RuDeK Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Witam, tak się składa że mam takie autko, zostało mi po ojcu, Wwięc chce je doprowadzić do stanu uzywalności po 2 letnim staniu... :icon_mrgreen: 1) Czy musze wymieniać olej i filtr po takim dlugim postoju ?2) Wymieniłem z tylu bęben razem z tłoczkiem w wyniku czego musze odpowietrzyć hamulce, czy musze odpowietrzać wszystkie koła czy wystarczy tylko to jedno ?3) Jaki luz zaworowy powinniem być w Fieście 1.1 rocznik 89 ? bo mi troche zawory klepią tzn klepały zanim została odstawiona ;)4) Co posprawdzać przed rozruchem ? to by bylo na tyle, jak będe mial więcej pytań to napisze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Olej zmiana podstawa...Reszta pytaj na tym forum tam są ludzie ok, szybko odpowiadają...http://www.fordclubpolska.org/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Zapraszam http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/ użyj tam opcji szukaj, a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Przygotowanie do jazdy takiego auta to trochę zachodu i kosztów ale warto.- olej i filtry (wszystkie) bezwzględnie- i tak wypadałoby zmienić płyn hamulcowy więc problem odpada. Jak znam życie to płyn i tak jest "fabrycznie nowy" więc warto zmienić- nie znam nastaw luzów zaworowych na pamięć - jaki tam jest zapłon? Jak starego typu to dochodzi robota z zapłonem i parę innych rzeczy- zmieniłbym też świece i obowiązkowo kable WN, koszt minimalny a zysk ogromny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Witam, tak się składa że mam takie autko, zostało mi po ojcu, Wwięc chce je doprowadzić do stanu uzywalności po 2 letnim staniu... :biggrin: 1) Czy musze wymieniać olej i filtr po takim dlugim postoju ?2) Wymieniłem z tylu bęben razem z tłoczkiem w wyniku czego musze odpowietrzyć hamulce, czy musze odpowietrzać wszystkie koła czy wystarczy tylko to jedno ?3) Jaki luz zaworowy powinniem być w Fieście 1.1 rocznik 89 ? bo mi troche zawory klepią tzn klepały zanim została odstawiona :D4) Co posprawdzać przed rozruchem ? to by bylo na tyle, jak będe mial więcej pytań to napisze :crossy:ad 1 TAK-wypadało by :icon_mrgreen: ad 2 mogłeś beden przetoczyć ale ok , wymieniłeś - jeszcze lepiej , odpowietrzyć -raczej tak , i raczej odpowietrza sie cały układ hamulcowyad 3 nie wiem jaki luz , a w fordach słyszałem (zaznaczam-słyszałem) ze w ogóle klepią zawory a w 1.1 to silnik strasznie głośny jest , lubi brać olej , ma łańcuch rozrządu a nie pasek , ale za to wytrzymały ponoć jest :eek:ad 4 ja bym sprawdził wszystkie płyny ustrojowe , chłodniczy , hamulcowy ( olej juz znaczy sie wymieniłeś wiec nie pisze) a nawet sprawdz płyn w spryskiwaczach (przecież to też ważne) łożyska nasmaruj w kołach , ciśnienie w oponkach i wiele innych :D Może moja wypowiedz nie jest zbyt fachowa , ale choć jestem po tech. sam. za mechanika szczególnego sie nie uważam wiec jesli sie gdzieś pomyliłem to przepraszam iprosze mnie poprawić .Pozdrawiam ;) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 (edytowane) Świece i kable wn odpadają bo już są nowe, filtr powietrza prawie nówka ma przejechane może 150 km, a olej jaki zalać ? mam do wydania na sam olej jakies 120-150 zl może to za mało ? jeśli to ma znaczenie to wczesniej był jakis lotos mineralny. Aaaa i płyn hamulcowy wlać DOT-3 ? Mam też pytanie po czym poznać który zawór jest wydechowy a który ssący ? Nie śmiejcie się z mojej nie wiedzy i samodzielnej próby tego zrobienia ale chcę się czegoś poprostu nauczyć a że nie miałem nigdy kontaktu z silnikami 4t to nie moja wina, zresztą lubię czuć satysfakcję gdy coś sam zrobię i to działa, tak jak każdy zresztą :D Jeśli komuś by zaczął przeszkadzać mój topic o samochodach na forum motocyklistów to proszę poprostu zgłosić to moderatorowi a moderator niech topic usunie. Dzięki wszystkim za pomoc :icon_mrgreen: Dopisane : Co do luzów i rozpoznaniem zaworów to juz znam odpowiedź ;) Edytowane 6 Lipca 2006 przez RuDeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.