Skocz do zawartości

R6, YZF600R (ThunderCat), CBR600F - zalety i wady...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

ok so

R6-cudo na koło,potega mocy,niezbyt do turystyki ale mozesz na nim robic co tylko ci sie podoba,drogi

tHUNDERCAT-dobry sportowo-turystyczny bike,troszkę dużo pali w starszych wersjach ale juz to zostalo poprawione,na koło też ok ale to juz nie to,łatwy w prowadzeniu ale jak sie przesiadziesz na inny to musisz sie uczyc od nowa jezdzic

CBR 600-dlugożywotny,niezawodny ,nadaje sie do wszystkiego,piekny i drogi mimo ze ma swe lata,

Sam teraz debatuje nad cbr 600 i Thundercatem no i GSF 1200 bandit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak lepiej postawić pytanie... :?

 

co warto kupić, co mało kosztuje i daje dużo frajdy? szukam opinii (i nowego sprzęta - jestem otwarty na różne moto od nakedów po sport :D )

 

a co do opinii na temat r6 to marcc napisz jak najwięcej możesz :D, podoba mi się ten sprzęt. na razie mnie na niego nie stać ale zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. no i mało o nim wiem bo jeździ tego znacznie mniej niż r1 (obserwacje własne :D )

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze

 

Cbr 600

 

170 kg na sucho, szybko przyspiesza, dobrze hamuje, jeszcze się nie zepsuła, używaną można kupić za rozsądne pieniądze. Rocznik 2000 - 2001 przy odrobinie szczęścia za 25tys (nówka ponad 40 tys).

Ładnie brzęczy, poza tym i poręczna jest bardzo. Niestety na R6 nie miałem przyjemności więc na porównania się nie będę silił.

 

Trafnegio wyboru Ci życzę i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ario - poniewaz spotkałem Cie osobiście to moge powiedzies ze 100% pewnoscią R6 jest dla ciebie zamała - to motocykl z mikroskopijna owiewka raczej dla goscia ktory nie przekracza 180 cm - a jezeli chodzi o osiagi to moim zdaniem nie sa rewelacyjn e- gdzie ta potega mocy ??? chociaz to zalezy od kierowcy - np dla mnie bandit 600 jest wolny jak simson a dla innego to super moto -

 

z tego co pisales to najbardziej polecił bym cbr 600 - a najlepiej cbr 900 rr

 

pozdrowienia i powidzenai w usa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ario, sprzedałeś już XJ-tę?

Po co Ci moto? Chcesz ganiać z Pablem2x i spółka, czy jeździć odrobinę wygodniej i daleko wozić panienki? R6 to ścigacz, i będziesz musiał ubranie zmienić - na kolorowe :D ! Pomyśl o CBR-rze, bo Thundercaty to żadkość (ze trzy widziałem w ogłoszeniach na całą polskę!) A może zyzgzak? Jest całkiem wygodny i... nawet tak wysoki gość jak ty nie ma z nim problemów żeby wygodniej w miarę jechać...

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ario, sprzedałeś już XJ-tę?  

Po co Ci moto? Chcesz ganiać z Pablem2x i spółka, czy jeździć odrobinę wygodniej i daleko wozić panienki? R6 to ścigacz, i będziesz musiał ubranie zmienić - na kolorowe :D ! Pomyśl o CBR-rze, bo Thundercaty to żadkość (ze trzy widziałem w ogłoszeniach na całą polskę!) A może zyzgzak? Jest całkiem wygodny i... nawet tak wysoki gość jak ty nie ma z nim problemów żeby wygodniej w miarę jechać...

 

XJtę spieniężyłem już przed Łęczycą (przyjechaliśmy na moto Maty - on zresztą też już swoją sprzedał w ten weekend).

teraz rozmyślam co sobie kupić... coś z sześćsetek ale jeszcze nie wiem co, myślałem o SV 650 (ale tylko o "S" ), b6 odpada bo czuję, że szybko by mi się znudził. zastanawiam się też nad tymi maszynkami wymienionymi w temacie, chociaż po tym co napisał Pablo to r6 chyba już odpada, rozmawiałem ostatnio z gościem, który ma Thundercata (wcześniej miał cbr600 i ninje 7) i najbardziej zadowolny był z CBRki.

A propos wzrostu to dla tych, którzy mnie nie widzieli to mam +188cm więc muszę się zmieścić na moto :D

 

hmmm muszę się jeszcze przymierzyć to tej SVki bo nie wiem jak na niej bym się czuł...

 

stan obecny - myślę o CBR600 i SV650S - ale wszystko może ulec jeszcze zmianie

 

dziękuję za dotychczasowe opinie i czekam na dalsze rady porady :D

 

pozdr

 

aha i jeszcze jedno :D

czy cbr900rr to nie będzie za duży skok po XJ600S - drugie moto nie ma być moim ostatnim bo jeszcze chcę kiedyś kupić VTRkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętasz Pawła Cherubina? On miał Fireblade-a... Mówił, że jest wściekła! Oddaje moc gwałtownie i łapie często shimę... Ale na laski, jak widać, jest super! Jeśli masz parę groszy i szukasz czegoś większego, to faktycznie CBR ale... 1000 lub, jak kasy starczy 1100XX - to jest co prawda cięższe ale naprawdę baaaaardzo pożądne moto! Ewentualnie VFR 750 (800...-jak starczy kasy) - nie do zaje*ania! Koleś który handlował motorami, bardzo ją chwalił (nie jako obiekt chandlu, ale jako swoje moto - miał go całe dwa sezony, co jak na handlarza to wieczność!) Chyba najbardziej wszechstronne moto - zwinne, szybkie i wygodne... Koleś miał ponad 180...

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po głębszej analizie stwierdzam, że zostanę przy pojemnościach rzędu 600-700 ccm. blady jest za duży i za drogi...

 

...a moto potrzebuję do jazdy a nie do wyrywania panienek :!: :!:

 

żeby nie było co do tego żadnych wątpliwości :!: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ario - jezeli chodzi o fireblade`a to jest naprawde wsciekły ( sam na nim jeździłem ) i niemoge go dogonic moja ZX9 - napewno nie nadaje sie do spokojnej jazdy a przynajmniej mija sie z celem kupowanie CBR 900 RR dla spokojnej turystycznej jazdy - zreszta spsoób jazdy jaki my preferujemy daleki jest od spokojnej turystyki - dlatego nie moge polecac Tobie sprzeta oceniajac go z mojego punktu widzenia -

 

Jeździłem kiedys HONDA VFR 750 - i musze powiedziec ze to wspaniałe moto - dosyc szybkie ale bardzo wygodne i niezawodne - silnik nie do zajeżdzenia - same zalety - sprzedałem bo niebardzo nadawała sie do ostrej jazdy - ale bardzo miło ja wspominam - zreszta Cooler widział mnie kiedys na mojej VFR-ce

 

R6 - małyścigacz , mała owiewka - dla niskich osób - moim zdaniem nic ciekawego .

 

YZF 600 Thundercat - całkiem wygodny - ale wg mnie troche za mały , za wolny i za mało dynamiczny on niem anawet 100 KM .

 

CBR 600 - najlepszy z całej trójki zakładajac ze kupisz F3

 

ps . Herubinek ma na sprzedaz Honde VFR 750 rok 94 ( na pojedyńczym wahaczu ) cena cos koło 13 500

 

ps2 - po łęczycy wychodzi na to ze my tylko panienki na moto rwiemy - ale to nie dokonca prawda - jeździmy dla przyjenosci !!!! a czasami - ale zadko jakies panienki wyrwiemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR 600 - najlepszy z całej trójki zakładajac ze kupisz F3  

 

ps . Herubinek ma na sprzedaz Honde VFR 750 rok 94 ( na pojedyńczym wahaczu ) cena cos koło 13 500  

 

jeszcze nie robiłem dokładnego rozpoznania jeżeli chodzi o ceberkę a tym bardziej o vfr i dokładnie nie wiem z czym się to je, ale z tego co piszesz wynika, że cbr600 f3 jest najlepsza z, no właśnie z wszystkich modeli cbr600 (nie liczę oczywiście cbr600rr bo ta odpada ze względu na cenę :evil::) ) ?? może napiszesz coś więcej o cbr600 f3 jeśli możesz?

 

a propos vfr'ki Herubinka. teraz chcę kupić moto nie starsze niż rocznik '97 więc ta na pewno odpada, poza tym nie chcę nic kupować przed wyjazdem bo,

primo : nie mam jeszcze kasy,

primo ultimo! nie ma sensu kupować moto żeby stało w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...