Filip Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Witam,tak się zastanawiam, czy dławienie motocykla poprzez instalację innych wałków rozrządu ma jakiś wpływ na ilość spalanej benzyny? W końcu w ten sposób skraca się czas otwarcia zaworów, a co za tym idzie mniej mieszanki dostaje się do cylindra. Czy któryś z kolegów jeździł dławionym, a poźniej odblokowanym motocyklem i zaobserwował coś podobnego? pozdrawiam Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 ja miałeem taki zaszczyt..dławione palą więcej ponieważ musisz im bardziej odkręcac żeby "normalnie" jeżdzic..tak było w moim przypadku (50KM-64KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 (edytowane) podłączę sie do pytania: czy dławienie na gaźnikach (poprzez włożenie zwężek) daje ten sam efekt? Edytowane 21 Czerwca 2006 przez Rof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 wydaje mi się że tak, ponieważ jak przeglądałem czasem jakieś dane techniczne to zawsze w "kastratach" było podane większe spalanie...ale mogę się mylić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Hmm... Wydaje mi się, że nie znajdziesz jednoznacznej odpowiedzi... Zależy od modelu.Ja miałem FZX zdławionego na gaźnikach i po oddławieniu paliłą jakieś 0,2 l / 100km więcej. tak że różnica nieznaczna.A co do wałków nie wiem, ale mogę podać przykład FZX i FZR 750. Silniki mechanicznie różnią się praktycznie właśnie wałkami rozrządu i FZR potrafi skonsumować sporo więcej. Ale być może w innych modelach jest właśnie odwrotnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 w moim moto bylo tak... na słabych wałkach przez cały obrotomierz przyspieszał równomiernie...160-170 koniec... na tych mocniejszych zaczyna przyspieszać tak samo, ale od ok 6500rmp ożywa...:wink: moto GSX 550 EF '86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 no właśnie ja też zawsze sie natykałem w róznego rodzaju katalogach i danych że wersje zdławione palą więcej, ale działo sie tak w przypadku wersji 27 KM (sporo większe spalanie) i 34KM. roger, a do ilu miałeś zblokowane i z jakiej mocy? bo ja chyba mam kastrata 50 KM z 57 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 A tego nie wiem, bo moto było z Japoni. Ale dysze były mniejsze o jakieś 20 numerków (już nie pamiętam) i przysłonka przy wlocie do airboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.