Spojler Opublikowano 13 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2003 Moze wiecie jak dokladnie sprawdzic smarowanie i odpowietrzenie silnika co gdzie smaruje i gdzie przechodzi krok po kroku odpowietrzenie bo mam jush dosyc tego wszystkiego, janek cacy a jednak jeszcze cos mu dolega ze smarowaniem i w ogole z czego najlepiej robi sie uszczelki pod oslonki na glowicy bo ze wszystkiego probowalem i jeszcze przepuszczaja olej a moze to wina czego innego hmmmm moze jakiegos podcisnienia co wiecie to powiedzcie bo rece opadaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 Witaj nowy forumowiczu :D Poczytaj dokładnie całe Forum a dowiesz się wszystkiego o co zapytałeś, a nawet więcej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spojler Opublikowano 15 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2003 moze wiecie ile dokladnie oleju sie leje do zbiornika oleju , skrzyni, i sprzegla bo ja wyczytalem ze 2,4l , 05, l ,05 l i byc moze troche przesadzilem do tego zbiornika wiec moze dlatego olej wycieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 15 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2003 Witam Jeżeli nie spuściłeś dokładnie oleju z silnika to wlewając 2,4 l oleju jest za dużo.Pozatym do skrzyni biegów wchodzi 0,4 l a nie 0,5. Do sprzęgła 0,5 l.Spokojnie przy wymianach możesz lać 2,2 l i będziesz miał pewność że nie przesadziłeś, a i silnika nie ma szans zatrzeć z powodu niskiego stanu oleju. Silnik jest tolerancyjny, widywałem i rozbierałem silniki w których gościom brakowało nawet litra bez żadnych konsekwencji w stylu zatarcia, tylko silnik troche gorętszy był. Co do skrzyni i sprzęgła to już nie jest tak fajnie, tulejki w skrzyni biegów to najbardziej zużyte elementy jakie widuje w silinikach do remontu. Niedawno miałem reokrdowy silnik, który jakoś jeździł z 2 mm luzem na tulejce w karterze wałka pośredniego!! Winnemu tego stanu rzeczy oprócz niechlujstwa użytkowników jest fatalny pomysł zastosowania oringa na wałku rozrusznika. Wykonałem już nową tulejkę która uszczelniana jest zimmeringiem zamiast oringa ale jeszcze jej nie zamontowałem z braku czasu. Niedługo opiszę jak to wygląda i jakich drobbnych przeróbek wymaga. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 15 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2003 To post od kumpla,co ma simeringi w deklu skrzyni i sobie chwali bardzo:Starter 25x35x7Zmieniacz 24x35x7 Usuwa się zakliniacz wałka wodzikowegoprzez wybicie z okrągłego dekla i wytaczasię otwory fi 35 pod symeringi nie zważajączupełnie czy się toczy tekiel czy tuleję :D(znaczyss wszysko razem się wytacza odzewnątrz na 7 mm głębokości)." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 15 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2003 No ja zastosowałem troche inną technikę ale napisze o tym niedługo. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spojler Opublikowano 16 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 niom to Randy T czekam na Twoja technike ;] niom i innych tesh bo akurat z tym mam problemy hmmm a swoich patentow to ja jush nie bede wymyslal bo dlugo bym nie pojezdzil - wole sprawdzone pozdro ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.