dgree Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 witam mam juz dosc moich gaznikow w cbxie :) .....mjanowicie to raz z jednego raz z drugiego a raz z 4tego leje mi sie wacha....paliwo wali jak z wodospadu..... gazniki byly rozebrane, czyszczone, niby wszystko okij, a jednak niedziaja jak powinny... moto odpala, po jakims czasie zaczyna zalewac jeden gaznik(losowo wybrany ;) ) i motur chodzi wtedy na 3 garach, po zgaszeniu odpalenie jest niemozliwe, zalany caly silnik :flesje: czasem uda sie odpalic i motur chodzi bez zastrzezen.....odpalam rano i nie wierze moim oczom(dziala ;) ) dzida po kask wracam i dupa....znow to samo.... aha niewiem czy to cos wniesie do sprawy, ale motur po zgaszeniu sobie charczy z airboxa, jakies wiatry ma ;) takie cykliczne jakby oddech czlowieka, czary mary :) raz sie leje z gaznikow do airboxa, a raz odplywami przelewowymi, raz jednym, raz 2gim raz oboma(u mnie sa 2 wezyki przelewowe) niemam pojecia co jest przyczyna takego "czegos".....sezon mija a ja niemam czym jezdzic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Cześć. Byłem kiedyś pierwszym właścicielem w kraju twojego moto. Nie miałem takich jaj, ale pamiętam, że popękana była membrana w kraniku. Może całkiem się posypała i kranik puszcza cały czas paliwo. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Walniety kranik i zaworki do wymiany. Po ponad 20 latach nawet w japonii jakies czesci sie zuzyja. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Cześć. Byłem kiedyś pierwszym właścicielem w kraju twojego moto. Nie miałem takich jaj, ale pamiętam, że popękana była membrana w kraniku. Może całkiem się posypała i kranik puszcza cały czas paliwo. Pozdrawiam. ;) ;) :) ;) :) :flesje: No i sie wydało... heheU mnie miało miejsce takie zdarzenie jak kiedyś wydoiłem do cna paliwo z baku , tak aż zgasł silnik , wlałem paliwa , odpaliłem i .... pod sprzetem plama benzyny , myśle co jest , leciało jakimś wężem odpowietrzającym (chyba) lekko , zgasiłem , lekko popukałem w gaźniki , odpaliłem ponownie i było OK , tylko raz wyjezdziłem bene do cna , wiec nie wiem czy tak było by zawsze :P Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 (edytowane) kranik odpada, szpiegowalem tam juz, wszystko okij, wpadla mi w nocy jedna mysl, jak rozbieralem caly uklad paliwowy mozliwe ze wpiolem odwrotnie filtr paliwa :flesje: i zamiast filtrowac zawala mi syfem cale gazniki, zaraz jade do garazu cos kabinowac w zeszlym tygodniu podobna awarie mial er5 na miescie, dzialo sie dokladnie to samo, moze lejemy super czysta wache? kurde teraz sobie przypomnialem, ze przykleilem sie butami to plamy mojej wachy do podlogi ;):D hehe to niewiedzialem ze wacha reaguje z butami i z betonem....moze to jest przyczyna..(jakas lewa wacha i sie kleji wszystko)..zobaczymy jak bedzie jak uruchomie moto na swiezym paliwie z butelki.... jak dzis nic niewymysle to na wakacje bede musial jechac samochodem KURVVA...! :) :) jest jeszcze jedna mozliwosc ;) mam do dyspozycji jeszcze ogara ;):D ale ogarem nad morze? ? ? sie zobaczy :P Edytowane 12 Lipca 2006 przez dgree Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.