gutek_rapier Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Nie ja mam gaźnik od charta tylko że bing i u niego odkreca sie srubokretem śrubke mocowania do krócca zdejmuje i komore pływakowa sie reką odkreca przedmuchuje sie dysze z z komory pływaka wylewa sie resztki paliwa z syfami skreca sie,przykrecasz gaźnik do króca i dalej jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Nie ja mam gaźnik od charta tylko że bing i u niego odkreca sie srubokretem śrubke mocowania do krócca zdejmuje i komore pływakowa sie reką odkreca przedmuchuje sie dysze z z komory pływaka wylewa sie resztki paliwa z syfami skreca sie,przykrecasz gaźnik do króca i dalej jazda Wiem, tez go mam, tylko mówie, ze w jawce mi sie bardziej to podobało. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 ej pikus91 nie pomyliłeś tematu???pozdro! a co do tematu to ja wolałbym simsona.po pierwsze simek jest niemiecki a co niemieckie to trwałe i niezawodne i precyzyjnie wykonane!lepiej dostępne części(nawet dobrej jakosci) no i duże mozliwości tuningu.... a co do charta to chyba większość z was wie jak solidne i niezawodne były komarki...podobnie jest z chartem.a co do wygladu to tylko kwestia gustu Szczeze mowiac juz jesli codzi o cos co jest niemieckie nigdy nie bede temu ufal... Nie rozumiem dlaczego ludzie tak nie lubia chartow jest to najlepszy polski motorower a wy go dazycie taka nienawiscia bo moze wypchnac wasze kochane simsony :icon_biggrin: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 a teraz krótki opis charta:Romet "Chart" 210 - polski motorower produkowany w fabryce Romet. Romet "Chart" to najmłodszy i najnowocześniejszy motorower z rodziny Romet produkowany w latach 1988 - 1994. W Charcie odmiennie niż w dotychczas produkowanych pojazdach zastosowano skonstruowane od nowa i specjalnie dla niego nie tylko silnik i ramę ale także wiekszość innych zespołów i ich elementów. Zrezygnowano ze stosowanych wcześniej w motorowerach uproszczeń konstrukcyjnych stosując w ich miejsce rozwiązania typowe dla motocykli, co zbliżyło Charta do panującej wówczas wśród czołowych producentów tendencji do zmiany pojazdów klasy 50ccm z roweropodobnych w prawdziwe małe motocykle. Chart produkowany był w dwóch odmianach: 210 i 211, różniacych się miedzy innymi zastosowaniem importowanych kół odlewanych ze stopu lekkiego (Sachs). Nowoczesna sylwetka Charta i dobre tłumienie wstrząsów dzięki zastosowaniu hydraulicznych amortyzatorów zapewniają kierowcy wygodną pozycję i komfort jazdy. Wyposażono go także w lusterko wsteczne, kierunkowskazy oraz skuteczniejsze hamulce. Chart to prawdopodobnie najlepszy projekt inżynierów z Rometa, jednak nie jest on tak bardzo popularny jak Ogar czy Komar. Chart spisuje się dobrze w każdych warunkach w terenie jak i na ulicy. Średnio osiąga prędkość maksymalną 60km/h, chociaż zdarzają się egzemplarze osiągające do 70 km/h. Przez wielu, ze względu na swoją niezawodność i nowoczesność nazywany jest "polskim Simsonem": Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 (edytowane) Może trochę ofto-pikuś, ale co tam :-).Jeśli powyższy post to cytat z tej żółtej książki "Motorowery Romet - obługa i naprawa", to jest pod wrażeniem, że ktoś w tej książeczce zawarł tak pozytywny opis Charta. Jeśli ktoś zetknłą się tam z opisami obu modeli Ogara, to stronniczość autora graniczy z pisaniem durnot. Ogar 200 z uwagi na poziomo położony cylinder został nazwany "mało nowoczesnym", narzekano też na niską prędkość maksymalną (albo mi się pomyliło, ale na pewno taki tekst widziałem na jakiejś "profesjonalnej" witrynie o Rometach, w zwykle są one wpsort przepisane z tej książki). Natomiast Ogar 205 to według autorów motorower o nowoczesnym wyglądzie, co więcej, zachwalano tam objętość SKRZYNKI NARZĘDZIOWEJ, o której jakoś nikt nie wspomniał przy Ogarze 200, choć są takiej samej wielkości. Edytowane 8 Lipca 2006 przez Arcer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 nie mam pojęcia czy ten cytat jest z tej żółtej książki "Motorowery Romet - obługa i naprawa", oto link z którego wytrzasnąłem ten cytat:http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 nie mam pojęcia czy ten cytat jest z tej żółtej książki "Motorowery Romet - obługa i naprawa", oto link z którego wytrzasnąłem ten cytat:http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_210 JA tam sie z tym cytatem ze 40 razy spotkałem, praktycznie jest na każdej stronie o charcie. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 no możliwe,bo ja to wystukałem ,,romet chart'' w googlach i na pierwszej stronie ten tekst znalazłem :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 nie mam pojęcia czy ten cytat jest z tej żółtej książki "Motorowery Romet - obługa i naprawa", oto link z którego wytrzasnąłem ten cytat:http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_210Wiec pewnie jest z tej książki, nikomu nie chce się pisać tekstów po swojemu. Dlatego własnie kibicuję pomysłowi szada (ups! sorki - mwichana :-)) na temat stronki z testami motorowerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Mam simka i na niego nie nazekam . Ja bym bybral simka , bo niemieckie jest lepsze , simson jest bardziej wytrzymalszy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 O charcie nie moge złego słowa powiedzieć, bo nie miałem bliższej styczności z tym motorowerem. Ale simsonem jezdziłem przez rok i kompletnie nic przy nim nie robiłem. To są naprawdę bardzo udane motorowery. Jeśli trafi się na dobry egzemplarz, to z pewnością będzie można na niego zawshe liczyć. Ja się nigdy na moim simsonku nie zawiodłem. A to co jest lepshe, hmm wystarczy popatrzeć na ceny...Ja bez zastanowienia brałbym simsona. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 ja osobiscie polecam SIMSONa ,tanie cześci ,no i wogule jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Ja powiem tak Mialem charta i robilem przy nim non stop przez pol roku i zrobic nie umialem. Charty jak rowniez Simsony są zazwyczaj mało awaryjne ale jesli sie juz cos zapsuje to masakra.Co do mocy i predkosci to simson wygrywa choc nieznacznie.Jest to porownywalne. Jesli chodzi zas o wygode i komfort jazdy to zdecydowanie wygrywa chart.Simson jest brzydki jak dla mnie(bez obrazy)Chart ma ładną stylistyke i wyglądem przypomina poczciwą MZ W cenie tez wygrywa chart Ogolnie polecam CHARTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorillaz Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Mialem charta przez jeden sezon i poza peknietym pierscieniem NIGDY sie nie zapsul, choc nie mial latwego zycia (proby stawiania na kolo, baczki itd. ;]) Tak jak pisali porzednicy chart lepiej wyglada, ma lepsze zawieszenie. Troche slabszy silnik, ale i tak daje rade. Nie zastanawial bym sie czy brac charta czy simsona. Roznica w cenie ani troche nie jest proporcjonalna do osiagow i wyposazenia. Wbrew pozorom, czesci sa raczej dostepne, tylko trzeba szukac.Najgorsze jest w nim podrywanie przedniego kola podczas jazdy z pasazerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 polecam Simsona.Sam jeżdze s51 enduro z roku 1990 (młody) nigdyt mnie nie zawiódł, spisuje sie bardzo dobrze i co ważne bardzo mało wsadziłem w niego pieniędzy (ale to tylko dla tego, że mało sie psuło) płaciułem raczej tylko za paliwo. Ogólnie do Simsona cześci może sa droższe ale na pewno ich trwałość jest wyższa. simson rulezz polecam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.