Skocz do zawartości

R6, YZF600R (ThunderCat), CBR600F - zalety i wady...


Rekomendowane odpowiedzi

ps2 - po łęczycy wychodzi na to ze my tylko panienki na moto rwiemy - ale to nie dokonca prawda - jeździmy dla przyjenosci !!!! a czasami - ale zadko jakies panienki wyrwiemy

 

Pablo, to tylko żarty! :evil: Wszyscy wiedzą że macie hopla na punkcie moto...

 

Ario, jak już się decydujesz na hondę, przejdź sie po komisach, posiedź na moto, przyjrzyj się... Osobiscie jednak zalecałbym Ci VFR-kę - ma 100 KM (czyli jak CBR) ale już na niższych obrotach, dużo lepszy moment obrotowy (też niżej) i... nie widziałem CBR600 z kuframi - u nas traktuje sie je raczej jako sportowe moto. A VFR jest do tego stworzona... Oooo, poczytaj sobie w katalogu motocykle świata :2003 i 2002 - w jednym jest opisana używana CBR a w drugim (2003) VFR. Jak powiedział Pablo - nie do zabicia....

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno w sprawie przewozu pasażera.

pomimo tego, że moja dziewczyna uwielbia motocykle to i tak rzadko ze mną jeździ (nie wiem dlaczego), więc przy zakupie moto nie będę się kierował wygodną pozycją pasażera - liczy się tylko kierowca, ale moto jednoosobowe nie wchodzi w grę, bo nigdy nie wiadomo kiedy będę musiał przewieźć jakąś wieśniaczkę.pl :evil: :) :) :D

 

mówicie, żeby zastanowić się nad VFRką. ale wybór na rynku wtórnym jest chyba znacznie mniejszy niż ceberek, czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i mniejszy, ale jednak jest. Sam myślałem o VFR, ale za te pieniądze które mam mogę mieć rocznik 89 - 91. Trochę za stare, chociaż kto wie? Trwałość tego motocykla jest na prawdę olbrzymia i zachęca do kupna (pod warunkiem, że nie bita).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ario, jak zastanawiasz się nad CBR, to chyba nie tylko o silnik chodzi? A prowadzenie, zawieszenie, hamulce...? Hornet na pewno ma jedną zaletę. JEst tańszy.... :evil:

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ario, jak zastanawiasz się nad CBR, to chyba nie tylko o silnik chodzi? A prowadzenie, zawieszenie, hamulce...? Hornet na pewno ma jedną zaletę. JEst tańszy.... :evil:

 

głównie chodzi mi o to, żeby moto było pewne i możliwie nieawaryjne a z tego co się nasłuchałem to hondy takie są. moto musi być jako tako mocen, nie chodzi mi o prędkość maksymalną ale o rozsądne przyspieszenie i łatwość prowadzenia. nie szukam stricte sportowych wrażeń.

 

a, że hornet jest tańszy? dobrze, bo bardziej mi się podoba od cebery - ale ciągle mam rebus co jest dla mnie najlepsze, nie skreśliłem jeszcze SVki :)

 

hmmm, to może coś więcej o hornecie? prowadzenie itd.? nie robię megadługich tras więc brak owiewki jakoś przeżyję, ew. kupię jakąś małą szybę co by przykręcić ją na dłuższy wypad :D

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wlasnie tak czytam i mialem Ci powiedziec ze z 600-tek to cb600 hornet jest fajny, pieknie wyglada a i podobno zawieszenia i silnik sa bardziej sportowe niz turystyczne.

a moze TL 1000 wersja niemiecka zdlawiona do 100 KM? posciagasz owiewki i masz SV 1000 (zart) :lol: :lol: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...