Stan Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 owszem zmieniają są one lepsze dla sprzeta ale niezbyt legalne słyszałem o takich tłumikach co to spełniają wszystkie normy UE i mają to wybite na tłumiku ale jak sie wykręci "coś" to chodzą jak te bez homologacji P.S. ale uważaj na te śrubki po ich wykręceniu zapewne wyciąga się jakąś tłumiącą część jezeli zmieniaja sie na lepsze dla sprzeta to chcialem ci pogratulowac bo od dzisiaj stales sie moim nowym mistrzem :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ;) ;) :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 jezeli zmieniaja sie na lepsze dla sprzeta to chcialem ci pogratulowac bo od dzisiaj stales sie moim nowym mistrzem :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ;) ;) :) :) A dlaczego miało by coś się popsuć? Jeśli wydech jest dobrze dobrany (i nie zapomnimy o reszcie regulacji) to niespowoduje zadnych uszkodzeń w silniku a nawet poprawi jego pracę i efektywnośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Jak GS ma ładniejszy dźwięk niż VN to ja już niewiem co Cię zadowoli. Vulcan ma bardzo ładną pracę silnika. Wystarczy wyciąć "zaślepki" i wydłubać wkład tłumiący (ta ostatnią sekcję, reszty nie ruszać). cześć pompka,ależ operacja o której piszesz była wykonana !!!kominy puściutkie jak tralala :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 powiedzial o wybebeszonym wydechu wiec oczywiscie ze nie jest sprawdzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Dymsha tez myslalem o takim sposobie i chyba tak zrobie, tylko caly czas sie zastanawiam w jaki sposob ewentualnie uzyc tej przkrywki... gdzybym chcial ja przylapac migiem to przepali mi chrom na zewnatrz? nie spawalem jeszcze takich czesci o ktore musze sie martwic ze bedzie widac :/ (oczywiscie jak powiecie ze przepali to se zamowie nowa przykrywke w razie czego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Dymsha tez myslalem o takim sposobie i chyba tak zrobie, tylko caly czas sie zastanawiam w jaki sposob ewentualnie uzyc tej przkrywki... gdzybym chcial ja przylapac migiem to przepali mi chrom na zewnatrz? nie spawalem jeszcze takich czesci o ktore musze sie martwic ze bedzie widac :/ (oczywiscie jak powiecie ze przepali to se zamowie nowa przykrywke w razie czego...Nie ma szans, żebyś uratował tą przykrywkę przy demontowaniu. To musi być demolka. Poza tym trochę się napocisz przy wierceniu i szlifowaniu, bo to twarda sztuka :icon_mrgreen: . Też zastanawiałem się, czy nie dorobić sobie takiego zestawu do szybkiego montażu, np do przejazdu przez granicę, ale na razie nie mam pomysłu. Powodzenia, mi teraz burczy aż miło, już drugi rok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 U mnie sprawa wygląda następująco. Mam nawiercone dziury (planuje je troszkę powiększyć), dwie z tych dziur są nagwintowane. W razie wycieczki na przegląd lub w innych wypadkach kiedy potrzebny jest cichy wydech nakładam odpowiednio wycięte blaszki pasujące do tłumika i przykręcam to tymi śrubami. Plusy to takie że szybki montaż i demontaż w razie potrzeby, minusem jest za to mniejsza i mniej efektowna głośność wydechu jaką daje całkowite pozbycie się ostatniej sekcji U mnie sprawa wygląda następująco. Mam nawiercone dziury (planuje je troszkę powiększyć), dwie z tych dziur są nagwintowane. W razie wycieczki na przegląd lub w innych wypadkach kiedy potrzebny jest cichy wydech nakładam odpowiednio wycięte blaszki pasujące do tłumika i przykręcam to tymi śrubami. Plusy to takie że szybki montaż i demontaż w razie potrzeby, minusem jest za to mniejsza i mniej efektowna głośność wydechu jaką daje całkowite pozbycie się ostatniej sekcji Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.