August~VF1000 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Wiem, że temat remontu Junaka był poruszany ale nigdzie nie udało mi się znaleźć konkretnej odpowiedzi... Interesuje mnie ile średnio kosztuje remont generalny silnika, ile malowanie, ile nowe chromy itd..?? Tzn jeśli kiedyś trafi mi się junak do roboty to chce wiedzieć ile remont kosztuje?? Z góry dzięki i pozddrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jesli kupujesz junaka do remontu i chcesz go zrobic zeby lsnil sie jak psu jajca zrowno pod wzgledem wizualnym jak i mechanicznym to musisz sie liczyc z wydatkiem rzedu 5kPLN.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 I o taką odpowiedź mi chodziło :icon_mrgreen: Dzięki!! A możesz mi napisać konkretnie co ile kosztuje?? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Mówimy o M07, czy M10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Ja mowie o obu przy zalozeniu, ze mamy je kompletne a wymagaja tylko renowacji i regeneracji... :biggrin: P.S.CO ile kosztuje to naprawde pojecie wzgledne, wszystko zalezy co, gdzie i jak robisz :wink: Sama regeneracja walu to wydatek 300 PLN, zawory paradowskich to 120 PLN, teraz nowe gniazda i prowadnice, chromowanie z podkladem miedzianym samych obreczy to juz kolo 300 PLN, przydaloby sie tez zakupic chromowane szprychy cena okolo 3PLN szt. Teraz almotowski tlok i pierscienie z Poznania, tulejowanie badz szlif cylindra +- 300 PLN, nowe krzywki rozrzadu, nowe prowadnice, nowe tulejki silnika, osiowanie kolejny spory wydatek, o lozyskach i uszczelniaczach porzadnych firm juz nie wspomne :wink: Nastepnie piaskowanie i malowanie akrylem tez kosztuje, o takich rzeczach jak gumki, linki, zrobienie pradnicy juz pisal nie bede ale suma sumarum troche kosztuje doprowadzenie junaka do stanu oryginalnosci... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 No to korzystając z tematu o konkretnych odpowiedziach - ile kosztować będzie proszek na ramę Urala + kosza, 4ry obręcze, czarny akryl na blachy i łódkę, nowy chrom na kierownicę(mam starą, może bardziej opłaca się kupić nową ze zdrowym chromem...?), szkiełkowanie bloku silnika, skrzyni, dyfra, wyczyszczenie żeber cylindrów i głowic (czytałem, że alu się nie piaskuje, tylko szkiełkuje - stąd moja myśl o szkiełkowaniu. Prawda li to?).Oczywiście chodzi o ceny przybliżone i ja najbardziej orientacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Co do tych wszystkich czynnosci ktore chcesz wykonac to mysle ze w 1,5-2 tys to sie na pewno wyrobisz.Aluminium mozna piaskowac ale moim zdaniem efekt koncowy jest niezadowalajacy.Alu po tym zabiegu jest mocno chropowate a ewentualne wycieki oleju pozostawiaja brzydkie slady ktorych nie mozna usunac.Zdecydowanie polecam szkielkowanie.Jest drozsze od piaskowania ale czesc po szkielkowaniu wyglada naprawde efektownie(jest gladka i dosyc blyszczaca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) No to korzystając z tematu o konkretnych odpowiedziach - ile kosztować będzie proszek na ramę Urala + kosza, 4ry obręcze, czarny akryl na blachy i łódkę, nowy chrom na kierownicę(mam starą, może bardziej opłaca się kupić nową ze zdrowym chromem...?), szkiełkowanie bloku silnika, skrzyni, dyfra, wyczyszczenie żeber cylindrów i głowic (czytałem, że alu się nie piaskuje, tylko szkiełkuje - stąd moja myśl o szkiełkowaniu. Prawda li to?).Oczywiście chodzi o ceny przybliżone i ja najbardziej orientacyjne. Jak wszystko rozbierzesz i będziesz to robił na 1 raz to będzie taniej takie moto z piaskowaniem, proszkowym lakierem, na woli gośc mi wycenił ok 700 zł ( wszystko w proszku ) bez napraw i przygotowań po piasku podkład i lakier Edytowane 30 Czerwca 2006 przez pietroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 O, to widze, że nie tak strasznie...Pietroni, masz na myśli proszek też na blachy? Z blachami to jest marnie, bo mam na koszu 5 kilogramów szpachli która nienadaje się pod proszek. Są specjalne szpachle pod proszek, ale to za dużo zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 O, to widze, że nie tak strasznie...Pietroni, masz na myśli proszek też na blachy? Z blachami to jest marnie, bo mam na koszu 5 kilogramów szpachli która nienadaje się pod proszek. Są specjalne szpachle pod proszek, ale to za dużo zachodu. Dokładnie,blachy tyż wiem że zdania są podzielone co do takiego lakierowania ale ta opcja jest najtańsza i nawet nie żle wygląda (dotyczy sowietów) :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.