skizo Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 (edytowane) Witam mam hondę mb 80 była ona zablokowana wkręcała się do 6,5-7tys obr na biegu jałowymMam gaźnik HM 183 18mm ostatnio czyściłem go wyczyszczony został wydechNie mam orginalnego filtra powietrza jest zamontowany filtr stożkowy. odblokowałem następujące żeczy:-membrane -przestawiłem stojan motoplaty( z tym się trochę bawiłem kilka razy zdejmowałem magneto i ustawiałem na rużne pozycje)-ustawiona najlepsza czyli maksymalnie w lewo jak w mbx-podniesiona iglica w gaźniku No i wktęca się tylko do 9 tys na biegu jałowym Czy trzeba jeszcze wyregulować gaźnik żeby honda wkręcała się do 11-12tysczy to wina filtra że daje za wielką dawkę powietrzaSwieca jest dobra ma kolor kawowo-złotawy Proszę o odpowiedź :banghead: :D Edytowane 20 Lipca 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 mi sie widzi ze to modul... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 a patrzyłes co jest w tłumiku moze jest jakas kryza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 a patrzyłes co jest w tłumiku moze jest jakas kryzaw kolanku ??bo jeśli tak to nic tam nie ma przynajmniej na początku bo dalej nie widać ale jak czyściłem kretem to jakoś tak powoli opadał w dół kolanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy2108 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Masz zapewne jeszcze blokade na module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlayR Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 zaxx, czy mógłbyś opisać zmiany przeprowadzone przez Ciebie ? Ja z obrotami nie mam problemów (obrotomiez niesprawny, ale jak na biegu jałowym dam gaz na maxa to mnie 'jajka swędzą' :P. Więc podejzewam za 11k będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Żeby mi moto się wkręcało maxymalnie odgiełem 4 blaszki w membranie dałem gażnik 21mm i przestawiłem zaplon i wkręca mi się do 12 tys a tak na marginesie modólu nie musiałem wymienieć a jest orginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja niestety mam pecha i mam wersję blokowaną. Odblokowałem wszystko membramę zapłon i dało mi to tyle że szybciej się rozpędza ale obrotomierz i tak zatrzymuje się na 7tys bbr/min(zablokowany moduł)Teraz i tak muszę kupić nowy moduł bo swój rozwaliłem Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.