danielbaldi Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 mam cbr 600 f2 i mam taki problem jak ja kupilem z niemiec to stwierdzilem ze moja honda przy predkosci 80 km/h i wyzej jak puszcze kierownice to kierownica zaczyna wpadac w drgania raz w prawo a raz w lewo dosyc szybko raz w jedna strone raz w druga.myslalem ze to kolo jest nie wywazone i je wywazylem i nadal sie to powtarza.nie wie czy to jest normalne czy juz mam jakies luzy na lozyskach.porowadzic sie dobrze prowadzi.poradzcie cos pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Witam. Miałem tą samą sytuacje ale w XJ 900 div, wymieniłem łozyska główki ramyi teraz jest ok.Przynajmniej u mnie ta wymiana zdała egzamin. Z tego co czytałem na forum to przyczyn może byc więcej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Ja rowniez mialem takie objawy w CBR F2. Mialem luzy na glowce ramy. Skrecilem mocniej glowke i bylo po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 To prawdopodobnie shimmi - zmien opone , ostatecznie amortyzator skretu. P.s. Sprawdz równiez luz łozysk głowki ramy jak radzili koledzy. Mozesz spróbowac zmienic cherakterystyke przedniego zawieszenia ale najprawdopodobniej nie wiele to da. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 mialem to samo ale przy ok. 100km/h. przyczyna byla 10 letnia przednia opona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielbaldi Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Witam. Miałem tą samą sytuacje ale w XJ 900 div, wymieniłem łozyska główki ramyi teraz jest ok.Przynajmniej u mnie ta wymiana zdała egzamin. Z tego co czytałem na forum to przyczyn może byc więcej. Pozdrawiam poczekam z tymi lozyskami ale jak wymienie opone i dokrece glowke ramy i nic nie da to napewno bede lozyska dzieki serdecznie pozdrwiam .nerka mialem to samo ale przy ok. 100km/h. przyczyna byla 10 letnia przednia opona moze byc u mnie opona sprawdze to bo zresztaq nie wiem ile ona ma lat byla jak juz kupilem cbr i slyszalem ze to nie jest wada konstrukcyjana bo cbr bardzo dobrze sie prowadzapozdrawiam i nerka To prawdopodobnie shimmi - zmien opone , ostatecznie amortyzator skretu. P.s. Sprawdz równiez luz łozysk głowki ramy jak radzili koledzy. Mozesz spróbowac zmienic cherakterystyke przedniego zawieszenia ale najprawdopodobniej nie wiele to da. Pozdrawiam. dzieki za podpowiedzi i zrobie tak jak piszesz kokrece troszke glowke ramy a jak nie pomoze to wymienie oponke mam na szczescie zapasowapozdrawiam nerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 sprawdź jeszcze czy profil opony jest taki jak zaleca producent motocykla ,czasem zalozenie innej opony moze prowadzic do lapania shimmow . seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Przed dokrecaniem łozysk głowki najpierw sprawdz luz ewentualnie "napiecie"(patrz serwisowka) - nie rób z łozysk amortyzatora skretu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.