kiki Opublikowano 21 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 jak podłaczyc swiatła awaryjne w mz etz 251?? może byc ogólnie powiedziane - abym wiedział które kable ciąc, i czy jakis przekaźnik jest potrzebny - z góry dzięki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 podlacz przerywacz ktory ma funkcje awaryjnych Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 a jaki to jest przerywacz?? gdzie go można kupić, a i tak chyba trzeba jakoś "wciąć" włącznik do tego obwodu ?? pomórzcie bo z elektryką u mnie cienko :evil: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 czesc, prawde mowiac to i ja do tych roznych przerobek mialem okres, wstawilem kierunki do jawki 50, i mialem rozrusznik wstawic, i inne takie duperele. trzeba wyrosnac z niektorych i zadac pytanie czy trzeba. no awaryjne fajny bayer wiec tako: jak powiedzial poprzednio kupujesz przerywacz z opcja awaryjnych (nie wiedzialem ze sa, ale malo z tym) jak so to dobrze. przerywacz to jak zdejmiesz prawy dekiel jest taki okragly cylinderek szary i ma kilka kabelkow na gorze. on powoduje ze swiatla migaja. przwdopodobnie jak kupisz ten z awarynymi to bedziesz musial jakis wlacznik tez zalatwic aby wlaczyc te awaryjne. troche sie pobawisz z tym, jak cienko z elektryka no to ucz sie chlopie ucz! jak ten przerywacz nie wypali to mam schemat z ksiaszki jak to zrobic tylko ze troche wiecej bawienia z tym. a przerywacz dostaniesz w sklepie z czesciami samochodowymi. jak beda pytali na jakie obciarzenie to powiedz im ile watow maja zarowki czyli : 21watt X4 + 2watt X, wrzystko 12 v.jak kupisz ten przerywacz i nie bedziesz wiedzial to zrob zdjecie albo opisz jakie tam wtyki i zobacze co wykombinujepozdrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ-MuszKieTeR Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 a ja tak sobie patrze na schemat elektryki w etce ... no i chyba by wystarczylo dorobic wlcznik przy przelaczniku kierunkowskazow ... ktory by po zalaczeniu zwieral zlacza 83 z 83L i 83R ... czyli podawal impulsy jednoczesnie na lewe i prawe kierunki ... do tej operacji by wystarczylo rozkrecic ten element do sterowania kierunkowskazami na kierownicy ... ... jak wroce po weekendzie to sprawdze to na swojej eci ... ... mozliwe ze sie myle ... ale wedlug mnie to prosty sposob ... i powinien dzialac :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 23 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 no to ide sie pobawić w elektryka :evil:- serdeczne dzięki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 jeszce troche i sie przyzwyczaicie do mnie w tej sekcji chociaz nie mam mz:) ja mam przerywacz z maluch i nawet nie wpadlem na to ze mozna awaryjne zrobic! teraz pewnie musial bym jakis wlacznik czy cos skombinowac! a z elektryka jestem na bakier:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 Z tym ze zloczysz te styki i bedzie dzialal przerywacz na wrzystkie lampy to dobry pomysl, tylko nie wiem czy to bedzie dzialalo bo przerywacz dziala na specyficznym obciarzeniu i teraz bedzie mial 2X tyle jego wiec nie wiem jak to bedzie mrugac, sprobuj i powiedz jak to wyglada. a jak kupisz przerywacz na wieksze obciarzenie to wtedy bedzie mrugal za wolno na normalnym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ-MuszKieTeR Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 kewings ... ano masz racje ... przy podwojnym obciazeniu bedzie mrygac wolniej ...... ale jest rozwiazanie ... przerywacz elektroniczny ... na przyklad maluchowski (ktos juz o tym wspominal wczesniej) powodzenia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 ja mam taki z malucha w jawie! kierunki chodza chyba troche nie rowno! nie mam podlaczonych awaryjnych bo to patent poprzedniego wlasciciela ale moze pokombinuje troszku:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 Heh! A wykombinowałem taki myk jak podłaczyć awaryjne na przerywaczu od malucha!! Zamieściłem posta na forum, jakby co to napiszcie to schemat objaśnie i w ogóle postaram sie pomóc . Pzdr http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ghlight=#162105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.