Snajper Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 siema.... jestem nowym użytkownikiem... witam wszystkich!!! mam problem... chce kupić honde ns-1... chciałbym dowiedzieć się o niej jak najwięcej: osiagi, awaryjnośc, części, jak pracuje silnik i szkrzynia....??? miałem już w rękach kilka motocykli.... teraz mam skuter.... ale nie mam to jak skrzynia manualna.... więcej można tym zrobić.... prosze o pomoc... może zapropnujecie mi inny sprzęt... jestem roztwary na propozycje, ale chce wiedzieć wszystko o NS-1.... podoba mi się bardzo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 było już wiele tematów od ns-1. proponuje opcie szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Jak Magneto kiedyś pisał z częściami jest masakra ponoć...Poszukaj a znajdziesz. Niedawno był temat o NS-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 no dobra panowie.... szukałem i trochę tego było.... ale jak to pracuje??? jak z przyspieszaniem??? ile to może polecieć V-max??? pisało że bezawaryjna, trochę pali, i z częściami nie zabardzo.... zgadzacie się z tym??? przydały by się dokładne dane techniczne.... jakies testy tego NS-1 artykuły... nie wiecie gdzie można je znależć??? może macie jakąś strone....??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Siemanko!No wiec jestem posiadaczem Hondy NS1 od ponad roku. Sprowadzilem ją, zarejestrowalem na motorower i od tamtego czasu bez ustannie jezdze. Przez ten rok zrobilem ponad 7 tys km bezwaryjnie. Jedyne co to w okresie zimowym oddalem ją do serwisu zajmujacego sie motorowerami aby przygotowali mi ją na kolejny sezon - wymieniono swiece, uklad napedowy no i to co powinno. Moja ma przejechane niecale 29 tys km, ale cos czuje ze powoli bedzie trzeba wymienic tloczek, bo z tego co wiem to od poczatku nie byl wymieniany. Spalanie mojej to srednio 4,3 - 4,5 , ale trzeba jej przyznac ze przyspeszenie ma bardzo dobre (tymbardziej ze moja jest zablokowana na wydechu i module), v-max mojej to 115-120km/h. Jest ona bardzo poreczna i wygodna. Tydzien temu wrocilem ze zlotu i trase 120 km pokonalem bez zadnych problemow przy sredniej predkosci 80-90km/h :icon_mrgreen: Jezeli jestes ciekaw to sciagnij filmik ktory nakrecilem jakies 3 tygodnie temu z kamerą na baku: http://saranake.forall.pl/hbr/MPG_0231.MPG Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 dzięki stary... słuchaj i ile dałeś za swoją??? teraz ceny poszły w dół, miło słyszeć o niej takie rzeczy, bo to chyba sprzęt dla mnie.... długo jezdzisz już 29 tys... kurcze... chyba bedziesz musiał zmienic tłok... :icon_mrgreen: jeśli twoja jest zblokowana to ile poleci po odblokowaniu??? z tego co czytałem to góra 130 km/h... masz tam włożone jakies części tuningowe??? :icon_mrgreen: tak mało pali??? z wypowiedzi innch to była mowa nawet o 6-7 litrach na 100km?! zdziwiło mnie to... podobno jest lżejsza od TZR a pali więcej?! może to jest zależne jak kto ma ustawiony gażnik i jak ją piłuje??? hbr... odlądałem twój filmik... nie jest zły... bujnołeś ją do 80km/h.... rozpędzała się dobrze, ale miałem wrażenie że dało by się lepjej, ale po mieście niebardzo... gdybyś miał kawałek prostej drogi w polach to mógłbys ja od 1 do 6 trzymac w obrotach.... a jak ciągnie powyżej 80 km/h?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 No wiec za swoja dalem w zeszlym roku w maju 3 400zl, po sprowadzeniu, do tego wbilem ją w motorower itp... Sprowadzone w bdb stanie znajdziesz cos kolo 3 tys zl bankowo. Szczerze w kwietniu wystawilem ją na allegro z ciekawosci ile bym dostal za moja to koles chcial przyjezdzac na drugi dzien po nia za 5600zl :icon_mrgreen: z tego wzgledu ze polroku ponad brakuje mi do prawka ne sprzedalem bo juz "50tki" nie kupie... No juz troche nia jezdze i szczerze mowie ze silniczek mi sie zaczyna powoli odzywac... ale jeszcze da rade :icon_mrgreen:W moja nie pakowalem zadnych mechanicznych czesci tuningowych, wszystko jest tak jak bylo, mysle ze po odblokowaniu wydechu przyspieszenie wzrosnie i predkosc tez, ale mysle ze wiecej niz 130 nie pojdzie.. Obroty mi kreca sie do 10 500 a wiem ze u niektorych do 12 500 czy nawet 13 tys, wiec to kwestia modolu. Jezeli chodzi o te 6-7 litrow to nie chce mi sie zabardzo wierzyc, no ale znajac niektorych mozliwosci i przerabianie po swojemu to kto wie :flesje::D :flesje:Moja przy spokojnej jezdzie kolo tych 3,5 - 4 litro chlapnie, a samemu ostrzej lub we dwojke tak srednio przy predkosci 90km/h (na trasie) to te 4,5 wezmie :lapad: To przyspieszenie na filmiku nie jest najlepsze, jak bede mial czas to nagram jak sie buja od 0 do v-max, ale jej wcisne juz do konca :smile:No a powyzej 80km/h to jest juz frajda bo jest dosyc elastyczny silnik i ladnie sie wkreca na poszczegolnych biegach.. osobiscie kocham "5", bo na niej elegancko o 60 do prawie 100 ciagnie :flesje::D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 super... że jest elastyczna, o to chodzi... żeby przyspieszała na każdym biegu i na każdym miała siłe... no spoko sprzęt... wiesz ja osobiście kocham przyspieszenie, moc, a prędkośc swoją drogą.... mojm zdaniem 130km/h to już starczy, wkońcu to 80 cm, a nie jakaś 600 cm, czy 1000 cm.... jedzie tyle i bardzo dobrze, jak ktoś chce może to przerabiać... nie myślący kierowca i na tej prędkości może zrobić krzywdę sobie i innym... a co powiesz o porównaniu NS 1 do TZR??? każdy tu radzi TZR... cos pisało że ma lepsze rozwiązania, rozrusznik, mniej pali... ale to NS 1 ma wytrzymalszy silnik, jest najmocniejsz w klasie 80 cm.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 chyba cie jajka swedzą jak 120 zablokwaną lecisz :icon_mrgreen: Wał,kosz,sprzeglowy,walek wyrownawczy,walek obrotomierza,zebatka na wale,dozownik oleju,modul,cewka,magneto,stojan prądnicy, Pasuje od mtx chlodzony cieczą.cylinder na 80%tez tylko inaczej ma kanaly.Tlok trzeba przerabiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewy Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 ja swoja jezdze 120-125 i jest odblokowana, slyszalem ze zablokowana ok 80km/h pojedzie najwiecej. A skad wiesz ze masz blokade?? Do ilu tys obrotow go krecisz? :icon_mrgreen:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) Co do tego zablkowania to chodzi mi o to ze (nie wiem jak u Was), ale moja koncowka tlumika wazy jak caly uklad wydechowy u kumpla od tzr, cala zabebeszona jest, wiec cos tam siedzi napewno. A o modul to ze nie jest do konca rozblokowany - to mam na mysli :biggrin: Jezeli chodzi o tzr... Kolega ma tzr 80ccm , odblokowana na maxa, idzie mu 140km/h (sprawdzanae z nsr 125), przyspiecha tez dobra - no ale fakt faktem bierze NSke od startu do konca... No ale nie wspomne ze juz w tym sezonie robil remont :P :wink: Odrazu Ci powiem ze dzwiek jego tzrki jest straszny, nie wiem ale jk dla mnie chodzi gorzej niz simson, glosno to raz, a dwa to ze tak trykocze metalem... brr :PNo a bajery typu rozrusznik itp, mysle ze sa zedne, coprawda dodaja uroku, ale ja tam przyzwyczailem sie do kopki :icon_mrgreen: zreszta nie mam takich problemow zeby aku ladowac co jakis czas jak jest cos nie tak...:P Sewy: napisalem wyzej o tym ze moze byc zblokowana jeszcze :wink: A moja sie kreci do 10 500 i nie da rady wiecej :P Edytowane 29 Czerwca 2006 przez hbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 :biggrin: :icon_mrgreen: u Mnie w squadzie jest TZr 80.Rok 2004. SilnikCylinder-Hebo ManstonWydech malossi,sprzeglo hebo,gaznik dell orto 21,membrany malossi,filtr malossi,Wał hebo. Jest sciagana z toru i leci(leciala poszedl tlok) 137\kmh to nie iwem jakim cude u ciebie 140.nierobmy z 80cmm rakiet niewiadomo jakich :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 to jednak TZR jest szybsza i mocniejsz ??? HBR wchodziłem na waszą strone, te TZR twojch kumpli są młodsze to się nie dziw..... Sewy a ty swoją do ilu obrotów kręcisz??? jak by strzelić jakiś tuining to i te TZR nie miały by startu... ale 140 km/h to już jest coś... ostatni jeżdziłem kumpla JAWA 350 TS to ona leci 140... ale jest ciężka i ma więcej koni.... no to jak BIBO s60 mówi że ta z 2004 137 km/h i już ma tak jakiś tuning.... to jak tamta ma jechadz 140 km/h... ja już się powoli w tym gubie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 www.bikepics.com/members/ssrdibo wejdz i zobacz tu jest ta tzr i nasz squad tylko kolega od sendy powinien juz byc zmieniony na Rx 125 :biggrin: Wracajac to niemozliwe jest to bo seryjnie odblokowana Tzr jedzie 110 km\h.Tam nie ma nic nadzwyczajnego zeby wiecej leciala.Silnik minareli am6 8KM i 120 kilowa rama. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 a NS1 ma 16 KM... jest mocniejsz i lżeejsz.... podobno wypieszczona mszyna seryjn bez przeróbek potrafi nawet lcieć 130 km/h... TZR jest słabsza... ale kazdy mówi co innego, bóg wie co oni przerabiają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.