MORS Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 (edytowane) Mam mały problem. Do tej pory lałem Motul 5100 Ester 10W40 4t pół syntetyk, a w serwisówce pisze tak: " (Fur USA and CDN) Bei -10 C oder warmerYamalube 4(10W-30) oder SAE 10W-40 SE Motorol Bei 5 C oder warmer Yamalibe 4(20W-40) oder SAE 20W-40 SE Motorol " Co teraz zrobić ?? Czy ten olej Motula niezaszkodził silnikow, albo cuś ?? :buttrock: :) Jaki olej teraz lać ?? Pogubiłem się :banghead: :banghead: P.s Czy sprayem Castrol 4 in 1, moge psikać łańcuch po umyciu, bo nie chce mi sie wydawać kasy na 15 innych środków ? Czekam na konkrtne odpowidzi :) z góry dzięki Edytowane 21 Czerwca 2006 przez MORS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Nic się nie stanie.Nie musisz lać takiego oleju jak napisane zostało w serwisówce..To poprostu informacje jaki zaleca się olej.Możesz lać też wiele,wiele innych olejów.Oczywiście do 4T , bo taki silnik posiadasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Nic się nie stanie.Nie musisz lać takiego oleju jak napisane zostało w serwisówce..To poprostu informacje jaki zaleca się olej.Możesz lać też wiele,wiele innych olejów.Oczywiście do 4T , bo taki silnik posiadasz. A tu się z to ba nie zgodze bo jeżeli wlejesz olej o innych parametrach to możesz miec problem ze zmiana biegów i ze ślizganiem sie sprzęgła. W mojej "byłej" Husce fabryka zalecała olej do 4T!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MORS Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Wiem, że moge lać olej innych firm, ale chodzi mi o gęstość ?? 10W40 nadaje się, bo myśle że jest różnica między 10W40, a 20W40 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Co do gestosci to radzil bym trzymac parametry takiej jak zaleca producent i w silnikach benzynowych (a takie mamy w motocyklach :wink: ) to nie ma co z tym kombiowac. W dieslach przy duzym wyeksplatowaniu silnika mozna wskazane pozniej jest lac olej troche bardziej gesty niz od nowosci zaleca producent, ale w kwesti moto bezdyskusyjnie gestosc taka jak w serisowce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 parametry muszą zostać te same, ale marka już nie koniecznie. U mnie w serwisówce jest napisany olej którego nie jestem w stanie kupić w Polsce :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 parametry muszą zostać te same, ale marka już nie koniecznie. U mnie w serwisówce jest napisany olej którego nie jestem w stanie kupić w Polsce Jaki olej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 troche przesadziłem że nie można dostać, dzisiaj byłem w hurtowni oleju i powiedzieli że mogą mi ściągnąć ale czas oczekiwania ponad 1 miesiąc i cena też nie wesoła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.