DZIADU Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 no strasznie uparty jestes :D Wystraczylo wejsc na bikepics http://www.bikepics.com/yamaha/fz600/88/pics.asp Dzięki za link (nie korzystam z bikepics) ale właśnie o fotkę silnika mi chodziło żebym uwierzył w ten wybryk natury, gdyż wychodzę z założenia, że w serwisówkach również mogą być błędy a widok silnika to widok silnika i nic go nie zastąpi. Biorąc do siebie to o czym pisaliśmy wcześniej i Twoją uwagę, przyjrzałem sie bliżej tej stronce z danymi i rzeczywiscie zawiera sporo błędów. Kurde, jeśli w FZ 600 popełnili taki kardynalny błąd, to powinni napisać, że w TRXsie siedzi silnik od V-maxa... Na to samo by wyszło :) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 tez o nim slyszalem, jakis maniak siedzial lacznie chyba rok i go wymodzil :P i to ponoc wszystko wlasnymi silami ;) zrobic Ci takiego? 25 kzl ;)Ja mogę zrobić Ci takiego za 16-17 kzl :D powinni napisać, że w TRXsie siedzi silnik od V-maxa... Na to samo by wyszło ;) Chciałbyś :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Panowie - a ktoś wie jak taki Radian prowadzi sie w winklach? Pewnie jest tak samo miękki jak reszta koni z lat 80-tych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 maverik tzn to Twoja robota-masz chłopie łeb nie od parady hehe , zazdroszcze przezajebistego sprzęta , pozdrawiam !!!! :D Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 NI ejezdziłem na Radianie ale zapewne jak każda niesportowa Yamaha z tamtych czasów buja w winklach przy większej prędkości. Ale to tez ma swe plusy -dzięki temu powstają piękne lub mniej ładne przeróbki :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Nie no .... ja nie mam kasy na przerabianie Radiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 A kto powiedział ze masz od razu przerabiac. Najpierw opanuj mozliwosci seryjnej konstrukcji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Ale mi nie chodzi o pałowanie a o bezpieczeństwo jazdu.Coś nie jestem fanem "gumowych" koni.Jeżeli podwozie okaże sie wystarczająco stabilne to nie ma problemu :D Pozdrawiam ALL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zapewne jest wystarczająco stabilne do zwykłej jazdy. to nie konstrukcja z lat 70tych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 No o tych nawet nie wspominam :D.Słyszałem,że z 80-tych też nie są rewelacyjne ale mówie że "słyszałem".Nigdy nie jeździłem czymś tak starym.(poza moją SHLą ale to inna bajka :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 ja jezdze stara xjta i jest bardzo stabilna. Mam rocznik 91 ale konstrukcja jest z lat 80tych. Prowadzi sie ja banalnie a to jak jezdzi po zakretach rekompensuje mi lekki braki mocy ktore juz u mnie wystepuje. Za hornetem 600 nadarzam w zakretach jesli tylko kolega nie paluje na wyjsciu bo wtedy mnie zostawia. Hamulce tez sa ok ale ja mam stalowy oplot. W radianie sa te same heble jak i przednie zawieszenie. Przy okazji to na zdjeciach widac ze prawy uszczelniacz puszcza olej. Uszczelniacze drogie nie sa ale do rozebrania lag potrzeba patentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Jak puszcza olej to i moze okazać się konieczna zmiana klocków hamulcowych, które nasiąknęły olejem. Stalowy oplot to koniecznośc w tych układach hamulcowych jeśli zamierzasz dynamiczniej śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverik Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Ja mogę zrobić Ci takiego za 16-17 kzl :D Chciałbyś :Pnoo.. powodzenia ;) a jak tam Twoj? :D pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Dziś oglądałem tego Radiana (link do ogłoszenia: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M231452 ). Co wyszło podczas oględzin: Koń prosty,nadwoziowo do przeżycia.Jest spoto śladów korozji na ramie.Liczne ale drobne przetacia i zadrapania.Mechanicznie dużo gorzej.Tak jak zauważyłeś bekriss uszczelka na ladze cieknie ale do tego przyznał sie właściciel przez telefon.To nie jest problem.Problemem też nie są klocki,opony i zestaw napędowy do wymiany.Większy problem to kosz sprzęgłowy w kiepskim stanie,łańcuch rozrządu do wymiany,uszczelka pod cylindrami do wymiany,zawory do regulacji i przypuszczalnie wybite jedno gniazdo zaworowe.Silnik chodził tak głośno,że mojemu mechanikowi ciężko było wysłyszeć czy panewki nie stukają. I chyba tyle na temat "pana" Radiana..... Coś czuje,że wezme jednak tą XJ z krzywym przodem którą mam upatrzoną od 3 tygodni (czekam bo właściciel dowozi czwarty tydzień dokumenty do komisu :D ).Przynajmniej silnik tam chodzi jak pszczółka a przód jest do zrobienia. Pozdrawiam ALL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 dobra rada : nie kupuj nic krzywego , chyba , ze sprzedający Ci zrobi to i sie przejedziesz i sprawdzisz ,przecież mógł sam wymienić te lagi , czy wyprostować , czemu tego nie zrobił , jak krzywe coś jest to każdy mówi , ze tylko lagi , lub w pułkach przestawiona , mój kumpel ma krzywą CBule 450 N i są problemy z prowadzeniem , szczególnie na kiepskich nawierzchniach , a przy kupnie też miały być tylko lagi i w pułkach , ale tania była i mechanicznie igła - jedyne plusy. A co do przodu w XJ to Ty Bekriss moze masz juz wymienione przez jakiegoś szwaba sprzężyny na progresywne i Ci to jakoś w winklach jezdzi , bo moją jak wleciałem w zakret po raz pierwszy to miałem mieszane uczucie , wrazenia nieciekawe , ale juz sie przyzwyczaiłem i jest w miare OK , kumpel sie tym przejechał (na codzień lata bardzo dobrze prowadzącym sie GS 500 ) to stwierdził , ze to po zakrecie nie jezdzi , heh , ale przyzwyczaisz sie , grunt to sie nie bać :D i przełamać :D Polecam Radiana nadal , jak juz pisałem moto z charakterem ,a nie oklepane jak np.XJ divercha czy wyżej wspomniane GS 500 Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.