Skocz do zawartości

PROBLEM Z CBR 900 RR SC33 98


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  Piotr Dudek napisał:

Następnym razem jak coś rozbierasz to rób sobie fotki lub notatki i nie będzie problemów podczas składania.

Napisałem że sam sobie popsułeś to nie wierzyłeś.

Poprostu niezwróciłem uwagi jak to było podłączone a jak podłączyłem to byłem pewny że dobrze.Okazało sie inaczej ale jest juz dobrze i na przyszłość bede pamiętał juz o tym. A fotki też robiłem ale kurcze kablom niezrobiłem bo niewiedziałem ze się na takiej głupocie wysypie. .Dzięki za pomoc i za rady Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  lukasz302 napisał:

 

Witam!! Jeśli można wiedziec to prawdopodobnie dwójke robiłeś? Kupowałeś nowe koło zębate czy regenerowałeś?? Ile zapłaciłeś za koło???

Ja kupilem swoja niunie z juz powoli wysiadającą dwójką i tak zjeździłem zeszły sezon więc od razu wiedziałem że na jednej zębatce się nie skończy więc znalazłem kompletną używaną skrzynią b ładnym stanie za 550 zl. Po rozebraniu okazało się że bym miał do wymiany 3 zębatki, 3 wodziki i bębenek więc byłaby masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Nie słuchaj napewno nie spaprałeś silnika. Nie słuchaj wielkiego znawcy od silników japoni. Mi też pisał żebym nie rozbierał silnika bo popsuje. miałem problem z dwójką, też mam hondę cbr900rr. Mój silnik też leżał długo obrócony. wymieniłem koła zębate , pamięć i wodzik. złożyłem i zapalił od razu i chodzi super bez zarzutu, a dodam że zajmuję się stuntem i moto jest katowane na gumie przez pare godzin dziennie czasami. Z doświadczenia moge ci powiedzieć tyle że w fajerze jak zaleje świece to ich nie czyść tylko od razu wymień na nowe. Bo czyszczenie i wypalanie nic nie daje. Spróbuj odpalić na w pół wyciągnietym ssaniu. I nigdy nie dawaj gazu. Zawsze musisz rozgrzać silnik. Bo będzie cały czas się zalewał. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dopisuję się w tym temacie bo też mam problem z moim Fajerem :/ Jest z 97 r., ma przelotowy wydech i w sumie już odkąd go kupiłem nie chodził do końca prawidłowo.

 

Na luzie bez problemu wkręca się płynnie w całym zakresie obrotów aż do końca. Ma też takie dziwne zachowania np. jeżdżąc po mieście spokojnie przez kilkadziesiąt min jest wszystko ok, a potem jak chcę ostrzej to przy przyspieszaniu przerywa, dławi się i z oporami wkręca się na wysokie obroty... Dzieje się to mniej więcej powyżej 4 tys obr. Ostatnio nie chciał mi odpalać po rozgrzaniu, musiałem kręcić długo rozrusznikiem i dopiero wtedy łapał, aż wreszcie długie kręcenie nie dawało żadnych efektów :/ Za to bez żadnych problemów zapalał w tych sytuacjach "na pych" i to od razu. Teraz całkiem coś mu odbiło i nie ważne jak jeżdżę to przy przyspieszaniu się dławi i przerywa, strzelając przy tym z wydechu jak nienormalny, tak samo przy jeździe pod czerwone pole przy zminie biegu był strzał w wydech, ale tak jak mówiłem na luzie jest ok.

 

Mam nowy filtr powietrza, czyszczone gaźniki. Nie robiłem synchronizacji i nie wymieniałem świec. Co w tym parchu jest nie tak? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób porządny serwis- gaźniki, zawory, swiece i wtedy zobacz czy ciagle cos mu nie domaga. Może rada bardzo ogólna ale niestety prawdziwa-zaczynamy od eliminowanie podsatwowych przyczyn :icon_biggrin:. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha jeszcze zapomniałem napisać że zawory też były regulowane ze 2-3 tygodnie temu :icon_rolleyes:

 

Byłem przed chwilą w garażu i sprawdziłem że śrubki od regulacji składu mieszanki były wykręcone tylko o 1,5 obrotu. Według serwisówki mają byś wykręcone o 3 obroty i tak też zrobiłem. Trochę siuę poprawiło, dławi się mniej i zaczyna się to na wyższych obrotach niż dotychczas... Wykręcić je jeszcze o 1 obrót i sprawdzić czy będzie jeszcze lepiej? ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Tylik napisał:

Może nie jestem wielkim znawcą tematu ale po tym co piszesz przyczyny bym szukał na 99% w samych świecach lub ich przewodach a także doprowadzeniu mieszanki.

 

A nie mówiłem ?? :) (i ja taki garażowy mechanik dla drobnych robótek u mojej Frani :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...