Skocz do zawartości

Zatankowalem a moto sie krztusi...


foks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale to kapie bezposrednio z kranika. Kranik jest jakby skrecony z dwoch czesci i miedzy nimi uszczelka, wyglada jakby ona puscila.

Kupilem w "larssonie zestaw naprawczy kranika", zamierzam zlac benzyne, zdemontowac bak i wykrecic kranik, przeczyscic go i wymienic te uszczelki.

Jak tam sie dokladnie dostac?

jakie problemy moge napotkac?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest to na tyle nieskomplikowana operacja, ze nawet nic nie popsujesz :wink:

 

Poprostu odszukaj wszystkie sruby mocujace bak, spusc benzynke a potem sproboj sie zabrac za kranik. Jak cos to wybiore sie na stoklosy...razem posleczec mozna :icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam! :icon_mrgreen:

Moje moto podróże

Jeździć póki ciepło!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foks: widze, ze cierpisz na dotykajacy wiele osob lek przed jakimkolwiek pogmeraniem przy moto :icon_mrgreen:

nie pekaj, przeciez to tylko glupi bak, a nie generalka silnika.. odkrecaj smialo boczki, kanape i co ci tam jeszcze przeszkadza, zdejmuj zbiornik i dzialaj.

jak cos spieprzysz w trakcie to napisz na forum, to poradzimy. a i w doswiadczenia bogatsi bedziemy :wink: :icon_mrgreen:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, trafiles w sedno sprawy! To moj pierwszy pojazd mechaniczny wiec zabieram sie zawsze jak pies do jeza ;P Pozatym wczesniej jak cos robilem to wpadalem zawsze do zaprzyjaznionego serwisu, sam sobie grzebalem ale korzystalem z ich kluczy i "pomocy fachowca" :wink:

Jak tylko wroce z pracy to po 21 biore sie za walke w garazu, juz wszystko mam przygotowane do operacji!

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kranik dale mna OFF i wlaczylem moto to nic nie cieklo a moto pieknie chodzilo jak zawsze (wiadomo, ze pewnie przez chwile, dlugo by tak nie chodzilo, ale nie bylo roznicy niz przedtem w trakcie jazdy).

Kranik ma trzy położenia ON PRI RES a zdaje sie ze GPZ 500 ma kranik podcisnieniowy.

Jak ustawisz na ON i zdejmiesz wężyk to benzyna nie bedzie lecieć dopóki nie będzie podcisnienia w gaźnikach. Jak moto zapali to podcisnienie otwiera kranik i silnik pracuje.

Pozycja PRI pozwala na napełnienie gazników bez względu na to czy podcisnienie jest czy nie. Przydaje sie np po dłuzszym postoju jak paliwo odparuje lub zostanie spuszczone, po czyszczeniu gaźników, po wypaleniu benzyny do "zera" itp.

Pozycja RES działa tak samo jak ON tyle ze wyciąga paliwo do dna i przy okazji "z dna" razem z ew. syfem pływającym w baku.

 

Z opisów sądzę ze padła Ci membrana w kraniku i po pierwsze paliwo leje sie bokiem a po drugie silnik może dostawć "lewe powietrze" przez uszkodzona membranę i przy okazji nie otwiera pełnego przepływu paliwa

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobna diagnoze dano w "zaprzyjaznionym serwisie", membrana :)

A jesli chodzi o polozenia to w gpz mam OFF ON i RES :)

 

Dobra, po operacji:) wszystko zrobilem wg wskazowek, wymienilem uszczelki w kraniku, zlozylem i chodzi pieknie, tak jak wtedy! Jest tylko jeden feler, prawa owiewka nie lezy idealnie pod zbiornikiem, jakby odstawala 0,5cm a wczesniej tego nie bylo, jest mocowana na jedna srube. Gdzie mozna z tym podjechac? Kawasaki na Prymasa?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeden feler, prawa owiewka nie lezy idealnie pod zbiornikiem, jakby odstawala 0,5cm a wczesniej tego nie bylo, jest mocowana na jedna srube. Gdzie mozna z tym podjechac? Kawasaki na Prymasa?

 

A tam..... odrtazu do serwisu. Czy "przed" było dobrze? Popatrz uwaznie po pewnie gdzieś źle sie ułozył zaczep owiewki lub nie wsunałeś jej dokładnie na uchwyt.

Wymieniłes membrane w kraniku a ze źle spasowana owiewka będziesz jechac do serwisu ?

Wstyd Panie ...normalnie :)

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze przedtem bylo ladnie. A z serwisem to chodzi mi by ktos rzucil okiem czy jest w miare ok ;)

 

ps: uszczelke wymienilem, benzyny sie troche opilem (bleeeeeh) bo spuszczalem do 3 kanistrow, a jak zlozylem wszystko po raz pierwszy to sie okazalo iz zostala mi jedna czesc ( hehe ), gumowa podkladka pod zbiornikiem i musialem znow wszystko zrobic (a potem sie zagapilem i tak wlewalem benzyne do baku, iz zalalem pol motocykla i garazu! na bogato, jestem z siebie dumny hehe!

 

ps: mozliwe, iz teraz moto po wymianie chodzi na luzie na nizszych obrotach (bylo kolo 1,5, jest teraz 1,2, tak jak na jesieni, oczywiscie na wiosne regulowali wszystko ).

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...