łukasz 150 Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 :buttrock: cze!! mam problem z mojom mz 150.Kupiłem nowe tarcze sprzęgłowe i po załozeniu nie mam sprzegła.PROSZE WAS O POMOC!!! HELP!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz150mz Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 :buttrock: cze!! mam problem z mojom mz 150.Kupiłem nowe tarcze sprzęgłowe i po załozeniu nie mam sprzegła.PROSZE WAS O POMOC!!! HELP!!!!! Ja tez mam identyczny problem!!! nie moge wyergulowac sprzegła. Prosze o jakies porady-mz150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 ile tarcz nowych wlożyłeś? wymoczyles tarcze w oleju wcześniej? może metalowe przekładki warto bylo też wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Jak jeszcze miałem ete150, miałem problem ze ślizgającym się sprzęgłem, ślizgało się na każdym biegu jak tylko dałem troche więcej gazu. Pojechałem do mechanika, coś pomierzył suwmiarką, dodał czy ujął podkładke regulacyjną i jak ręką odjął. to taka niewinna trójkątna blaszka. Może to powinieneś sprawdzić.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Jak jeszcze miałem ete150, miałem problem ze ślizgającym się sprzęgłem, ślizgało się na każdym biegu jak tylko dałem troche więcej gazu. Pojechałem do mechanika, coś pomierzył suwmiarką, dodał czy ujął podkładke regulacyjną i jak ręką odjął. to taka niewinna trójkątna blaszka. Może to powinieneś sprawdzić.pzdr Zgadza się. Gdy sprzęgło się ślizga dodajemy podkładke a gdy ciągnie odejmujemy. Jak wam sprzęgło nie działa a wcześniej było ok. to coś jest źle złożone. Trzeba rozłożyć i jeszcze raz sprubować. Mi to zajęło 3 razy. Potem zacząłem sprawdzać sprzegło bez dekla bo tak jest mniej roboty jak coś jest nie tak. Podpowiedź:Gdy składaćie sprzegło to przed dokręceniem tych trzech śrób na klucz 10mm środek sprzegła ma się kręcić a kosz stać w mniejscu. A gdy dokręcicie, kosz i środek nie mogą zmieniać pozycji względem siebie. O ile dobrze pamiętam to da się złożyć tak żeby było na sztywno i wtedy nie wysprzęgła. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 (edytowane) Widze w podpisach ze jedni maja etz 150, ktos tam ma mz 150 (ts ?). Jezeli chodzi o etz to rzeczywiscie reguluje sie za pomoca podkladek w ksztalcie trojkata (o roznych grubosciach) napiecie sprezyny talerzowej. Jezeli sprzeglo sie slizga to widomo musimy zwiekszyc docisk.Natomiast w przypadku gdy nie idzie sprzegla wylaczyc to niekoniecznie musi to byc wina tych podkladek. (chyba ze klamki sprzegla nie mozna do konca wcisnac, bo cos blokuje). Najprawdopodobniej tarcze zakupione sa za grube lub sprzeglo jest zle wyregulowane od stony linki/regulacji zewnetrznej lub klamka sprzegla ma za maly ruch.PS Ja kiedys w mztce pilowalem na plasko koniec klamki oraz wycinalem kawalek gumy z raczki aby zwiekszyc ruch klamki sprzegla, bo inaczej za cholere nie chcialo to chodzic prawidlowo. Edytowane 21 Czerwca 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.