Domier Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 w koncu jest kasa, i jest moto takie jakiego szukalem, kombinuje tylko transport. Miala byc 900 ale nawet sie ciesze ze 750 sie znalazla :) wizualnie to tam wiadomo ale moze uzytkownicy gpztek zwroca mi uwage na co dokladnie przy tym modelu zwrocic uwage? jakies typowe usterki przy gpztach 750/900? Z gory dziekuje za odp http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=106619214 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 (edytowane) miałem początkowo brać podobny ale okazało sie ze strasznie duzo pali , nie wiem moze to akurat ten model ktory ja mialem brac ale wcinał 8l na 100 podczas spokojnej jazdy ...... poza tym za 4tys to mozesz kupic VFR Edytowane 9 Lipca 2006 przez seba_VF750FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 a VFR ile pali (pytam z ciekawości) ale odp. szczerze , bo słyszałme , ze V4 potrafią też sporo spalić .pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domier Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 no niestety fascynacja gpzta trwa u mnie juz za dlugo zebym zmienil obiekt zainteresowania :) jezeli te roczniki to ma byc gpzta :) nom podobno duza chleja ale na trasie z tego co slyszalem mozna zejsc do w miare niskiego spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Rudy... V4 może ciut łyknie ale ten dźwięk i mocny dół.... :) pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 GPZ900R spalił w trasie 5,3/100. Widziałem na własne oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 VFR spali z 7-8 przy ostrej jezdzie ,ale nie 8 przy spokojnej , spokojna jazda to mozna i do ponizej 6 zejsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 hahaa , to jak moja paliwożerna xj 600 , ta to ma apetyt ... i nie wiem co robić ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 no niestety fascynacja gpzta trwa u mnie juz za dlugo zebym zmienil obiekt zainteresowania :) jezeli te roczniki to ma byc gpzta :) nom podobno duza chleja ale na trasie z tego co slyszalem mozna zejsc do w miare niskiego spalania 750 według fabryki pali 7.0-7.4. Ale i tak wszystko zależy od stanu technicznego i techniki jazdy. Mój GPX pali 5.0 jak nie prekraczam 120 i spokojnie przyspieszam. A 6.5, jak obrotomierz podchodzi pod czerwoną kreskę. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Witam!GPZ750? hmm ja bym się w to nie pakował, poważnie. Mój naprawde dobry znajomy popełnił duży bład kupując ten sprzęt. Pieniązków wystraczyłoby mu na GS500 o wiele nowszego, ale on chciał mocniejszy i silniejszy, nie miał pieniązków na nowszy wiekszy niz GS 500 i kupił własnie GPZ750, to był rocznik bodajże 85 albo 86. Od czego zaczać, hmm żarła oleju to pamiętam, silnik zaraz po odpaleniu na zimno klekotał, tak jakby coś tam się kotłowało, dopiero po zagrzaniu jakoś normalnie chodził. Ale co najgorsze mu się przytrafiło, autentyk, historia nie jest zmyślona, mam telefon do niego, moge Ci dać to zadzwonisz i sie spytasz. Jechał sobie gdzieś w trasie, jedzie jedzie koło 150km/h - patrzy w lusterka a tam czarny dym za nim i nic nie widać. Zatrzymał się, zobaczyć o co chodzi. Dał moto do mechanika. Co się okazało? Wypaliło 2 tłoki, czy cos takiego. Mechanik tylko mu powiedział , że miał farta ze nie zablokowało silnika bo by wyleciał jak z procy. Tak mniej więcej ta historia przebiegła. Dziś żałuje ze sobie GS'a nie kupił, tylko kase pakował w ten sprzęt. Ale akurat on tak miał, co nie znaczy że GPZty sa kijowe, ja tak nie mówie bo nie miałem tego sprzętu nigdy to nie wiem. Ale odradzam.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.