Skocz do zawartości

Tuning Honda CRM 125


Rekomendowane odpowiedzi

Pomyliłem się co do rocznika, motocykl jest z 1993 roku! A jeśli chodzi o cenę to jeszcze by opuścił. Co to za blokada jest w cylindrze przy wylocie, jakiś zawór, powiedzcie jak się jej pozbyć.

Gdzie można zamówić wydech do CRM, może ktoś z was ma jakieś namiary??? Było by dobrze jak by jakiś używany wyrwał, bo nówka (arrow) to 100 eurosów kosztuje i w ogóle problem z zamówieniem jest!!!

Mówisz Gawron żeby brać sprzęta?! :bigrazz:

jak mowisz e ładny i zabokowany to poprostu mazenie :icon_exclaim: odblokowac to sekunda a przynajmniej nie bedzie zatyrany. Wydech raczej musisz od czegos dopasowac lub samemu rozciac dyfuzor wybebeszyc z niego zbene przegorody i z powrotem pospawac no a koncówke to lepiej poprostu od jakiegokolwiek 2T byle by srednice rur były mniej wiecej takie same lub wieksze minimalnie no i zeby była przelotowa. Zawór wydechowy to nie jest blokada tylko patent który powoduje ze moto w miare oddaje moc na niskich obrotach a ze zwiekszaniem obrotów zawór sie otwiera i wydech robi sie wolniejszy. bez tego moto nie bedzie dobrze chodzic :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Konrad_pol jakoś mnie nie zabardzo przekonał pisząc, "roznica jest widoczna najbardziej w przyspieszeniu i na wysokich obrotach" liczyłem na to, że napiszesz - różnica jest za*eb**** albo coś w tym stylu :icon_exclaim:

Czytając wasze rady doszedłem do wniosku, że chyba jednak ten motocykl jest godny uwagi. Coś mi się wydaje, że chyba na dniach zmieni on właściciela. :biggrin:

A jeszcze jedno pytanko, czy pasował by układ wydechowy od CR (z tym, że chyba jest on od 250, ale nie jestem na 100% pewny) komin to myślę, że na pewno byłby dobry, ale nie wiem jak z dyfuzorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyfuzorow sie nei zmienia. Dyfuzor jest wymierzony co do milimetra, i kazdy jest produkowany pod konkretny silnik, pod jego krzywa mocy i jego konstrukcje. Od CR nie zamienisz, tam jest silnik bardziej wyzylowany, wieksza moc i calkiem inna charakteryska wiec niepodejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jak bys miał dyfuzor od 125 cr to moze i by grało tyle ze mocowania trzeba by poprzerabiac :icon_exclaim: ten wydech w CRM moze i jest wymierzony co do milimetra ale co z tego jak ma wspawane przegrody. Najlepiej jak bys poszedł do jakiejs firmy spawalniczej i zeby Ci to ładnie rozcieli wycieli przegrody i starannie pospawali. a koncówka by grała od tej 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma przegrody to jest zblokowany. To co jest w srodku trzeba wyjac. Koncowka jest mniej waznym elementem wydechu, w mniejszym stopniu zwieksza lub zmiejsza moc. Najlepiej wsadzic przelotowa, bez zadnych przegrod i tyle, zero dlawienia spalin. Od 250 podejdzie, mozna wstawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRM raczej niema blokad na krućcu ani na filtrze powietrza.Ja w swoim wszystko sprawdziłem i mi ręce opadały bo jechał 90km/h sie okazało że zawór miałem cały czas zamknięty.Jak idzie 120km/h to moim zdaniem jest w pałni odblokowany tylko może słaba kompresja tłok do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty "na koło" pier***** za głupoty?! Jak może być w pełni odblokowany jak ma seryjny wydech, i chodzi tak cicho że pęd wiatru zagłusza dzwięk silnika. Czepiłeś się kur** tego tłoka i kompresji! Zauważyłem i to nie tylko w tym temacie, że masz zawsze odmienne zdanie niż reszta użytkowników i sprzeczasz się ze wszystkimi a pozatym dajesz jakieś kretyńskie rady!

Analizując twoje podpowiedzi doszedłem do takiego wniosku, żeby nie kupować CRM bo jest mulaste a Dt to zaje**** rakieta na 3 z gazu na koło idzie, i w ogóle to lepiej kupić Dt, odrazu wymienić tłok (i to nie taki za 150 PLN, bo taki to hu**** jest) i wyrzucić filtr powietrza i oczywiście nie zakładać boczka.

Jak masz pisać takie rady to lepiej w ogóle nic nie pisz!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur spokojnie... niektorzy oceniaja motor nawet jak nigdy na nim nie jezdzili....jezdzilem na wielu modelach moto...miedzy innymi na dt 125....nie chce nikogo urazic ale w stosunku do mojej crm jest troche mulowata... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy baranie je*any jak ma motor wydech oryginalny to jest na nim zablokowany bo pierwszy raz słysze.Zmiana wydechu to jest rodzaj tuningu a nie odblokowanie.CRM po odblokowaniu idzie od 120 w górę zależy od egzemplarza twój jest moze takim co jedzie te 120.Miałem CRMa a ty lamusie nie miałeś to się tu nie wysilaj.Kup to zobaczysz ze i tak tam nic nie bedzie.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...