Skocz do zawartości

Problem z temperaturą


Sławek C
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mialem takie same objawy w ZX6R - ale tam finalnie byl uszkodzony czyjnik temperatury plynu chlodzacego (ten wkrecony w korpus silnika kolo cylindrow).

 

Ale tez najpierw podejrzenia padly na termostat.

********************

Triumph Speed Triple :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś czy chłodnica po jeździe miejskiej jest gorąca na dole? Lub też czy jest ciepłu dolny przewód wychodzący z chłodnicy. Bo jeśli jest dół jak i przewód jest nagrzany to raczej wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpal zimny moto, skoro osiaga tylko 70 stopni to chlodnice powinny byc caly czas zimne. a jak sie powoli nagrewaja po odpaleniu to zaczy ze termostat do wymiany. oryginalny to sporo kasy ale mozna za 1/10 ceny dobrac od auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Otworek w termostacie jest po to aby był minimalny przepływ i mogła następować wymiana płynu, a jednoczesnie ułatwia to odpowietrzenie ukladu chłodzącego.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...