kobuz1 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 WItajcie :icon_mrgreen: , chciałbym żebyscie pokazali WSK ale chodzi mi tylko o te modele które wypisałem w temacie, poniewaź mam jedna to M06B1 i dwie sztuki M06Z, ale te M06Z różnia sie miedzy soba detalami... tak wiec czy wychodziłiy dwa różne motocykle o tej samej nazwie? Pomóżcie w identyfikacji, zapodajcie zdjecia swoich WSK M06.. moze wasze M06Z różnia sie od tych moich, zreszta obejrze również żeby pocieszyc oko bo to WSK z dawnych lat produkcji to przepiekne maszyny:) Jesli ktos ma WSK M150 niech równiż zapoda foto bo tego modelu wyszło mało sztuk wiec napewno kazdy chciałby obejrzec :icon_mrgreen: Ta jedna z moich M06Z z 1959roku ma naped licznika z tylniego koła, ma ktos z was taki model ??Pozdrawiam - Julas :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Ja już widziałem 3 różne „Zetki” – wszystkie były na 100% oryginalne i wszystkie różniły się detalami A to moja aktualnahttp://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...mode=view&id=18 Może w weekend zrobię foty późniejszego modelu kumpla – (60 albo 61r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 No no Proc, twoja "Zetka" i tak swietnie sie zachowała jak na swój wiek:) Juz sobie ja wyobrażam po całkowitej renowacji:DJesli dobrze sie dopatrzyłem na tych fotkach to również masz naped licznika z tylengo koła, twoja Zetka jest z tego samego roku co moja, również masz zbiornik mocowany sruba przez srodek do ramy, twoja ma biały srodek zbiornika a moja cały w jednym kolorze. Zastanawia mnie tylko przód w twoim motocyklu, bo przecież wersje M06Z miały juz widelec teleskopowy, a u Ciebie jest jeszcze starego typu taki jak w WFM, zgadza sie?? Ten widelec co masz jest oryginalny?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) A właśnie widelec przedni - to jedyny tego typu jaki udało mi się znaleźć. Jest to pierwsza seria amortyzatorów nowego typu (takich jak w późniejszych WSK)Cechą charakterystyczną jest górna półka z licznikiem jak WFM ale różni się od tej z WFM otworami na amortyzator. Golenie mają inne mocowania dla osi, bębna i błotnika Zdjęcie tu http://img377.imageshack.us/my.php?image=dsc072531wu.jpg Ma on kilka różnic względem późniejszych teleskopów ale zasada działania jest ta sama Edytowane 4 Lipca 2006 przez PROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Witaj Proc, dziwny ten widelec przedni, jestem bardzo ciekaw czy w mojej Zetce był identyczny..? Zaciekawiło mnie też malowaniem chodzi mi o te biała czesc na zbiorniku paliwa, jaki był namalowany znaczek WSK? Ten kolorowy?taki jak w M06B1? Czy może taki tylko żółty jak w pierwszych M06?? Mam do Ciebie goraca prosbe - porób wiecej fotografii w dobrej rozdzielczosci czesci twojego motocykla, chodzi mi o dokładne fotki tego przodu, tylenj lampy z błotnikiem, zbiornika paliwa patrzac od góry, tylniego koła:) mam nadzieje że nie sprawi CI to problemu;) poprostu staram sie skompletowac moja Zetke do zupełnego oryginału;) Z góry dzieki! Widze że tobie przydałby sie oryginalny silnik, bo na fotkach masz założony od modelu M06B3?pozdro - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Jak już kiedyś wspominałem silnik będzie inny zresztą tego z fotki nawet już nie mam. Zbiornik paliwa to typowy model przykręcany śrubą przechodzącą przez środek. Do śruby dodatkowo zakłada się ozdobny mały dekielek pod kolor boczków (kolor ten jest kremowy) z logo WSK.Kremowe boczki są oddzielone od reszty złotym szparunkiem a logo było malowene niebieskie. Jest ono już praktycznie nieczytelne więc zajmie mi trochę jego odtworzenie. Siodło powinno mieć boczne obicia również kremowe ale niestety to był jednyny brak tego motocykla. Tylne koło jest przemienne z przednim a napęd ślimaka licznika jest po prostu przykręcany.Sam ślimak jest w tylnym hamulcu.Stabilizator hamulca jest rozwiązany podobnie jak w SHL czy np. w Simsonach – wsuwany w bęben i wahacz (nie wiem jak to dobre opisać) Błotnik jak błotnik taki jak w innych Zetkach. Przednie zawieszenie jak już pisałem to pierwsza seria więc ma kilka innych rozwiązań niż późniejsze teleskopy. Zdjęcia zrobię w wolnej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Co do błotnika to wiekszosc Zetek ma błotnik tylny zazwyczaj leciutko podwiniety przy końcu, i jest on cały tłoczony z jednej blachy. A w moim motocyklu i chyba u Ciebie też srodek błotnika tylengo jest to błotnik płytki z wersji M06 z dodatkowo zgrzewanymi po boku pogłebieniami błotnika. Postaram sie dzisiaj trzeasnac fotki to sobie porównasz z tym twoim;) U mnie sruba która przechodzi przez zbiornik paliwa jest chromowana i nie przychodzi na nia żaden dekielek, nie wiem czy tak było oryginalnie.. Pokrowiec siedzenia miałem od góry czarny a boki czerwone..ale tez nie wiem czy oryginalne ponieważ blacha siedzenia była dorabiana przez poprzedniego własciciela. Tylnia lampa u Ciebie jest chyba troszke inna niż w nowszych zetkach, tak mi sie wydaje ale dokładnie nie widac na fotce. W nowszych Zetkach była stosowana lampa jak w Junaku, a u Ciebie jest chyba ten starszy model lampy. Dzisiaj dodam foty tej mojej, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 lampe mam tą małą starego typu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 (edytowane) Siema, tutaj masz foto Zetki ktora jest jeszcze inna.. Różni sie od tej twojej przednim teleskopem, ale zbiornik i reszta ma takie samo.. : http://www.images.yoyo.pl/pics/821567wsk_m06_s01z1.jpgPozdro Edytowane 5 Lipca 2006 przez kobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Z boku to zawieszenie w sumie wygląda prawie jak to późniejsze.Pomijam półkę górną.http://www.polmot.skip.pl/images/galerie/wskz/wskz02.jpgTo zawieszenie z twojego zdjęcia jest chyba tego samego typu.W nowych typach stabilizator hamulca jest w postaci kawałka blachy i jest dokręcony do hamulca i golenia.W pierwszym typie hamulec ma wypust i wsuwa się go w miejsce przy goleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 U mnie w przednim kole (nie wiem czy tak było oryginalnie) wystaje z bębna taki bolec troszke kwadratowawy i na niego jest nałożona taka blacha która z drugiej strony jest przykrecona do goleni. Wydaje mi sie że jak by to mocowani było zrobione oryginanie to ten bolec który wystaje przy bebnie powinien byc gwintowany i blaszka powinna byc przykrecona nakretka, a nie tylko nakładana. Postaram sie wrzucic dzisiaj na forum fotki tej mojej. A ta fota na której widac z boku twoje przednie zawieszenie troszke mało mi mówi ponieważ golenie masz chyba bardzo ciemne(chyba rdza, nie wiem) i trudno odruznic golenie od osłony;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 witajcie Kobuz1 i PROC! swietny temat, ja rowneiz posiadam WSK M06B1 tylko ze moja jest z 1970r. i aktualnie stoi rozebrana na czesci pierwsze i przechodzi swoj remont, ktory niestety potrwa dlugo ( brak wiekszej kasy :icon_biggrin: ) postaram sie pokazac wam jakeis fotki itp. moja wsk w wiekszoci jest rowniez oryginalna, brakuje tylnej lampy i tych wiekszych boczkowtore zakrywaja filtr powitrza i druga strona moto. Mam pytanie co do kanamy, w mojej ws-ce siedziala zwyka ta prosta .. i zastanawia mnie czy oryginalnie nie siedzila przypadkiem ta profilowana kanapa jak w waszych wsk-ach? malowanie jest czarnego a logo na baku wyglada naprawde dobrze jak na warunki w jakich stala.jesli maciie jakeis pytania co do mojej wsk-i piszczie postaram sie odp.pozdrawiam piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 (edytowane) Ja mam B1 z 68 roku, mam kanapę dwukolorową. Kanapa nie jest na całej swojej długości jednakowej szeroksci, dla kierowcy jest lekko szersza. Twoja B1 powina mieć moim zdaniem taka samą kanapę, choć dokładnie iewiem, bo końcowe modele B1 to juz takie niby przejściówki (niektóre elementy jak B3). Ja mam moto z pierwszych miesięcy produkcji. Procu, moze na Polmocie wrescie zamieszcze opis swojej maszyny, może wreszcie sie zmusze :icon_biggrin: Edytowane 8 Lipca 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 (edytowane) Witajcie, Pioter- twoja M06B1 ma jaknajbardziej orygianlna kanape;) Były jednoczesnie produkowane dwie wersje M06B1, które różniły sie miedzy soba tylnimi lampami oraz kanapami. Wersja z falista kanapa miała tylnia lampe taka jak w modelach M06Z (takie lampy miały także Junaki), a wersja z całkowicie płaskim siedzeniem ma lampe taka jak w modelu M06B3 (ta z metalowa obudowa), nie jestem jeszcze pewien, ale chyba wersja z falista kanapa miała w przednim kole chromowana blaszke, która zasłaniała otwory w bebnie, które były po to żeby mozna było załozyc przednie koło zamiennie z tylnim (w otwory wkładało sie zabierak wraz z zebatka tylnia). Mam równiez M06B1 w piwnicy tez całkowicie rozłożona, która czeka na kapitalke;) Moja miała płaska kanape.Tutaj macie fotki obu wersji, tak wiec możecie sobie porównac:-wersja z falistym siedzeniem: http://img444.imageshack.us/img444/738/m06b1p0iq.jpghttp://img484.imageshack.us/img484/5267/wskm06b18cv.jpg-wersja z płaskim siedzeniem:http://img169.imageshack.us/img169/3450/m06b17pn.jpgtylko takie foty miałem, ale widac wszystko co trzeba na nich;)Pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy oryginalnych WSK Edytowane 8 Lipca 2006 przez kobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Tak moja kanapa jest oryginalna, doszukalem sie rowniez tego w necie :) . Moja M06B1 wyglanda identycznie jak ta na ostatnim zdjeciu co pokazales. lampa jest ta w metalowej obudowie, ktora musze wymienic cała (tak było by najlepiej). co do tej kanapy strasznie mi sie ona nie podoba :) . i chcialbym zainstalowac ta falowana, troche by oddbiegało od oryginału ale to tylko troche ;) . he no no zartuje troche. Macie moze te weksze boczki na sell ? :> pozdrawiam piotrek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.