eric535 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 WITAM.dziś oglądałem 2 dragstary 650.jeden klasik,drugi custom.jestem ciekaw jakie różnice w prowadzeniu się obu motocykli można zauważyć.ktory lepiej wchodzi w zakręty?który jest zwrotniejszy.podobają mi się obydwa choć szczerze przyznam,że ten custom bardziej mi leży.fajny tylny błotnik,duże przednie koło-trochę jak "DRAG".proszę o opinie tych którzy dosiadali obu modeli.niestety w komisie odmówiono mi choćby krótkiej jazdy próbnej, a nikt z moich zanjomych takim sprzętem nie jeździ.pozdrawiam. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Różnice są raczej tylko estetyczne, czyli co komu pasuje. Classic jest deko cięższy, ale nie sądzę, żeby to miało zasadnicze znaczenie podczas jazdy. Jedyne co może stanowić różnicę w prowadzeniu, to węższe przednie koło w customie. Ale ja i tak wybrałbym customa, bo jest bardziej "chopperowaty". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 przednie koło w cruiserze będzie dawało nieco gorsze prowadzenie w winklach, ale to nie jest wielki problem ani znacząca różnicanatomiast jeśli masz zamiar polatać z plecaczkiem, to podpaska z choppera jest niemożliwa do jazdy. kumpel natychmiast po zakupie wymieniałjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 przednie koło w cruiserze będzie dawało nieco gorsze prowadzenie w winklach, jsz Chyba odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 hmm... mnie uczono, że szersza opona z przodu utrudnia wejście z zakręt, w sensie złożenia maszyny. ale może się po prostu nie znam, więc nie będę się sprzeczałnatomiast jedno nie ulega wątpliwości: drag star jest tego typu maszyną, przy której drobne różnice w zakresie prowadzenia nie grają zazwyczaj żadnej roli dla właściciela. liczy się hamerykancki duch maszyny i tyle :icon_biggrin:więc brać co się bardziej podoba :biggrin:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Zasada jest taka, ze im szersze kolo z przodu, tym trudniej maszyne wprowadzic w zakret i wystepuje wieksza sila prostujaca przy hamowaniu w zakrecie, ale to teoria... Custom bardzo latwo goni po winklach. Prawde powiedziawszy, chcialbym zeby moj Intruder tak latwo sie prowadzil. Zasluga jest tu m.in. niska masa- okolo 20 kg nizsza niz w Classiku. Jak chcesz sprobowac jazdy na customie , to zapraszam do Krakowa!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric535 Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 no wielkie dzięki za zaproszenie.kto wie.wczoraj byłem np.pod nowąhutą.ale najpierw trzeba virke opylić.co to za drag i ile musi kosztować.proszę o foto.na priv jeśli można.pozdrawiam.acha z tego co wiem tylna opona w wobu modelach ma taki sam rozmiar.różnica jest tylko w przednim kole.czy jest różnica w kącie główki ramy?pozdrawiam i piszczie piszcie......dzięki. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Worriot pewnie masz racje , ale na jazde po winklach maja wpływ obydwa kapcie , w castomie jest duza różnica między przednim i tylnym , a lepiej sie jeździ gdy ta różnica nie jest az tak wielka, zresztą cruiser jest zrobiony aby dac max komfort w czasie jazdy ,a w castomie chodzi o wygląd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harnas Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 :banghead: witam, jeśli mogę pomóc w wyborze tojeśli chodzi o clasica to jest to bardzo piękna maszyna. między customem a clasicem nie ma jakichś wielkich różnic. oja żona ma clasica, wygląda on na większą maszynę dzięki np.błotnikom. Nie ma żadnych problemów w prowadzeniu na rostej czy na zakrętach. jeśli potrzebujesz troszke poszalec to będziesz musiał podkrędzić manetkę, ale to się nie opłaca bo jazda tym motorkiem to czysta przyjemność. pozdro harnaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Witam,uzytkuje 650 custom od jakiegos czasu i to co o niej wiem to to ze dostarcza wielkiej przyjemnosci z jazdy , jest niezawodna i ma niewielki apetyt. Faktycznie roznic miedzy wersja custom a classic nie ma pomijajac te wizualne. Mankamentem customa jest deska szumnie nazywana kanapa dla pasazera- jest twarda i wszyscy na nia narzekaja wiec pewnie ja zmienie na ta z classica. Moto straci na wygladzie ale zyska na komforcie dla pasazera. Co do innych uwag- ja zmienilem od razu kiere na szersza niz oryginalna- latwiej i wygodniej mi sie teraz prowadzi. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Jeśli juz zamierzasz inwestowac w przeróbke siedzenia, to może nie wzorój sie na XVS 650 ani nawet 1100 , bo też nie są imponujące (Prot w 1100 też przerabiał) ale na XVS 1600 albo XVZ 1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Jezdziłem dwoma modelami (tzn jednym jeździłem (customem kolega ma i daje pojeżdzić ) a classikiem tylko sie przejechałem jakieś 5 km i spowrotem (classic - nie dla mnie ) moje zdanie bierz customa (nie zauwarzyłem rażących róznic w prowadzeniu) . Akurat, sprzedałem swoje moto i chcę kupić (Drag Stara 650 customa i przerobic go wdł. stylu dłogo i nisko . Prosta kiera na niskich risserach i obnizona "kaczuszka" z tyłu do tego akcesoryjne siodło . Jezdziłem takim Customem po przeróbkach . Jedno słowo "bajka" jesli Podoba Ci się custom masz kase KUPUJ . Pozdrawiam Guti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boluś Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Miałem 650 w wersji custom. W odniesieniu do wersji classic jest zuważalna różnica w twardości tylnego zawieszenia. 650A ma większy skok z tyłu, a co za tym idzie jest bardziej komfortowy. 650 daje dobrze w plecy na każdej dziurze. Ale ze względu na mniejszą masę 650 lepiej się zbiera niż 650A (przynajmniej mój tak miał). Poza tym to tylko kwestia gustu... co się komu bardziej podoba.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.