Nitomen Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 no te motocykle sa czesto ostro katowane ,dokladnie obadaj sprzeta przed kupnem bo o mine nie trudno Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 no te motocykle sa czesto ostro katowane ,dokladnie obadaj sprzeta przed kupnem bo o mine nie trudno Te motocykle można katować ale trzeba je regularnie serwisować i używać orginalnych części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 no te motocykle sa czesto ostro katowane ,dokladnie obadaj sprzeta przed kupnem bo o mine nie trudnonie zabardzo rozumiem :)ostro katowane to sa wszystkie motocykle enduro i cross, ale jak zaglebimy sie bardziej to uwazam ze owiele bardziej katuje sie serie typu SX (cross) czy EXC (hard enduro) ze wzgledu na to ze sa one idealne do wyscigow, natomiast LC4 ze wzgledu na swoja wage, szerokosc i dlugosc jest wybierane jako idealny motocykl do jazdy po lasach i wycieczek offroad (na torze tez sie niezle spisuje, ale to nie raj dla niego), zgodzisz sie ze najwiecej sie katuje motorki podczas skokow i rajdu z kolegami po torze, niz podczas wypadu w lasy za miasto. niemniej jednak mechanik sie przyda i koniec :)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 wiesz to chyba zalezy o jakiej ty jezdzie mowisz bo jak ja jezdze po lesie to pojawia sie tam i błoto i woda i piach i strome podjazdy wtedy moto moze troche dostawac po dupie ale jak zalejesz dobry olej i bedzisz dbał o sprzet to nic sie nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakcyl Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 dzięki za wszystkie info..już o tej wersji KTM wiem co nie co... sidik Tobie przede wszystkim.. poradziłeś wyczerpująco jak kupić i na co zwrócić uwagę,,Jak będziesz kiedyś w Wiśle dzwoń 606 466 237 browara u mnie masz na bank!!PozdroGrzechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 (edytowane) to tak na zakonczenie...Ktm ma, ze tak powiem jesli chodzi o model LC4 i jego smarowanie, wszystko podojne w tej dziedzinie.3 dni temu znajomy dokladnie mi mowil co i jak ze prawie wszystkie czesci w ukladzie smarowania sa podwojnie zamontowane- w sumie wierze, bo tydzien temu wymienialem 2 filtry oleju :) Edytowane 23 Czerwca 2006 przez sidik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 owszem ale roczniki powyzej 96 lub 98 ( dokladnie nie pamietam) w roznikach do 96 trafialy sie zatarte siliki mimo prawidlowego stanu oleju Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 jest jakaś różnica między silnikami lc4 400 a exc 400? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) jest jakaś różnica między silnikami lc4 400 a exc 400?ło matko :crossy: a miedzy kadetem a calibrą jest czy nie??????????? :) Edytowane 18 Lipca 2007 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) jest jakaś różnica między silnikami lc4 400 a exc 400?no tak to zupełnie co innego :D lc4 to niezbyt wysilony, lajtowy i przez to zywotny silnik natomiast EXC racing to wyczynowy silnik z dużo większą mocą i znacznie bardziej agresywną charakterystyką pracy no i co za tym idize krotszą zywotnoscią :D ło matko :biggrin: a miedzy kadetem a calibrą jest czy nie??????????? :crossy:hehe NIEobydwa parchy :buttrock: :D jak byś dał porównanie Kadeta do Subaru WRX to było by bardziej zbliżone do roznicy jaka jest między tymi silnikami :cool: Edytowane 19 Lipca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) Masz racje Gawron (w moim porownaniu chodzilo mi o to ze to ten sam wytworca a produkt inny):) pozdro pawel Edytowane 19 Lipca 2007 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.