Skocz do zawartości

NSR 50 Blokada scaignieta


DiboS60
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla tych ktorzy nie wiedza a szukają.NSR 50 jest zablokowana na membranach.dolne membrany wogole nie pracuja sa przytrzasniete blachą.Blache trzeba odgiac do gory.gorną tez troche bo jest slabo odgieta.Na kruccu moze byc specjalna srubą ktorą ciezko bedzie odkrecic.predkosc odblokowanej to 70-80 km\h Wykreca 11tys na luzie.jest jeszcze gdzies blokada ktorą jak zczaje to podam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>to teraz jak to sprawdzic czy tam jest blokada??? W sumie to mozna by sciagnac caly tlumik ale wtedy >zadne stopery nie pomoga po paly sasiedzi zadzwonia.

 

jesli sciagniesz tlumik to najprawdopodobniej osiagi ci sie pogorsza! a czy jest kryza w wydechu to najlepiej jest sprawdzic jak masz sciagneity wydech...jak juz sciagniesz wydech to wez np.rdzen linki od jakiegos predkosciomierza(bo jest gietka) i powolutku wkladaj do wydechu od strony cylindra..jeslibedzie jakas kryza to napewno ja wyczujesz! :-) potemtylko rozciac dyfuzor,wywalic kryze, pospawac i juz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym wiedzial ze tam cos jest i gdzie to jest to juz bymnie tu niebylo bym pocisnol do kuzyna do prochowic on ma migomat. Ale jezeli cos tam jest jakas zwezka to co odciac ja i co dalej ??

Edytowane przez Pawik NSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodzi o ta rurke ze srodka blokujaca tlumik jestem ciekaw dziurwa tw tłoku to jak by bez latal ja nie mialem w derbi w puszce nic i nie wypalilo dziury:D wiec nie robiles nie gadaj.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytałem postow powyzej bo mi sie nie chciało jezeli chcecie wpełni odblokowac fure to musicie zwrocic uwage na kilka rzeczy

tłumik (kryza albo dospawana rurka)

gaznik (nie do konca otwierajaca sie przepustnica oraz dysze dla gaznika 12 powinna byc min 80 a dla 14 pow 100)

membranki (moga byc pozatykane lub poprostu za sztywne)

puszka filtru powietrza(moze miec za mały otwor wlotowy przezco powstaje podcisnienie i fura wolniej sie wkreca na obroty dlatego stosuje sie storzki zupełnie nie potrzebnie)

blokada na module (ale to chyba w 125)

na cylindrze moze byc za m,ały otwor wylotowy (trzeba rozwiercic)

dobrze oddławiona nsr 50 powinna leciec powyzej 90km/h

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol honda nigdy niestosowala takich blokad:) a senda w zyciu nie miala pustego dyfuzora :biggrin: :clap: Nawet Hm Cre ma przynajmniej siatke w dyfuzorze.Wiec prosze cie niepierdol zysio.bo po 1 nigdy tego nierozbieralaes(ja tez nie) ale jak bys poczytal pul roku wstecz tematy to sie wiele ludzi o tym wypowiadalo i pisalo Miedzy innymi Strzalek nawet :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...