MarianKa Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Coś nie halo w instalacji i "prąd ucieka". Najpierw trzeba zlokalizować gdzie zwiera, naprawic (zaizolować albo wymienic) a potem naładować akumulator prostownikiem (tylko odpowiednim - samochodowym raczej nie). Prąd ładowania (natężenie) powinien wynosic 0,1 pojemnosci akumulatora. GS ma akumulator bodajże 10 Ah, czyli ładować pradem o natężeniu 1A Napięcie ładowania (to zupełnie coś innego, chociaz zwykle nazywa się to również pradem ładowania) mierzy sie między klemami akumulatora przy różnych obrotach, powinien wynosic - o ile pamietam cos koło 14,7 V. Jeśli jest za niskie lub za wysokie - padniety regulator napiecia. U ciebie obstawiam jakieś zwarcie w prawym kierunku lub jego przewodach, co powoduje wyładowanie akumulatora. A woda to właśnie "uaktywniła". łooo, ale się nawymądrzałem! :buttrock: Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Jak wyżej. Na naładowanym aku napięcie na klemach 13.9 - 14.4 V Tylko czasem, nie odłączaj aku przy pracującym silniku, bo możesz się na koszta narazić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 dzięki Ober bo właśnie nie wiedziałem czy tak można zrobić. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oleśka Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Aż wstyd się przyznać, ale po prostu kabelki od kierunkowskazu się obluzowały i nie stykały...Ale problem z akumulatorem pozostał. Tydzień temu ten padnięty akumulator został podładowany - ale tylko jakieś 2 godziny. Motocykl stał sobie tydzień w garażu. Wczoraj odpalił za pierwszym razem, po zrobieniu 25 km postał jakieś 3 godz. a jak wsiadłam żeby wrócić do domu - odpalam - i pryk pryk i koniec kręcenia, aku rozładowane :D . Koledzy mówią, że wygląda na to, że mój akumulator nie doładowuje się w czasie jazdy...Co mam zrobić? Jak w ogóle diagnozować problemy z akumulatorem? Czy przed jazdą można sprawdzić, czy akumulator jest dostatecznie naładowany? Czym i jak to się robi? Jakimś miernikiem napięcia czy czymś takim? Wiem, że pytania banalne, ale byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mógł mi w skrócie opowiedzieć o specyfice tego dziwnego urządzenia, którym jest akumulator :buttrock: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 co do ladowania -> http://forum.motocyklistow.pl/ladowanie-cz...rad-t50533.html nie chce mi sie 2 razy produkowac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oleśka Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Ja nawet nie wiem , co oznacza "ładowanie", tzn. znam pojęcie ale nie wiem czy chodzi o przepływ prądu "z" czy "do " akumulatora? I czym to się mierzy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 pomiar napiecia ladowania. nie bedzie ani skads dokads, po prostu trzeba sie zaopatrzyc w woltomierz napiecia stalego (DC) z zakresem do 20V i przytknac do klem akumulatora. czerwony kabel miernika do +, czarny do - aku. koszt woltomierza w markecie/allegro do 20 zeta. a najlepiej mrugnac oczkiem i chlopaki powinni pomoc z tym pomiarem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.