snorl Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 zajebiscie, czyli rozumiem że teraz wymiana tłoka mnie czeka?? w każdym bądź razie co zrobić żeby powrócił do dawnej kondycji... no i jak po 2 dniach mógł nagar sie zrobic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Wlales mixol. Pojezdziles 2 dni. Wylales go. Wlales Mobila. Mobil rozpuscil nagar pozostajacy po spalaniu mixola przypiekajac przy tym pierscienie. Silnik sie przytarl. juz nie ma takiego zdrowia jak wczesniej.Zgadzam sie w 100% jednak nurtuje mnie dlaczego mówisz ze sie grzeje skoro nie masz wskaźnika a lampa nie działa moje RG 80 wskazówka po srodku albo mniej i jak sie dotchne cylindra to sie poparze a co to znaczy ze wyłancza sie moto masz termiczne odciecie zapłonu????????A co do nagaru to przez 2 dni sie zrobił co gorsza jak wlales lepszy to rozpuscił i nagar mógł porysowac cylinder!!pozdr nie no nawet mi nie gadaj :/mam nadzieje że żartujesz?? grzeje sie bo jak pojeżdże jakiś czas to poprostu się nagrzewa i wylacza sie moto no i jak dotkne to jest BARDZO gorący... mam nadzieje ze to nic poważnego :/ja nigdy nie żartuje!!!! Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snorl Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 @V12 - nom, chyba jest taki bajer :biggrin: mam jeszcze sende i tam tez sie grzeje (jak kazde moto) ale tutaj jest o wiele cieplej, z tąd wiem że sie przegrzewa... mój ojciec mówi że to raczej nie możliwe żeby przez 2 dni (jakies 100-150km) się nagar mógł zrobić, tak nie jest do końca pewien, ale fakt, jezeli był to się rozpuścił, ku*wa a moglem pół syntetyka wlac :/ no to teraz we wtorek do serwisu, rozbierze się cylinder trudno, kupie nowy, tylko pytanie, czy jezeli ten cylinder jest porysowany albo cóś to opłaci się może wyszlifowanie go i nałożenie nowego nicasylu?? czy pozostaje mi zakup nowego?? a i jak ktoś ma jakies adresy dealerów albo sklepów z cylindrami do Cagivy (obojetnie, Mito, Planet bo wszystko to samo...) z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 jesli to nikasil to raczej sie nie porysował ale nakładanie nie ma sensu lepiej kupic uzywany cylinder i nie porysowanym nikasilem załozyc tłok i pierścienie i smigaćdałes dupy ze mixol wlałeś swoja drogą z tego co wiem mixol ma właściwosci smarne do ok 4 tyś :biggrin: :) czyli komarek wueska a po 4 tys traci swoje właściwosi smarne nawet simsonem nie powinno sie na tym jeździć!!!! Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snorl Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 ciekawe gdzie ja ci kupie używany cylinder :biggrin: a poza tym nie opłaca mi się kupić używanego, lepiej orginalną nówke, dobra jutro/pojutrze zawitam do serwisu i wtedy bede wiedzial czy caly cylinder czy np. tylko tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snorl Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Patrzyłem z mechanikiem do cylindra. Mechanik ściągnął rure wydechodą całą i patrzył nie rozbierając dalej do cylindra, z przodu mówi że wszystko wyglada ok, nie ma rys itp. Tak czy siak wkrótce oddam motor mechanikowi żeby rozebrał go całkowicie (cylinder) i wtedy bedzie na 100% wiadomo co jest do wymiany, ale może macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ALe najpierw nich sprawdzi termostat(najłatwiej). Jeśli Ci się nie otwiera w gorącej wodzie, to złóż moto bez niego i zobacz efekt. U mnie w af1 też był problem po wymianie płynu. W układzie chłodzenia była woda, więc postanowiłem to wymienić na płyn jakiś castrol. Kilka dni jeździłem i było oki aż nagle zaczął się grzać. Niewiele ale jednak. Później to już w ogole jaja były Bo w układzie robiło się nadciśnienie. Później jak odkręcałem korek to bulgotało i wypierdalało płyn na zewnątrz. Okazało się (tak jak się domyślałem) kompresja szła do układu chłodzenia. Winne temu były śróby które płyn dosłownie wyżarł. Dorobiłem sobie śruby i jest pięknie. Ale u Ciebie to nie wygląda naśróby.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snorl Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Układ chłodzenia jest raczej w porządku, przynajmniej tak mechanik powiedział żę na pierwszy rzut oka z chłodzeniem jest wszystko ok :) Ma ktoś jakiś pomysł co za część w silniku poszła.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.