Skocz do zawartości

turystyk -> 2500zł -> przyjemność z jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

posłuchaj chłopcze , z tym , ze bierze olej to było specjalnie dedykowane dla Ciebie , bo widze, ze lubisz łykać bzdury wyssane z palca ... wiec byłem przekonany ze i to łykniesz, zeby potem głosić , ze jawa olej bierze :icon_mrgreen: a pozatym to jawa w teren sie nadaje chyba tylko w twoim mniemaniu , ale cóż... I jeszcze jedno : po cholere wypisujesz jakieś opinie na temat czegoś o czym wiesz od jakiegoś sąsiada , weź poczytaj jakas literature może ... Może pomoże , i oleju nie zapomnij dolać , bo twoja CZ też go bierze sporo :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tiaa, mów mi jeszcze ...

 

 

No właśnie nie stety nie pamietam kiedy choćby piwko w reku miałem, ale choćby nawet to sie nie wpieprzaj w moje życie i nie pisz takich pierdół.

Jakbyś kur*a przeczytał co pisze a nie odrazu zabierasz się za odpowiedz to byś wiedział że nie miałem Jawy 350 , wolałem kupić innego starego terepa ktory daje o wiele wiecej frajdy.

tak jak mówiłem to jest jawa mojego sąsiada i tyle mu pali, jakbyś przeczytał mój post to byś o tym wiedział. mówi że tyle mu pali, nie wiem czy ma dobrze wyregulowaną czy nie. tak mi on zawsze mówił że tyle palą bo jego znajomi tez mieli.

 

nie wziąłbym jawy w pole, bo rozsypała by się w momencie,a pozatym nie wiem co jest śmiesznego w jeździe Jawą w terenie.

 

buhahaha, uśmiałem się strasznie z Ciebie.oby tak dalej, to zostaniesz modem w mechanice..buhahahaha, oleju bierze, nie no, jesteś nieziemski.

 

pozdrawiam

 

 

Kornol ty chyba nie rozumiesz co ludzie pisza, ze tak sie cisnieniujesz :icon_mrgreen: Odnosnie brana oleju przez jawe to przeciez to jest oczywiste ze musi brac bo lejesz tam mieszanke :banghead: Co do terenu to jawa TS jest chyba ostatnim z motocykli do tego sie nadajacym....

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak japonia odpada... macie racje, że może to być mina, a co za tym idzie pół sezony w plecy i sporo kasy:(

 

Jak narazie z moich obserwacji zanim udałem się z problemem na forum była MZ... Noi po konsultacjach na forum doszedłem do wniosku, że MZ 250 będzie najlepszym rozwiązaniem :banghead:

 

Jestem jeszcze w niewielkim stopniu skłonny zdecydować się na Jawę... tylko musze mieć ku temu naprawdę konkretne powody :banghead: także zwolennicy JAW spróbujcie podać konkretne powody...

 

Pozdrawiam

 

 

...i jeszcze prosze żebyście nie najeżdżali na siebie bo to nie ma sensu, nie ma co dymu robić o poglądy... :icon_mrgreen: :icon_eek: :wink:

 

Miłej dyskusji:):P:)

Edytowane przez m_jk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i oleju nie zapomnij dolać , bo twoja CZ też go bierze sporo

 

jeśli mówisz że bierze sporo to musze powiedzieć żę gdzieś tyle co jawa, bo gdzies tyle mieszanki bierze, aczkolwiek masz zerowe pojęcie o crosach więc co ty chłopczyku możesz o tym wiedziec.

ale cuż koniec tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mówisz że bierze sporo to musze powiedzieć żę gdzieś tyle co jawa, bo gdzies tyle mieszanki bierze, aczkolwiek masz zerowe pojęcie o crosach więc co ty chłopczyku możesz o tym wiedziec.

ale cuż koniec tematu.

 

sluchaj no przestan sie cisnieniowac, temat nie jest o crossach tylko o wyborze moto do okreslonej kwoty, wiec wyluzuj i przestan spamowac....

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Mialem TS350, mialem ETZ250. Ta pierwsza sprzedalem, zeby kupic ta druga. Dlaczego? Jakosc wykonania ETZ byla o wiele lepsza, kultura pracy silnika ...tez. Etka (tak jak TS) nie jezdzilem daleko, czasem z Wrocka w gorzowskie nad jeziora i bylo spokojnie (solo). Jawa ma bardziej elastyczny silnik, ale jest 4-o biegowa (chyba ze sie pozmienialo, wieki temu to bylo...). Kanapa w etce na dluzsza trase nie jest wygodna, tu przewage ma czeski produkt. Moja TS-ka miala dwie przypadlosci: drgania ramy tak powyzej 80km/h (co sie czulo na tylku), i malo skuteczny przedni hamulec po deszczu (beben, nie wiem jak, ale chyba go zalewalo). Sporo czasu poswiecalem w Jawie na ustawianie zaplonu, cos sie zawsze poprzestawialo. W etce nie bylo takich problemow, zaplon trzymal tak jak sie go ustawilo (jak sie mialo elektroniczny, to sie nic nie robilo), przedni hamulec tarczowy (kolosalna roznica!). Za to ciekna simeringi w przednim zawieszeniu. W trasie Jawa jako ciezsza lepiej sie trzyma, jadac ETZ trzeba bylo sie pilnowac, jest wrazliwa na silniejsze podmuchy wiatru, ze nie wspomne o scianie powietrza generowanej przez TIR-y. No i namachac sie noga w etce przy biegach tez trzeba bylo (ale o tym juz wspominalem).

Ogolnie ETZ-eta bardziej mi sie podobala, w rodzinie (a mam dwoch braci) mielismy z piec tych motorow, choc jest bardziej delikatna niz Jawa.

 

Moze pomoglem, udanego zakupu i do zobaczenia na trasie :banghead: .

 

P.S. Wciaz mam do tego DDR-owskiego produktu duzo sentymentu... :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jeszcze w niewielkim stopniu skłonny zdecydować się na Jawę... tylko musze mieć ku temu naprawdę konkretne powody :smile: także zwolennicy JAW spróbujcie podać konkretne powody...

Jawa jest masywniejsza od ETZ, ma obszerniejszą kanapę, na której można wygodniej rozwalić cztery litery. Dla mnie ważniejsza jednak była niezawodność (może co innego, gdybym się znał na mechanice).

 

 

Kup JAWE a jak jestes miekka faja :buttrock: to bierz MZ...

:icon_mrgreen:

Jedni wolą grzebać przy motocyklach, a inni na nich jeździć. :banghead:

 

Witaj!

Mialem TS350, mialem ETZ250. Ta pierwsza sprzedalem, zeby kupic ta druga. Dlaczego? Jakosc wykonania ETZ byla o wiele lepsza, kultura pracy silnika ...tez.

Też m(i)a(łe)m większe zaufanie do Niemców (nawet tych z NRD) niż do Czech-ów/-osłowaków.

 

PS Bardzo podobają mi się Jawy (zwłaszcza TS 350), kiedyś, jako dzieciak, odbywałem pielgrzymki do domu towarowego, w którym takowa była wystawiona; wybór ETZ-ki wiele lat później podyktowany był względami praktycznymi.

 

PPS Większość moich znajomych (byłych/obecnych) posiadaczy Jaw ciągle m(iał)a z nimi jakieś utrapienia (być może dlatego, że sprzęty te mają już swój wiek).

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...