Sienkos Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Witam wszystkich. Chcialbym powitac wszystkich motocyklistów i prosic opomoc..Mam motocykl taki jak w temacie yamaha TT 350, problem jest tego typuze gdy dojezdzam do zakretu i redukuje bieg w momencie dodanie gazu w zakreciei probie pokonania go na uslizgu motor dlawi sie i nie chce sie wkrecac naobroty..jak juz sie "wkreci" to jedzie jak glupi.:icon_mrgreen:..problem powieksza sieprzy wiekszym rozgrzaniu motocykla. ostatnio czyscilem gaznik, filtrpowietrza, swiecie ale nic nie pomoglo.. nie wiem co to moze byc juz nie mamsily:) probowalem tez zmienic sklad mieszanki..moze ktos wie na ile obrotowpowinna byc wykrecona ta dysza? moze ktos ma ten model i nie ma tego problemui mógłby mi pomoc, bardzo prosze i z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam i zycze szerokiej drogi.Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 a po parunastominutowej jezdzie jak wyglada swieca?ma czarny nalot? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 tak przy odkreceniu swiecy jest ona czarna...nie jest siwa jak przy dobrym spalaniu...czyli za malo powietrza tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuńczyk Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Jak masz czarny nalot na świecy to znaczy że masz za bogatą mieszankę. Musisz dokładnie wyregulowac gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) Jak masz czarny nalot na świecy to znaczy że masz za bogatą mieszankę. Musisz dokładnie wyregulowac gaźnik. i to moze byc powod tego dlawienia sie przy dodaniu gazu przy przyspieszaniu? i czy za bogada to znaczy za malo powietrza? ma ktos moze servisówke do tego modelu? bo nawet nie wiem jak to ma byc w fabrycznych ustawieniach..chyba ze ustawie to empirycznie metoda prob i bledów bo innego pomyslu nie mam.. Edytowane 18 Czerwca 2006 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) jezeli masz czarna swiece, to oczywiscie praca silnika jest utrudniona.. mi np na zakopconej swiecy gasl na biegu jalowym.. za bogata mieszanka = zbyt duzo paliwa w stosunku do powietrza.jezeli masz regulacje na iglicy, to przestaw ja tak, zeby jak najglebiej wchodzila w gaznik, czyli zapinka na gornym rowku.. pobaw sie tym, nie popsujesz motocykla.jezeli nie masz regulacji na iglicy, to sproboj np obrocic o pol obrotu srube do regulacji mieszanki, jezeli nie pomoze, to o kolejne pol obrotu.. musisz to wybadac metoda prob i bledow, bo kazdy silnik jest troche "inny" :icon_razz: no i oczywiscie moto nie moze lapac lewego powietrza, czyli polaczenie gaznika z silnikiem musi byc szczelne. sprawdz krociec ssania Edytowane 18 Czerwca 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 jezeli masz czarna swiece, to oczywiscie praca silnika jest utrudniona.. mi np na zakopconej swiecy gasl na biegu jalowym.. za bogata mieszanka = zbyt duzo paliwa w stosunku do powietrza.jezeli masz regulacje na iglicy, to przestaw ja tak, zeby jak najglebiej wchodzila w gaznik, czyli zapinka na gornym rowku.. pobaw sie tym, nie popsujesz motocykla.jezeli nie masz regulacji na iglicy, to sproboj np obrocic o pol obrotu srube do regulacji mieszanki, jezeli nie pomoze, to o kolejne pol obrotu.. musisz to wybadac metoda prob i bledow, bo kazdy silnik jest troche "inny" :icon_razz: no i oczywiscie moto nie moze lapac lewego powietrza, czyli polaczenie gaznika z silnikiem musi byc szczelne. sprawdz krociec ssania Rozumiem dzieki za pomoc. W tym gazniku jest akurta srubka do regulacji mieszanki wyglada ona jak iglica. ale to chyba nie ma znaczenia:)...moze w takim razie mam za bogata mieszanke musze sie pobawic i pokrecic:)..co do krocców to sa dwa ale sa raczej dobre bo przy trzymaniu silnika na wysokich obrotach nie ma zadnych problemow. i problem z dlawieniem powieksza sie przy rozgrzanym silniku co przy obeczniej temp. i jedzie w lesie nie jest rzadkoscia...pozatym silnik czesto gasnie jak jest rozgrzany...mam nadzieje ze wyregulowanie mieszanki pomoze. dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 hola hola.. a czy masz dobrze dobrana swiece?bo jezeli jest ona za zimna (zbyt duza wartosc cieplna) to temperatura pracy silnika nie wystarczy do samooczyszczenia sie swiecy aha - srubka skladu mieszanki i iglica to 2 rozne rzeczy i nie myl tego Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 hola hola.. a czy masz dobrze dobrana swiece?bo jezeli jest ona za zimna (zbyt duza wartosc cieplna) to temperatura pracy silnika nie wystarczy do samooczyszczenia sie swiecy aha - srubka skladu mieszanki i iglica to 2 rozne rzeczy i nie myl tego Swieca dobrana jest z servisówki w sklepie pozatm taki sam model podany jest w user manualu...wiec jest chyba dobra..no chyba ze przy rozgrzanym silniku nie spelnia ona takiego zadania jak powinna...co do sruby mieszanki to trzeba bedzie sie pobawic ale to w sobote teraz tydzin roboty :icon_razz: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 w takim razie swiecy nie zmieniaj..a nie ma problemow z rozruchem zimnego silnika? pokrec ta regulacja mieszanki, a jak nie pomoze to pisz tutaj Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 w takim razie swiecy nie zmieniaj..a nie ma problemow z rozruchem zimnego silnika? pokrec ta regulacja mieszanki, a jak nie pomoze to pisz tutaj No wlasnie nie, wystarczy kopniak i pali, najwiecej kopalem 3 razy:D po wyprowadzeniu z garazu...po jezdzie jak sie gdzies zatrzymam i postoi z 15 minut tez nie ma problemu z odpaleniem, jedynie jak motor jest silnie rozgrzany lub po wywrotce...ale najbadziej mnie denerwuje to dlawienie ...pokrece ta regulacja ale dopiero w weekend, dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) no i pokreciłem... :D wiec tak:przedtem podczas problemów z tym wkręcaniem się mialem wykręconą srubke o 1.5 obrotu...teraz musialme ja wykrecic do 3 obrotów i problem zniknął...od mechanika usłyszałem zeby ustawcic 0.5 obrotu...no ale jak widac jakos problem dalej byl..zostawie to chyba tak bo duzo lepije sie jezdzi i moc jest lepiej oddawana (tak mi sie wydaje :) ) Dzieki za pomoc i rady. pozdrawiamBartek Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.