Skocz do zawartości

Zerwany gwint- co zrobic


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem zerwałem gwint na deklu od pokrywy sprzegła w KTM LC4 i nie było by to problemem gdybym mogł dostac srobe o wiekszym rozmiarze niestety nie jest to zwykła sruba (sa w niej 3 dziury 1 od spodu przez cała długosc i 2 przy łebku sruby)jest do dysza olejowa jak zerwałem ten gwint to teraz mi olej ucieka i nie wiem co zrobic jaka metode zastosowac by to naprawic?? tuleje ? system heili coli?? jesli tak to gdzie takie cos kupic/zrobic to musi byc dobry patent bo jest tam pewnie nie małe cisnienie oleju i nie chce zeby znow gdzies ten olej mi spierdlalał

z gory dzieki :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak przytrzymac tuleje zeby nie uciekła?? na deklu mam napisane magnesium czy mozna to jakos spawac?? czy wystarczy na klej? a moze zaspawac dziure i nagwintowac ale czy spaw bedzie sie trzymał tego magnsium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie sie trzymal. Musisz pojsc z tym deklem do szlifierni(tam gdzie regeneruja glowice i waly korbowe). Oni tam maja specjalny sprzet. Dorobia ci tulejke. Ladnie wstawia. W domowym zaciszu tego nie zrobisz. Aha i nie daj zedrzec z siebie kasy. Powinni wziac za to od 15 do 30zl maks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='17 Lipiec 2006 - 22:44' post='667431']

Nie bedzie sie trzymal. Musisz pojsc z tym deklem do szlifierni(tam gdzie regeneruja glowice i waly korbowe). Oni tam maja specjalny sprzet. Dorobia ci tulejke. Ladnie wstawia. W domowym zaciszu tego nie zrobisz. Aha i nie daj zedrzec z siebie kasy. Powinni wziac za to od 15 do 30zl maks

 

Ale koledze strzelił gwint w karterze... Chyba, że źle zrozumiałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='18 Lipiec 2006 - 00:44' post='667431']

Nie bedzie sie trzymal

 

nie bedzie??? a spawałeś takie rzeczy juz??? bo ja wiem z autopsji ze sie bedzie trzymal i to bez problemu tylko spawacz musi miec pojecie a nie byc domoroslym rzemieślnikiem

 

 

a co do sruby to daj do tokarza niech Ci zrobi taką sama tylko o jeden nr wiekszą i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a co do sruby to daj do tokarza niech Ci zrobi taką sama tylko o jeden nr wiekszą i po sprawie

 

I w tym momencie udowodniles ze jestes domoroslym znawca mechaniki motocyklowej.

Nie jest to zwyczajna srubka z glowka jak to opisal na pechowiec. Jesli to prawda ze to spelnia funkcje jakiejs dyszy to nie mozesz sobie od tak zrobic drugiej wiekszej dyszy. Po pierwsze, musial by to byc super rzemieslnik, po drugie nawet jesli zrobi wieksza to parametry sie zmieniaja.

 

W takim razie, oswiec mnie. Ale z tego co mi wiadomo to magnez jest strasznie trudny do obrobienia ze wzgledu na szybkie utlenianie sie pod wplywem ciepla. Jesli mial bys to spawac to pewnie

1.bedzie to za drogie

2.nie ma sensu bo i tak gwintu w tym nie zrobisz

3.prawdopodobnie nie znajdziesz takiej spawarki

 

Najlepiej tak nak mowilem. Wstawic tuleje, rozpeczyc ja i nagwintowac. Bedziesz na tym latal do smierci.

Edytowane przez IG x]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='19 Lipiec 2006 - 08:29' post='668006']

I w tym momencie udowodniles ze jestes domoroslym znawca mechaniki motocyklowej.

dzięki zawsze czekałem na ten komplement

' date='19 Lipiec 2006 - 08:29' post='668006']

Nie jest to zwyczajna srubka z glowka jak to opisal na pechowiec. Jesli to prawda ze to spelnia funkcje jakiejs dyszy to nie mozesz sobie od tak zrobic drugiej wiekszej dyszy. Po pierwsze, musial by to byc super rzemieslnik, po drugie nawet jesli zrobi wieksza to parametry sie zmieniaja.

o to bardzo ciekawe :icon_razz: a co za róznica czy wywierci otwór np. 3 w srubie m6 czy m7 ??? wytłumacz mi prosze bo jestem zbyt domorosłym znawca mechanki zeby to pojąć

 

a i fajnie ze wiesz chociaż jak wygląda ta śruba :icon_razz:

' date='19 Lipiec 2006 - 08:29' post='668006']

W takim razie, oswiec mnie. Ale z tego co mi wiadomo to magnez jest strasznie trudny do obrobienia ze wzgledu na szybkie utlenianie sie pod wplywem ciepla. Jesli mial bys to spawac to pewnie

1.bedzie to za drogie

2.nie ma sensu bo i tak gwintu w tym nie zrobisz

3.prawdopodobnie nie znajdziesz takiej spawarki

 

 

ad.1 nie bedzie drogie

ad.2 racja

ad.3 no to Ci psikus bo znalazłem

 

a w roli oswiecenia, nie chcą takich rzeczy spawac bo magnez sie zapala podczas spawania ale jak widzisz sa na swiecie super domorosli rzemieślnicy którzy to potrafia pospawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podaj mi namiary bo na pomorzu a przynajmniej SLUPSK-KOSZALIN nikogo takiego nie znalazlem.

P.S nie bulwersuj sie.

FAkt sruby nie widzialem. Nie jestem crossowcem, wiec staram sobie to wyobrazic najlepiej by bylo jakbys jakies foty zapodal. :icon_razz:

 

Nie jest to sruba lecz dysza, ktora jesli zmodyfikujesz MOZE(czyli NIE musi) zaszkodzic silnikowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...