Skocz do zawartości

Co powiecie o Suzuki GSX-R 1100 z 89-92


Gość Sylwek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

leprzego motocykla niemogłes wybrac ,te roczniki to najleprze silniki suzuki w histori chyba.. do tej pory sa montowane w bandicie 1200 z niewielkimi zmianami ,gsxr1100 są używane do tej pory przez streetfighterowców i stuntów na całym świecie jak Gary Rottwel ,Tod colldberg ,Richy Rich czy Handzlik ,goraco polecam ten sprzet!! ,sam sie zastanawiam czy b12 niezamienić na to a reszte gotówki na opony przeznaczyć :twisted:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko czy uda ci sie znalezc w Polsce sztuke, ktora nie byla walona i na szybko sklejona ( jak 99% uzywek na rynku ) i do tego jeszcze ma niezjezdzony do konca silnik.

Pamietaj ze nikt tych motocykli nie oszczedzal ( za bardzo dziala na wyobraznie mlodych ludzi image supersporta), a do wykonywanych w Polsce remontow tez trzeba podejsc z duza doza ostroznosci.

Musisz pamietac ze Suzuki ma stosunkowo najtansze na rynku nowe motocykle, ale ceny orginalnych czesci sa b.wysokie - zdarzylo mi sie zaplacic za mosiezne wkladki uszczelniajace wydechy $35 za sztuke i nie pamietam zeby najmniejsza nakretka kosztowala mniej niz dolara za sztuke.

Wracajac do motocykla to uwazam ze to naprawde dobry wybor - bardzo rozni sie od nerwowej w prowadzeniu i slabej w dole obrotow 750 ki. Roczniki ktore wymieniles zawieraja upgrade kol z 18 na 17 calowe i potem od roku 90 upgrade przedniego zawieszenia na upside down. Silnik mocny od samego dolu, bardo stabilne prowadzenie przy duzych szybkosciach i pozycja nie tak radykalna jak 750 spowodowalo ze jest czesto uzywany do szybkiej turystyki. Trzeba sie jednak liczyc ( jak przy wszystkich tego typu b.silnych i jednoczesnie dosc ciezkich motocyklach ) z wysokimi kosztami utrzymania - wymaga pierwszorzednego sportowego ogumienia, ktore dosc szybko zuzywa, najlepszych lancuchow i klockow hamulcowych ( ktore polyka rownie szybko), no i malo nie pali szczegolnie gdy czesto testujesz jego mozliwosci.

Jednak podstawowa trudnosc to znalezienie dobrego egzemplarza - zakup trupa nie tylko grozi ci smiercia lub kalectwem, ale moze w szybkim czasie doprowadzic do bankructwa.

Jest jeszcze ultimate version, ktora ludzie sobie buduja i czasami sprzedaja - tkzw 7/11 - silnik 1100 w nadwoziu 750, wersja lzejsza i zwykle silniejsza od oryginalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze ultimate version, ktora ludzie sobie buduja i czasami sprzedaja - tkzw 7/11 - silnik 1100 w nadwoziu 750, wersja lzejsza i zwykle silniejsza od oryginalu.

i to jest to co tygrysy kochaja najbardziej

mozesz kupic 750 zajechaną bez plastików za max4-5 tys ,silniczek z gsxr1100(ok 3-4 tys zł) mniej pali niż z gsf1200 (tez ok 3-4 tys zł) wsadzić w rame 750 i moto mażenie idealny materiał na streeta

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież taki gsxr z wywalonym osprzetem (owiewki wydech itp..) waży ok 170 kilo więc wcale nie jest to dużo ,a i mocowania sa idealnie takie same więc niema problemu wsadzić 1100 do 750 , a mają jedna wade sprzegło pada z nienacka i naprawde jest to jedyny słaby punkt ,a jest qrewsko drogie ,jutro sam musze kupić do swojego to napisze ile taka zabawa kosztuje...

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750 powinno wystarczyć do stawiania z gazu na gumę :D :twisted:

 

*** Chlopcze, podrosnij troche i dorosnij to zrozumiesz ze duzo wiecej odcieni jest w jezdzie motocyklowej niz stawianie skuterka Derbi Senda na gume.

Oczy ci sie otworza gdy np dorobisz sie pierwszej dziewczyny :D))

Wowczas zobaczysz ze waga motocykla moze byc bardzo pozytywna rzecza w turystyce we dwoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm... z tego co wiem to Gsx-r 1100 waży około 250 kg.... mówię tutaj o takim seryjnym, bez żadnych przeróbek i z zalanymi wszystkimi płynami

 

*** Taki seryjny ale z ktorego roku? Waga GSXR wzrastala z uplywem lat - najlzejsze byly roczniki najstarsze czyli 86 - 88, 89 - 92 tez nie bylo tak ciezkie jak pozniejsze.

Firma przestala ograniczac ciezar w momencie kiedy stwierdzono, ze glowna grupa kupujacych uzywa go jako szybkiego turystyka - wlasciwie od samego poczatku prawdziwie sportowym moto byla 750 - co wiazalo sie z tym ze nie jezdzilo sie na niej zbyt latwo, a 1100 byl o wiele bardziej `odprezonym` i stabilnym motocyklem.

Mozna powiedziec ze zajelo miejsce mojego GS 1150 jako flagowy model firmy i jako taki nie moglo byc scisle modelem sportowym.

Zupelnie inna sytuacje mamy dzisiaj gdy GSXR 1000 jest typowym supersportem - wieksza i silniejsza wersja 750 ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupelnie inna sytuacje mamy dzisiaj gdy GSXR 1000 jest typowym supersportem - wieksza i silniejsza wersja 750 ki.

własnie wczoraj miałem okazje na zlocie w bielsku widzieć pierwszy egzemplaż modelu 2003 srada 1000 ,przepiękna maszyna niestety nic koleś niezaprezentował bo sprzet był na dotarciu, piekny mosięzny kolor z innymi wstawkami ,naprawde niezły maluszek :twisted:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...