Jack-Jawa Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) Moje "pięć groszy" w w/w temacie :lapad: Tyle lat masz Jawę i jeszcze nie ustawiałeś zapłonu? To najwyższy czas nauczyć się tego :flesje:Najpierw musisz skompletować narzędzia. I tu zacytuję co już kiedyś napisałem : Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest czujnik zegarowy nie jakieś :"bolce,gwoździe" a nawet suwmiarka. Niestety jak się jeździ na Jawie 2cyl. trzeba takie ustrojstwo mieć. Zresztą nie tylko Jawa wymaga dobrej regulacji zapłonu :icon_mrgreen: Jeszcze jedna dobra rada : gdy ustawiacie zapłon w/w czujnikiem niezbedna jest żaróweczka z 2 przewodami : pierwszy zakończony końcówką z konektorem (żeńskim), który to zakłada się na przerywacz regulowanego cylindra a drugi zkładamy na + akumulatora ( zapalenie żaróweczki sygnalizuje zwarcie styków przerywacza )i jazda z regulacją w/g instrukcji (chyba czytałeś?) na 2,8mm lub 3,00 lub 3,20 przed GMP albo po prostu od 2,8mm do 3,2mm przed GMP w zależności od upodobań i stylu jazdy. Do kompletu mój? A może nie mój? patent : Nie kręcimy kluczem 10 za śrubę na krzywce tylko obracamy kołem na włączonym "odpowiednim" biegu 1000 razy wygodniejsze i dokładniejsze. W razie wątpliwości lub problemów służę radą:flesje: Szerokiej drogi :icon_mrgreen: Edytowane 28 Czerwca 2006 przez Jack-Jawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Normalnie dzięki wam będę miszczem zapłonu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Jak się przyłozysz to zrobisz dokładniej niż warsztat. Ja mam zrobione prościutkie urządzonko: obsada z gwintem ze starej świecy, przegwintowana wewnątrz i wokęcana długa śruba. Za pomocą prostego obliczenia skoku gwintu i obrotów śruby łatwo obliczyć i ustawić odległość tłoka od punktu zwrotnego. PS najgorzej to wydłubać z obsady resztki izolatora, twarde ku*estwo jak cholera... :biggrin: Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Tu masz jak się ustawia zapłon i to urządzenie do ustawiania zapłonu.http://www.demonos.vipserv.org//content/view/31/47/ Powiedź Sobie że musisz to zrobić. Jak zrobisz to napisz. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.