Sławek C Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Mam problem mianowicie mój TRX nie rozgrzewa sie do końca maxymalnie osiąga 70 stopni celcjusza.Rozebrałem termostat ale nic nie wskazuje że jest walnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 on nie jest walnięty,on jest nieszczelny :icon_mrgreen: a i jeszcze garnek z gorącą wodą i termometr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Ja mialem takie same objawy w ZX6R - ale tam finalnie byl uszkodzony czyjnik temperatury plynu chlodzacego (ten wkrecony w korpus silnika kolo cylindrow). Ale tez najpierw podejrzenia padly na termostat. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 A sprawdzałeś czy chłodnica po jeździe miejskiej jest gorąca na dole? Lub też czy jest ciepłu dolny przewód wychodzący z chłodnicy. Bo jeśli jest dół jak i przewód jest nagrzany to raczej wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 odpal zimny moto, skoro osiaga tylko 70 stopni to chlodnice powinny byc caly czas zimne. a jak sie powoli nagrewaja po odpaleniu to zaczy ze termostat do wymiany. oryginalny to sporo kasy ale mozna za 1/10 ceny dobrac od auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek C Opublikowano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Jakie zadanie spełnia ten 3mm oworek w tym termostacie??Czy jest to normalna cecha tych termostatów, np zależna od warunków panujących w strefie klimatycznej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Otworek w termostacie jest po to aby był minimalny przepływ i mogła następować wymiana płynu, a jednoczesnie ułatwia to odpowietrzenie ukladu chłodzącego. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.