SuleY Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 w poprzednim moto miałem takie objawy jak jedna tarcza się posypała przez nie dbanie o olej - musisz spuścić ten co masz, jak będą tam kawałki tarczy wielkości kamyków to czeka cię rozkręcanie. Jeśli olej będzie bez grudek to nalej nowy i sprawdź jak na nim się zachowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drafia Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) jazda 4km nic nie dała sprzęgło nadal martwe :(nie miałem czasu jeszcze zlać oleju ale jutro to zrobię z rana i zobaczymyale byłem u mechanika i powiedział mi ze będzie miał czas dopiero za jakiś tydzień :(znacie może gdzie można kupić części do aprili Red Rose 125 (silnik rotax 123) a w szczególności tarcze jaki i koszyk ??? a powiedzcie mi jeszcze ile mój motorek może być wart Edytowane 4 Lipca 2008 przez Drafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 kiedys jak chcialem do AF1 tarcze sprzeglowe w larssonie to mi od red rose chcieli dac, wiec zadzwon do larssona, kiedys byla jeszcze w warszawie motoroma czy cos takiego i oni mieli czesci do wlochow, za komplet tarcz zaplacilem tam 160zł :D Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 ściągnąć dekiel od sprzęgła 15 minut roboty i wszystko widać szkoda kasy na mechanikam lepiej za to do baku zalać i się troche dokształcić :D Powodem może byc za gęsty olej i popriostu sporzęgło ciągnie albo regulacja na lince... PS jechałeś 4km i pytowałeś biegi bez sprzęgła ? tak wnioskuje skoro ci nie wysprzęgla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drafia Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) jechałem może przesadziłem ze 4km ale dwa będzie, na 2 biegu oczywiście nie zmieniałem biegów a jak nigdy nie rozbierałem to mogę coś popieprzyć nie znam zbytnio się na tym kurde 160 za same tarcze drogo :D w sumie znalazłem w larssonie za 119zł ale niby na stanie niema opłaca a co sądzicie o tej uszczelce pokrywy sprzęgła za niecałe 4złhttp://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...nd&motId=100237 znalazłem gościa na allegro który ma tarcze i kosz łożyska za 200zł niby idealne i w sumie gość ma ponad 300komętarzy to może nie kantuje Edytowane 4 Lipca 2008 przez Drafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 te tarcze za 120 powinny dać radę. W uszczelce nie widzę nic złego, kosztuje 4zł bo jest z tektury. Możesz także kupić tą tekturę w motoryzacyjnym i sam docinać uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drafia Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 (edytowane) był by toś chętny pomóc mi go rozebrać i zrobić?powiedzcie mi jak podkręcam wszystkie śruby te boczne i wajchę biegów to mam wykręcić Linke sprzęgła oraz czy mam odłączyć wężyki od oleju do dozownika spuściłem olej z przekładni było go około 0,8l i teraz widać ze tarcze tam w środku są naciągane i coś się naciąga ale niestety nie działa Edytowane 5 Lipca 2008 przez Drafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Więc tak: linki sprzęgła się nie wykręca-dlatego, że pancerz jest wsadzony w pokrywę z dwiema gumowymi uszczelkami a linka doczepiona jest do płytki i zdjąć ją można dopiero po odkręceniu pokrywy sprzęgła. O ile pamiętam dozownika nie trzeba ściągać, ale wężyki jak najbardziej (pamiętaj że później dozownik trzeba odpowietrzyć). Kilka minut roboty i sprzęgło masz na wierzchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drafia Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 (edytowane) szkoda ze dzisiaj niedziela to może bym to zrobił ale pomoc i tak by sie przydała a jak się go odpowietrza dozownik a można nie ściągać wężyków od dozownika a potem jak bym go składał to tą samą uszczelkę mogę użyć czy raczej nie a i niebyła w oleju żadnych kawałków tarcz nie widziałem Edytowane 6 Lipca 2008 przez Drafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Możesz spróbować nie ściągać wężyków, ale będzie ci koszmarnie niewygodnie. Jak będziesz składał to lepiej nie dawaj tej samej uszczelki, tylko kup/dotnij nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drafia Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 to tak jeszcze nic nie zrobiłem brak czasuale mam pytanie olej do silnika to może być bo niewiem co było wcześniej : Motul Transoil Expert 10W40 1l. olej przekładniowy półsynt. a tą pokrywę silnika mogę uszczelnić tylko silikonem bez uszczelki tym do wysokich temperatur? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 mnie czeka wymiana łożysk sprzęgła i kupiłem właśnie olej o którym wspomniałeś. W serwisówce jest napisane że ma być 75w90, ale na stronie motula wyczytałem że MTE 10W40 można stosować do silników do których zaleca się 80W, więc będzie dobry. Nie uszczelniaj samym sylikonem, jak robisz coś przy silniku to raz i porządnie. Ewentualnie możesz spróbować starą uszczelkę posmarować sylikonem jeśli nie porwiesz jej przy rozbieraniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drafia Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 dobra rozkręciłem tarcze są w dobrym stanie więc skręcam ponownie tylko w miedzy czasie umyłem tarcze benzyną i zostawiłem w oleju 10w40 lotos półsyntetyk zobaczę czy może tylko się jednak porządnie posklejały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drafia Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 witam ponownie sorki ze zawracam gitarę ale jeszcze moto nie zrobiłem z wielu powodów powiedzcie mi jak ma dokręcić te śrub sprzęgłowych na koszyku jak mocno ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 do oporu muszą być dokręcone stosunkowo mocno bo na nie działa siła podczasz wciskania sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.