą nogą na nużce i ruszając przekładałem drugą, a troche później stosowałem opisaną przez ciebie technike. A co do tej 500 to tak naprawde jeszce nie wiem dokładnie, wiem tylko że kumpla znajomy ma przywieźć jakieś dwa Endurasy z Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Maja 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 Nie wiem jak przy Twoim wzroście by to wyszło, ale może. Otóź, ostatnio kolega o wzroście 170 cm "obniżał" nowego KTMa 525 EXC, a to wysoka koza jest jak diabli, ma kanapę na wysokości 925 mm, poprzez rozprucie poszycia kanapy, usunięcie nadmiaru pianki (wyciął ją tak aby wyglądała na fabrycznie dopasowaną), a następnie ponowne nabicie tapicerki u tapicera, żeby była dobrze naciągnięta i profesjonalnym tackerem nabita. Powinno pomóc a jednocześnie zachować oryginalny wygląd motocykla.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Maja 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 PS - sorry, że dodaję, ale to oczywistość - kosztem twardości zawieszenia możesz również zluzować sprężynę tylnego amortyzatora, co obniża motocykl o kolejne milimetry, choć niestety negatywnie wpływa na prowadzenie motocykla na szutrze z dużą prędkością - miękkim motocyklem mocno rzuca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 23 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 Dzięki Dominikwłaśnie o czymś takim myślałem.Słyszałem nawet że do niektórych motocykli są robione fabryczne obniżenia siedzenia.Tak przerobione siedzenie + wysokie papcie + troche wprawy i może coś z tego wyjdzie. A o tym że EXC jest wysokie przekonałem się kiedyś przymierzając się do twojego KTMa na parkingu na Wildzie. Pozdro BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 Nie wiem jak przy Twoim wzroście by to wyszło, ale może. Otóź, ostatnio kolega o wzroście 170 cm "obniżał" nowego KTMa 525 EXC, a to wysoka koza jest jak diabli, ma kanapę na wysokości 925 mm, poprzez rozprucie poszycia kanapy, usunięcie nadmiaru pianki (wyciął ją tak aby wyglądała na fabrycznie dopasowaną), a następnie ponowne nabicie tapicerki u tapicera, żeby była dobrze naciągnięta i profesjonalnym tackerem nabita. Powinno pomóc a jednocześnie zachować oryginalny wygląd motocykla.Pozdrawiam Ja cierpię na tę samą dolegliwość czyli jestem króciakiem ( slowo kurdupel zastrzeżone w urzędzie patentowym nieuzasadnione użycie będzie ścigane sądownie ). Swoje moto obniżylem używając opon o niższym profilu ( zamiast 150/70/17 dalem 150/60/17 ) teoretyczny zysk 15mm. Pianki nie wycinałem i nie radzę będzie to ochydnie wyglądać, użyłem ... tarki do warzyw i wyszło to całkiem nieźle, zysk ok. 3 - 4cm.Ale zjechać więcej to trudna sprawa, pozostaje siedzenie na ćwierci półdupka. Zbychobez XJ'ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.