Skocz do zawartości

kontrolka kierunku w Suzuki GS500


Oleśka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coś nie halo w instalacji i "prąd ucieka". Najpierw trzeba zlokalizować gdzie zwiera, naprawic (zaizolować albo wymienic) a potem naładować akumulator prostownikiem (tylko odpowiednim - samochodowym raczej nie). Prąd ładowania (natężenie) powinien wynosic 0,1 pojemnosci akumulatora. GS ma akumulator bodajże 10 Ah, czyli ładować pradem o natężeniu 1A

 

Napięcie ładowania (to zupełnie coś innego, chociaz zwykle nazywa się to również pradem ładowania) mierzy sie między klemami akumulatora przy różnych obrotach, powinien wynosic - o ile pamietam cos koło 14,7 V. Jeśli jest za niskie lub za wysokie - padniety regulator napiecia.

 

U ciebie obstawiam jakieś zwarcie w prawym kierunku lub jego przewodach, co powoduje wyładowanie akumulatora. A woda to właśnie "uaktywniła".

 

łooo, ale się nawymądrzałem! :buttrock:

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż wstyd się przyznać, ale po prostu kabelki od kierunkowskazu się obluzowały i nie stykały...Ale problem z akumulatorem pozostał. Tydzień temu ten padnięty akumulator został podładowany - ale tylko jakieś 2 godziny. Motocykl stał sobie tydzień w garażu. Wczoraj odpalił za pierwszym razem, po zrobieniu 25 km postał jakieś 3 godz. a jak wsiadłam żeby wrócić do domu - odpalam - i pryk pryk i koniec kręcenia, aku rozładowane :D . Koledzy mówią, że wygląda na to, że mój akumulator nie doładowuje się w czasie jazdy...Co mam zrobić? Jak w ogóle diagnozować problemy z akumulatorem? Czy przed jazdą można sprawdzić, czy akumulator jest dostatecznie naładowany? Czym i jak to się robi? Jakimś miernikiem napięcia czy czymś takim? Wiem, że pytania banalne, ale byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mógł mi w skrócie opowiedzieć o specyfice tego dziwnego urządzenia, którym jest akumulator :buttrock: ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiar napiecia ladowania. nie bedzie ani skads dokads, po prostu trzeba sie zaopatrzyc w woltomierz napiecia stalego (DC) z zakresem do 20V i przytknac do klem akumulatora. czerwony kabel miernika do +, czarny do - aku. koszt woltomierza w markecie/allegro do 20 zeta.

 

a najlepiej mrugnac oczkiem i chlopaki powinni pomoc z tym pomiarem :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...