RudyXJ Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Kumpel dzisiaj nabył XJ 550 rocznik 1983 i ma taki problem , przy próbie odpalenia ciepłego silnika,silnik nie chce odpalić , kreci , nieraz juz "łapie " ale bezskutecznie , jest na to taki sposób , a mianowicie : przy odpalaniu stopniowo odkręcać manetke"gazu" jednocześnie kręcąc rozrusznikiem , wtedy po kilku obrotach wałem silnik odpala , stosując inne metody trzeba sie nameczyć , po odpaleniu silnik chodzi ładnie , trzyma wolne obr. co to moze być , co jest winne takiemu trudnemu odpalaniu , moze to jest wina za bogatej mieszanki ?świece do wymiany? filtr powietrza zapchany ? a moze aku słabe? Prosze o pomoc i rade , z góry dziękuje i pozdrawiam . Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 a twoja xjta nie potrzebuje odkrecenia lekko manetki gazu zeby zapalila??? W mojej jesli przed zgaszeniem silnika jedzie sie lajtowo lub silnik pochodzi na jalowym to odpali bez gazu na dotyk ale jesli np zjezdzam z trasy na stacje beznynowa i gasze szybko silnik to potrzebuje odpalania z gazem. To ze wymaga gazu to w przypadku niektorych modeli motocykli normalna sprawa i nie jest to wina regulacji. A czy po odpaleniu rozgrzanego silnika nastepnie zgaszeniu kolejna proba odpalnia wymaga dodania gazu czy juz normalnie pali?? Ja tak mam jesli juz musze odpalic z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Norma, w mojej XJ i kumpla jest dokladnie identyczny problem. Rozwiazanie: odpalac z gazem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 no ja tez częściciej odpalam z gazem niż bez , ale nieraz uda sie odpalić bez gazu (ojciec zawsze do mnie mówi"po co Ty gazujesz , powinna bez gazu" :biggrin: )Ale w tej kumpla XJ 550 to nie jest tak , ze odkręcisz manete i odpalasz , trzeba ją stopniowo odkrecać podczas odpalania i wymaga kilku obr. wałem , rozumiecie mnie czy zamotałem jeśli tak to postaram sie uprościć :D Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 A nie sa to objawy starych membran w gaźnikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Ale w tej kumpla XJ 550 to nie jest tak , ze odkręcisz manete i odpalasz , trzeba ją stopniowo odkrecać podczas odpalania i wymaga kilku obr. wałem , rozumiecie mnie czy zamotałem jeśli tak to postaram sie uprościć :DU mnie tez zdarza sie ze musze potrzymac troche na gazie silnik i robie leciutkie przegazowki do 3tys obr/min ale to gora przez 3s innym razem wystarczy lekko odkrecic manetke przy samym uruchamianiu a innym razem bez gazu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 wietrzny studencie :P to niesa objawy starych membran, :notworthy: to sa objawy starych motocykli :biggrin: :D :P iha iha a tak na serio to u mnie jest odwrotnie na zimnym trzeba lekko z gazem, a na cieplym pali bez pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.