Pucjan Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Witam, Pytanie nr.1 -jak w temacie: jaki powinien być luz na zamkach między końcówkami pierścienii :icon_mrgreen: Pytanie nr.2 -jaki musiał by być luz żeby moto w ciągu ok. 200km spaliło ok.1l oleju :buttrock: Chodzi oczywiście o Suzuki GS 400E z 80' Z góry dzięki,Pucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 bez serwisówki to bym się do remontów na Twoim miejscu,lub Twojego mechanika nie zabierał.Myśę,że tu nie chodzi o luzy na zamkach,chyba,że poustawiane są w rządku :icon_mrgreen: .A może komuś coś popękało przy montarzu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Witam.Najczesciej luz miedzy koncówkami to 0.1 mm lecz nie koniecznie. Czy aby napewno w 4t ma zamki na tłoku??Czy aby napewno nie masz gdzies wycieku oleju??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Chodzi o zamki na pierścieniach. Zazwyczaj limit serwisowy (czyli "do wymiany") to około 0,6 - 0,7 mm, a "nominał" to około 0,3 mm (różne bywa, nie mam serwisówki do GS przed sobą, często luz ten jest różny na poszczególnych pierścieniach). Ale nie tylko tędy olej lubi być brany. Bardzo często są to uszczelniacze zaworowe bądź prowadnice. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Uszczelniacze są nowe, a pierścienie są całe bo dzisiaj zdjąłem cylindry. Teraz pozostaje mi oddać wszystko do mierzenia bo zdejmowanie pierścienii to dla mnie za wysokie progi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Możesz mieć nowe uszczelniacze, które nie będą dobrze pracować przy wywalonych prowadnicach. Sprawdź wszystko dokładnie, oczywiście też zamki na pierścieniach. Szkoda że przed rozebraniem silnika nie zmierzyłeś ciśnienia sprężania, to by dało odpowiedź na wiele pytań. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Mierzyłem, ale niestety nie dokładnym sprzętem nie na gwint tylko na docisk, ale jednego jestem pewien- na lewym garze ciśnienie było dużo niższe niż na prawym noi z tego też cylindra było więcej dymu :icon_mrgreen: Po regeneracją głowicy (600km temu) ciśnienie wynosiło na obu ok. 10 Atm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.