Skocz do zawartości

Kawasaki Z500 80r


Rozio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zanabyłem kawasaki z500 1980r i nawet bezproblemowo do domu nie udało mi sie wrócić :[

Po ok 40 min jazdy czyli ok 70km silnik najpierw dławi się przy wyjściu z wolnych obrotów, potem całkiem gaśnie :)

Odpala dopiero jak ostygnie tak że cylindrów można ręką dotknąc. Jedyne co udało mi sie ustalić to ze jest iskra na kablach WN. Gdzie szukać przyczyne takiego zachowania?? Ma ktoś z Was i mógłby udostępnić/zkserować ksiązke serwisową do tego moto ??

Jeszcze jedno - czy po odkręceniu śrub spustowych paliwa w gaźnikach i ustawieniu kranika na PRI paliwo powinno ostro wypływać z gaźników?? bo u mnie tak cos niemrawo się sączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moto wcześniej jeżdziło, czy stało? Jeżeli stało dłuższy czas zbiornik może być zardzewiały, a syf dostał się do gażników do gażników. Tylko dziwne, że jak ostygnie to dobrze odpala. U mnie kiedyś walnęła cewka i też tylko wtedy gdy silnik był zimny to dobrze chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może silnik to szrot i się przyciera po zagrzaniu? To taka moja czarna wizja, nie przejmuj się nią zbytnio :)

 

A motocykl bardzo fajny z wyglądu :)

Edytowane przez januszm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...