Skocz do zawartości

Który sposób jazdy jest bardziej oszczędny??


bohen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli tutaj także nie mam racji powiedzcie proszę, dlaczego po wyłączeniu zapłonu kluczykiem w czasie jazdy, siła hamowania takiego "martego" układu jest większa?

 

Przetestowałem w skodzie fabii 1.4 i renówce megance 2.0 obie na wtryskach, po wyłaczeniu kluczyka opór jest taki sam jak po odjęciu gazu, nie wiem skąd takie twierdzenie że siła hamowania silnikiem jest wtedy większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż... Z autopsji... Jak mi w Nissanie Primera zanikła iskra przy 80kmh, to siła hamowania była taka, że musiałem wymienić potem całą skrzynie biegów, bo łożysko mech. różnicowego wy****** w kosmos i wyłamały się zęby na satelitach. Stąd moje wątpliwości, ale może w 2000 roku były inne te silniki w końcu 6 lat w motoryzacji to epoka (ja mam jeszcze rozrząd na łańcuchu).

 

pozdr

Edytowane przez jurjuszi

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...