leonstar Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Jeśli tutaj także nie mam racji powiedzcie proszę, dlaczego po wyłączeniu zapłonu kluczykiem w czasie jazdy, siła hamowania takiego "martego" układu jest większa? Przetestowałem w skodzie fabii 1.4 i renówce megance 2.0 obie na wtryskach, po wyłaczeniu kluczyka opór jest taki sam jak po odjęciu gazu, nie wiem skąd takie twierdzenie że siła hamowania silnikiem jest wtedy większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 (edytowane) No cóż... Z autopsji... Jak mi w Nissanie Primera zanikła iskra przy 80kmh, to siła hamowania była taka, że musiałem wymienić potem całą skrzynie biegów, bo łożysko mech. różnicowego wy****** w kosmos i wyłamały się zęby na satelitach. Stąd moje wątpliwości, ale może w 2000 roku były inne te silniki w końcu 6 lat w motoryzacji to epoka (ja mam jeszcze rozrząd na łańcuchu). pozdr Edytowane 3 Lipca 2006 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre-20 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Panowie, moim zdanie jest dwuznacznie zdefiniowane pytanie, trzeba ustalić co ma byc nasza priorytetową wartoscią? czy czas? czy prędkość??, a nie wy sie rozwodzicie nad tymi wszystkimi dodatkami!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.