Skocz do zawartości

ROZGRZANY NIE CHCE PALIĆ!!!<HELP>


Navy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kawa ZXR. (gazniki od zx6)...

Problem jest następujacy: ...jak sie rozgrzeje silnik do tem. optymalnej to ....nie chce odpalić!!!

..jak chwilowo "przytkałem" wlot powietrza, odpala bez problemu z tym że nie osiąga większych obrotów - no bo brakuje mu powietrza - normalka.

Ale co jest że nie chce odpalać "na ciepło"???? (nieraz tak jakby załapywał/jakby miał mało paliwa czy coś...)

Filtr powietrza o.k.

Gazniki czyste..

Tylko może coś z śrubami składu mieszanki, bo bawiłem sie nimi i teraz ustawiłem je na 2obr/wykrecone...Z tego co wiem to powinno być chyba 2,5, ale czy to ma takie wpływ????

Pozdrawiam i prosze o podpowiedzi.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w zxr działo się tak samo,jak był ciepły to niechciał palic,,regulacja zaworów nic nie pomogła ,po zdjęciu głowicy okazało się że były malutkie pęknięcia między zaworami,które pewnie powiększały sie jeszcze bardziej gdy był ciepły. Zrób regulację zaworów(bo zawory mogą miec za małe luzy) jeżeli to nie pomoże to zdejmij głowice i zobacz czy nie jest popękana. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawa ZXR. (gazniki od zx6)...

Problem jest następujacy: ...jak sie rozgrzeje silnik do tem. optymalnej to ....nie chce odpalić!!!

..jak chwilowo "przytkałem" wlot powietrza, odpala bez problemu z tym że nie osiąga większych obrotów - no bo brakuje mu powietrza - normalka.

Ale co jest że nie chce odpalać "na ciepło"???? (nieraz tak jakby załapywał/jakby miał mało paliwa czy coś...)

Filtr powietrza o.k.

Gazniki czyste..

Tylko może coś z śrubami składu mieszanki, bo bawiłem sie nimi i teraz ustawiłem je na 2obr/wykrecone...Z tego co wiem to powinno być chyba 2,5, ale czy to ma takie wpływ????

Pozdrawiam i prosze o podpowiedzi.....

 

Problem z odpalaniem na ciepło jest całkiem typowy dla w zasadzie wszystkich gaźnikowych ZX-6R. Gdzieś czytałem, że ma to związek z nieszczęsnymi dolotami ciśnieniowymi do Ram-Airu. Próbowałeś odpalać dodając lekko gazu? W mojej obecnej, i poprzedniej szóstce - lekkie dodanie gazu pomaga/ło. Na zimno pali normalnie?

 

Nie wiem jakie przełożenie mają moje doświadczenia z szóstką na pracę Twojego motocykla, bo jest on ostatecznie kombinowany z kilku, jak sam piszesz - ale na upartego, jeżeli na tych gaźnikach problem występuje w 6, to nie byłoby dziwne, gdyby występował także w innych sprzętach z tymi gaźnikami.

 

Swoją drogą jeżeli nie wiesz kiedy była robiona ostatnia kontrola luzów - pędź do serwisu póki jeszcze możesz. Akurat zaniedbania w zakresie luzów zaworowych potrafią odbijać się cholernie kosztowną czkawką, zwłaszcza w starych kawach (ale nie tylko).

 

--

pzdr

yahoo & 636RT '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...