lowrider Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Witam. mam problem .mam na oku bandita 600 ale jest jeden problem.przy deklu ma spaw na karterze. spaw jest tuz przy deklu obok sruby mocującej. ma dlugosci ok 2cm.gosc w komisie mi mowi ze bylo tam pekniecie i sie pocilo. spaw jest ponoc wykonany profesjonalnie, a motor byl jezdzony i sprawdzany...zastanawia mnie czy istnieje prawdopodobienstwo ze nie wytrzyma to cisnienia....nie wiem co robic... Edytowane 7 Czerwca 2006 przez lowrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 jesli spaw wyglada na dobrze zrobioony nie ma się czego bać napewno nie bedzie ciekło.ja mam spawane obie pokrywy boczne i nic nawet sie nie spociło.Jesli to jest powód twojego wahania to nie przejmuj sie jesli silnik pracuje bez zbędnych efektów to kupuj smiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Pod warunkiem profesjonalnego wykonania - jak wyżej. O ile Ci walory estetyczne nie przeszkadzają. No i przy ewentualnej sprzedaży będziesz miał problem, bo potencjalny nabywca będzie kręcił nosem. Poza tym jeśli pęknięty jest karter silnika. to popatrz czy moto nie posiada jeszcze innych śladów napraw...A ciśnienia to tam nie ma prawie żadnego (w rozumieniu wytrzymałości połączeń spawanych oczywiście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowrider Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Pod warunkiem profesjonalnego wykonania - jak wyżej. O ile Ci walory estetyczne nie przeszkadzają. No i przy ewentualnej sprzedaży będziesz miał problem, bo potencjalny nabywca będzie kręcił nosem. Poza tym jeśli pęknięty jest karter silnika. to popatrz czy moto nie posiada jeszcze innych śladów napraw...A ciśnienia to tam nie ma prawie żadnego (w rozumieniu wytrzymałości połączeń spawanych oczywiście).mial robioną delikatną kosmetyke oprócz tego. sztyca cala, lagi nietkniete. spaw nie jest mocno widoczyn bo ma ok 2-3cm takze to mi nieprzeszkadza.bede jechal po niego z gosciem co ma warsztat z motorami takze mysle ze on mi powie co i jak:) big thx za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Proponuję dobrze rozgrzać silnik i dokładnie przyjrzeć się spoinie czy nie cieknie olej.Kubowaliśmy z kumplem cebre po małym dzwonku i tam taż była mała napoina na karterze, niestety jak moto dostało trochę temperatury pojawił się olej.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Spaw jest po deklem impulsatora (po prawej stronie silnika) ? Jeśli tak to mogło się zdarzyć że trafiony został też czop wału na którym siedzi impulsator co w przyszłości może (ale nie musi) spowodować problemy z krzywym wałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowrider Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 (edytowane) Spaw jest po deklem impulsatora (po prawej stronie silnika) ? Jeśli tak to mogło się zdarzyć że trafiony został też czop wału na którym siedzi impulsator co w przyszłości może (ale nie musi) spowodować problemy z krzywym wałemna szczeście?!?! spaw jest z lewej strony na wysokosci odboju. jest on na otworze i bliskiej okolicy z gwinetm do mocowania dekla przygladowe fotki na innych motorach: troche slabo zaznaczylem ale widac o co chodzi:) Edytowane 8 Czerwca 2006 przez lowrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Problemów to raczej nie powinieneś z tym mieć. A bajek o poceniu to lepiej nie słuchaj,bo naj się moto poci to się wymienia uszczelkę a nie spawa. Moto napewno było położone i dlatego jest spawnięte a pokrywa boczna jest założona druga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 zgadza się, a jesli miejsce to nie było odpowiednio oczysczone z oleju nie zespawa się dobrze ,nie przejmuj się tym spawem ktoś kto ma możliwość spawania aluminium napewno wie jak to się robi. PzDR seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowrider Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 dzieki chlopaki za pomoc.jutro jade go odbieram:) hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Tylko pochwal się jakąś fotką :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowrider Opublikowano 11 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 (edytowane) mialem sie pochwalic to sie chwale;) twarz zamazana gdyz to moj tesciu na nim siedzi a nie wiem czy by sobie zyczyl ... http://img129.imageshack.us/my.php?image=p61065465oq.jpghttp://img141.imageshack.us/my.php?image=18vd2.jpg jeszcze tylko mam pytanie. jak sie przestawia zegarek w tym bandicie??ja tam widzialem tylko przyciski do resetowania stanu licznika i zmiany z dziennego na ogolny. hmmm czyli nikt nie wie jak przestawic zegarek?? :) . :icon_question: Edytowane 10 Czerwca 2006 przez lowrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Ku..a sprzęcik gite dla mnie wyglada jak nówka ,życze miłej i bezproblemowej eksploatacji .Co do tego zegarka to spróbuj sciągnąc z neta manuala moze tam będzie .jak nie znajdziesz to uderz do mnie na GG ,to podam Ci namiar na kolesia który ma ich od groma.PzdR seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.