zoltecek Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 witam posiadam KTM LC4 i mam pytanie jak sprawdzic ze łancuch rozrzadu nadaje sie do jazdy tzn. nie jest rozciagniety itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Pewnikiem tak jak w kazdym innym moto. Zdejmujesz pokrywe zaworow i sprawdzasz czy lancuszek nie jest luzny i sie nie ugina pod naciskiem reki (jesli masz 2 walki). Poza tym jesli lancuszek jest naprawde wyciagniety to slychac go podczas pracy silnika. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 W serwisówce, o ile jest w ogóle dostępna, masz podaną max długość jakiegoś odcinka łańcuszka np. 20 ogniw (osiek) - odliczasz tyle na swoim łańcuszku i mierzysz. Inna sprawa, że łańcuch może być nierównomiernie rozciągnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Czy stuki po lewej stronie silnika, w Bandicie 600 '95 r, wzmagające się wraz ze wzrostem obrotów mogą pochodzić właśnie od łańcuszka? Moto kupiłem niedawno, jest jeszcze niezarejestrowane więc nie byłem z nim jeszcze w serwisie i nie robiłem ani zaworów ani gaźników, a moto ponoć stało przez ponad rok, jeździ elegancko i tylko te stuki nie wiem co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 niedawno też nekały mnie stuki po lewej stronie u dołu silnika, już mam to zrobione, a był to za duży luz między korbowodem a wałem, wymienione łożysko igiełkowe, do tego nowy sworzeń tłoka i wszystko git, trochę kosztowało ale można bedzie jeździć bez obawy, że coś się rozkraczy. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 a gdzie w polsce wymieniaja korby do duzych singli ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenek Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Siemano.Jeśli chodzi o metodę sprawdzania, czy lańcuszek jest luźny między wałkami rozrządu, to nie zawsze sie sprawdza. Np. w Hondach VF 500/700/750/1000 F/C/S jest takie położenie wału korbowego, w którym lańcuszek ma luz (całkiem spory). Dzięki temu, można zdemontować rurki prowadzące olej na wałki rozrządu. I nie jest to wcale objaw nadmiernego wyciągnięcia lańcuszka. (tak też podaja serwisówki Clymer oraz Haynes). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek010265 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 witam posiadam KTM LC4 i mam pytanie jak sprawdzic ze łancuch rozrzadu nadaje sie do jazdy tzn. nie jest rozciagniety itdu mnie dostep, kiepski, bo kiepski, jest przez tylny prawy korek regulacji zaworow. tez mi cos dzwonilo przy schodzeniu z obrotow. odkrecilem korek i kawalkiem cienkiego preta sprawdzilem, ze lancuszek sie ugina, oraz mozna go poruszyc na gornym kole lancuchowym. i teraz go bede wymienial. nie wiem, jaki jest dostep u ciebie w maszynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.